Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 569 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Lad os nu se hvordan Roy spiller til næste sæson, manden er trods alt kun 26, og mit hold skal ingen steder i år. Så vent med at drik alt jeres "haterrade" til efter sommer...

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Nej måske bliver det bedre, men det ser ikke godt ud for den kære Roy eller Blazers for den sags skyld desværre, nu har han heller ikke en skades historie der er alt for god, må ikke håbe der går Yao og Oden i den.

Vil ikke kommentere på selve traden, folk har forskellige motiver for at lave trades, og vurdere spillere forskelligt, omend jeg ikke er i tvivl om hvilken side af handlen jeg helst ville være på : )

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Nu er der pænt stor forskel på når big men har knæ problemer og når guards har det. Vi har før set herind (og i den virkelige verden) hvordan folk går helt i panik over knæ skader, og spilleren så kommer fint tilbage fra dem. Jeg fik den bedste spiller i dealen, og er glad for at have en 26 årig All-Star shooting guard.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg synes egentlig det er et trade der giver mening for begge parter. Jens har brug for halløj nu og her, mens Kap meget vel kan vinde den på sigt. Desuden er Tyrus jo nok også en smule overbetalt og slet ikke sikkert Perkins overhovedet leverer brugbart med C-rotationen hos Celtics.

I den situation de to franchises er i, så havde jeg taget den uanset hvilken side jeg stod på.

Ja det der måske taler for det, er at Roy jo ikke er en spiller der lever af sine fysiske værktøjer på samme måde som nogle af de mere atletiske spillere gør.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

G Dwyane Wade
C Marc Gasol
Danish T'Wolves 1./11 + 2./11
Danish T'Wolves 1./12 + 2./12

Byttes for

PF/C DeMarcus Cousins
SG/SF Mike Dunleavy, Jnr
Odense Bricks 1./11
Odense Bricks 1./12

Som det fremgår af handelssiden.

Så mangler vi bare Dwight (not gonna happen - med mindre jeg rykker ned), CP3 og LeBron i D2...

Damn det var godt nok noget af en blockbuster shiiiiiiiiiiiiiiii mayn

... og tak til Bronx Bomber for at samle McGrady op - det giver lige 540.872 mere på kontoen hos undertegnede...

Husker alle folk med waivers, at tjekke om de betaler for folk der siden er blevet samlet op?

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jamen det er jo smukt - så er Kurt sat op til at vinde de næste fem år igen.

madsberggreen skrev:
Jamen det er jo smukt - så er Kurt sat op til at vinde de næste fem år igen.

[Billede]

ReferencerSide 569 af 635Reference