NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. januar 2011, 9:39Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ok der er vist ingen tvivl om hvem der vinder på den trade der : )
Ok der er vist ingen tvivl om hvem der vinder på den trade der : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. januar 2011, 14:33Oprindeligt skrevet af: NBA KapTil alle jer som ikke har set det!!!
Brøndby Big Ballers 2011 pick er til salg!!!
Da jeg har været ramt af uheld og skader i denne sæson, mangler jeg lidt ekstra fire power så jeg kan indhente nogle af mine kampe. Jeg savner en shooting guard, som kan starte for mig. Der er også mulighed for at hente andre af mine unge aktiver, som Brendan Wright, Thad Young, Kendrick Perkins og vores elskede Mozgov. Byd løs!
Til alle jer som ikke har set det!!!
Brøndby Big Ballers 2011 pick er til salg!!!
Da jeg har været ramt af uheld og skader i denne sæson, mangler jeg lidt ekstra fire power så jeg kan indhente nogle af mine kampe. Jeg savner en shooting guard, som kan starte for mig. Der er også mulighed for at hente andre af mine unge aktiver, som Brendan Wright, Thad Young, Kendrick Perkins og vores elskede Mozgov. Byd løs!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2011, 0:41Oprindeligt skrevet af: NBA KapNBA Kap skrev:
Til alle jer som ikke har set det!!!Brøndby Big Ballers 2011 pick er til salg!!!
Nå, så ser det ud til at picket er røget ud af døren, samt et par spillere (både tradet og waivet). Det lyder til at en ny All-Star er på vej til Bombers...
NBA Kap skrev:
Til alle jer som ikke har set det!!!Brøndby Big Ballers 2011 pick er til salg!!!
Nå, så ser det ud til at picket er røget ud af døren, samt et par spillere (både tradet og waivet). Det lyder til at en ny All-Star er på vej til Bombers...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2011, 8:25Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Godt at se DeAndre Jordan er begyndt at producere med spilletiden : ) 19 blk i 3 kampe, jumme jumme,
Godt at se DeAndre Jordan er begyndt at producere med spilletiden : ) 19 blk i 3 kampe, jumme jumme,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. januar 2011, 11:01Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Skod man ikke havde CDR i spil i nat, hvem havde set han skulle levere, 30-5-2-2-4 mod Heat
Skod man ikke havde CDR i spil i nat, hvem havde set han skulle levere, 30-5-2-2-4 mod Heat
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. januar 2011, 16:43Oprindeligt skrevet af: CrickTillykke til Frederiksberg FistFighters for at slippe af med måske den dårligste kontrakt i NBA over de næste 4 år....
Tillykke til Frederiksberg FistFighters for at slippe af med måske den dårligste kontrakt i NBA over de næste 4 år....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. januar 2011, 17:27Oprindeligt skrevet af: Miller31Aaaaah, har Bo ikke stadig Kobe?
Fantastisk insider dog, jeg griner stadig!
Aaaaah, har Bo ikke stadig Kobe?
Fantastisk insider dog, jeg griner stadig!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. januar 2011, 17:35Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Jo men Kobe levere jo stadig 25-5-5 : )
Jo men Kobe levere jo stadig 25-5-5 : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. januar 2011, 17:51Oprindeligt skrevet af: Miller31Men 28 og 30 mio. alligevel i 2012/13 og 2013/14, av 🙂
Men 28 og 30 mio. alligevel i 2012/13 og 2013/14, av 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. januar 2011, 18:04Oprindeligt skrevet af: SvupperMen uanset hvad så er det fandme en god trade set fra Jens' side...
Men uanset hvad så er det fandme en god trade set fra Jens' side...