NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 19:39Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHhhmm, trænger sq til at shake ting op - det er for kedeligt og nemt lige nu (fniiiis). Vil gerne trade Wade, da jeg er negativ på MIA - gider ikke det der LBJ samrends show der.
Har et par følere ude omkring ham, men er der nogen der har lyster til en superstud. Han er holdt op med at lave assists i år (indtil nu i hvert fald) men ellers er der ikke det store forskel ml ham og LBJ. Han giver stadig 1 låg fra PG/SG positionen hvilket er kult, og så er han jo stadig ung nok til at være god de næste mange mange år (sikkert flere end NBAiKL ser ud som den gør nu - eller måske eksistere... hvem ved).
Jeg skal naturligvis ha' noget ungt, billigt retur (spillere/picks).
Hhhmm, trænger sq til at shake ting op - det er for kedeligt og nemt lige nu (fniiiis). Vil gerne trade Wade, da jeg er negativ på MIA - gider ikke det der LBJ samrends show der.
Har et par følere ude omkring ham, men er der nogen der har lyster til en superstud. Han er holdt op med at lave assists i år (indtil nu i hvert fald) men ellers er der ikke det store forskel ml ham og LBJ. Han giver stadig 1 låg fra PG/SG positionen hvilket er kult, og så er han jo stadig ung nok til at være god de næste mange mange år (sikkert flere end NBAiKL ser ud som den gør nu - eller måske eksistere... hvem ved).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 19:55Oprindeligt skrevet af: CrickSpeaking of the Jenx... G-Force endelig ved at være rask og bliver så alvorligt skadet til træning....
Speaking of the Jenx... G-Force endelig ved at være rask og bliver så alvorligt skadet til træning....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 19:56Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
Hhhmm, trænger sq til at shake ting op - det er for kedeligt og nemt lige nu (fniiiis). Vil gerne trade Wade, da jeg er negativ på MIA - gider ikke det der LBJ samrends show der.Har et par følere ude omkring ham, men er der nogen der har lyster til en superstud. Han er holdt op med at lave assists i år (indtil nu i hvert fald) men ellers er der ikke det store forskel ml ham og LBJ. Han giver stadig 1 låg fra PG/SG positionen hvilket er kult, og så er han jo stadig ung nok til at være god de næste mange mange år (sikkert flere end NBAiKL ser ud som den gør nu - eller måske eksistere... hvem ved).
Skal de bare være unge og billige...???? 😉 George Hill og Blair og så sende du bare Wade til mig... done deal... :tup:
Danish TWolf skrev:
Hhhmm, trænger sq til at shake ting op - det er for kedeligt og nemt lige nu (fniiiis). Vil gerne trade Wade, da jeg er negativ på MIA - gider ikke det der LBJ samrends show der.Har et par følere ude omkring ham, men er der nogen der har lyster til en superstud. Han er holdt op med at lave assists i år (indtil nu i hvert fald) men ellers er der ikke det store forskel ml ham og LBJ. Han giver stadig 1 låg fra PG/SG positionen hvilket er kult, og så er han jo stadig ung nok til at være god de næste mange mange år (sikkert flere end NBAiKL ser ud som den gør nu - eller måske eksistere... hvem ved).
Skal de bare være unge og billige...???? 😉 George Hill og Blair og så sende du bare Wade til mig... done deal... :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 20:04Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDen går vist ikke op med dit cap space, Jan 😉
Den går vist ikke op med dit cap space, Jan 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 21:31Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Speaking of the Jenx... G-Force endelig ved at være rask og bliver så alvorligt skadet til træning....Speaking of the jenx... Blev Gallinari lige båret af banen med en knæskade?
Crick skrev:
Speaking of the Jenx... G-Force endelig ved at være rask og bliver så alvorligt skadet til træning....
Speaking of the jenx... Blev Gallinari lige båret af banen med en knæskade?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 21:34Oprindeligt skrevet af: Crickmadsberggreen skrev:
Crick skrev:
Speaking of the Jenx... G-Force endelig ved at være rask og bliver så alvorligt skadet til træning....Speaking of the jenx... Blev Gallinari lige båret af banen med en knæskade?
Jep... lidt skræmmende begynder snart at tro på det overnaturlige... 😐
madsberggreen skrev:
Crick skrev:
Jep... lidt skræmmende begynder snart at tro på det overnaturlige... 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 21:38Oprindeligt skrevet af: madsberggreenOg Camby har jo truet med en tidlig retirement hvis han bliver tradet - mon ikke det er et tegm på, at han ryger ud af Portland i løbet af de næste par dage?
Og Camby har jo truet med en tidlig retirement hvis han bliver tradet - mon ikke det er et tegm på, at han ryger ud af Portland i løbet af de næste par dage?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. januar 2011, 1:33Oprindeligt skrevet af: JennerJa ja vi vidste vel alle det skulle komme før eller siden. Mon ikke jeg bare lige skulle have glæden af at ligge helt alene i front også bare bliver taget hårdt ned nu. Er kun Store ur og his blakeness der ikke har siddet ude i år, og mon ikke Blakes sæson snart er slut, så jeg absolut intet har at glæde mig over, uff det vil gøre ondt hvis han bliver taget fra mig.
Men flot at jeg ikke kan forlade mit eget hus i 3 timer på en søndag uden at skulle vende hjem og læse om at G-Force er båret fra træning og Gallinari båret fra banen. Hvad fanden sker der? Det var så begge mine SFs, nå nej Roy spiller jo også SF, men han er også ude. Gibson har også lige taget er par kampe off som min eneste back up SG, og lige da Mo Will havde 4-5 double doubles i træk og viste form gik han da også ned. Gotta love the jenx!
Ja ja vi vidste vel alle det skulle komme før eller siden. Mon ikke jeg bare lige skulle have glæden af at ligge helt alene i front også bare bliver taget hårdt ned nu. Er kun Store ur og his blakeness der ikke har siddet ude i år, og mon ikke Blakes sæson snart er slut, så jeg absolut intet har at glæde mig over, uff det vil gøre ondt hvis han bliver taget fra mig.
Men flot at jeg ikke kan forlade mit eget hus i 3 timer på en søndag uden at skulle vende hjem og læse om at G-Force er båret fra træning og Gallinari båret fra banen. Hvad fanden sker der? Det var så begge mine SFs, nå nej Roy spiller jo også SF, men han er også ude. Gibson har også lige taget er par kampe off som min eneste back up SG, og lige da Mo Will havde 4-5 double doubles i træk og viste form gik han da også ned. Gotta love the jenx!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. januar 2011, 22:07Oprindeligt skrevet af: SvupperJenner skrev:
Gotta love the jenx!I know I do 😀
Jenner skrev:
Gotta love the jenx!
I know I do 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. januar 2011, 9:33Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNådada.. Er det Rondo der ryger for Hibbert og Scooter?
Nådada.. Er det Rondo der ryger for Hibbert og Scooter?