NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 0:52Oprindeligt skrevet af: NBA KapHey gutter!
Jeg undskylder mit "fravær" den sidste måned. Der har været en del ting i familien som har optaget min tid, og jeg finder mig derfor en del kampe bagud (er netop blevet "mindet om" det af commish her til aften).
Jeg skal nok få rette skuden op i 2011 og komme på rette kurs. Godt nytår!!!
Hey gutter!
Jeg undskylder mit "fravær" den sidste måned. Der har været en del ting i familien som har optaget min tid, og jeg finder mig derfor en del kampe bagud (er netop blevet "mindet om" det af commish her til aften).
Jeg skal nok få rette skuden op i 2011 og komme på rette kurs. Godt nytår!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 2:19Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Nu var det jo Ibaka der dunkede, så ja Westbrook afleverede bolden men Ibaka kunne jo bare have holdt bolden tiden ud,
Det jo heller ikke første gang der er sket noget for at en spiller skulle opnå statistisk anerkendelse
Nu var det jo Ibaka der dunkede, så ja Westbrook afleverede bolden men Ibaka kunne jo bare have holdt bolden tiden ud,
Det jo heller ikke første gang der er sket noget for at en spiller skulle opnå statistisk anerkendelse
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 10:32Oprindeligt skrevet af: madsberggreenWang skrev:
Hvordan fanger man Kurt? Det eneste forslag jeg har fået er, at trade Paul - og det er jeg ikke vild med:(
What to do? Måske håbe at Butler går amok uden Dirk..... Go Caron, go Caron, go Caron......Uha, Peter - den skade gjorde vist ikke det store for hverken Butlers produktion eller trade value 🙂
Wang skrev:
Hvordan fanger man Kurt? Det eneste forslag jeg har fået er, at trade Paul - og det er jeg ikke vild med:(
What to do? Måske håbe at Butler går amok uden Dirk..... Go Caron, go Caron, go Caron......
Uha, Peter - den skade gjorde vist ikke det store for hverken Butlers produktion eller trade value 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 11:03Oprindeligt skrevet af: JennerMen det er jo tydeligt at Westbrook afleverer for at få sin assist, normalt afleverer PGen jo ikke til centeren for at han skal drible den ud.
Og at det ikke er første gang det sker gør det jo på ingen måde mere rigtigt. At Ricky Davis og Andray Blatche er to andre spillere der har lavet lignende ting siger vel alt.
Men det er jo tydeligt at Westbrook afleverer for at få sin assist, normalt afleverer PGen jo ikke til centeren for at han skal drible den ud.
Og at det ikke er første gang det sker gør det jo på ingen måde mere rigtigt. At Ricky Davis og Andray Blatche er to andre spillere der har lavet lignende ting siger vel alt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 12:32Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Nu synes jeg der er forskel på at brænde et skud med vilje, tappe bolden af backboardet for at få en ekstra rebound, eller noget i den dur, i forhold til at lave en assist, personligt er det dog ikke noget jeg får ondt i røven over,
Da Kings sidste år lod Evans spille super egoistisk til sidst i sæsonen for at få sin 20-5-5, uden at gå op i om de vandt eller tabte var der heller ikke mange der havde ondt i røven over det,
NBA er en liga hvor stats betyder næsten alt, hvis man ikke vil ydmyges må man spille til kampen er fløjtet af
Nu synes jeg der er forskel på at brænde et skud med vilje, tappe bolden af backboardet for at få en ekstra rebound, eller noget i den dur, i forhold til at lave en assist, personligt er det dog ikke noget jeg får ondt i røven over,
Da Kings sidste år lod Evans spille super egoistisk til sidst i sæsonen for at få sin 20-5-5, uden at gå op i om de vandt eller tabte var der heller ikke mange der havde ondt i røven over det,
NBA er en liga hvor stats betyder næsten alt, hvis man ikke vil ydmyges må man spille til kampen er fløjtet af
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 12:47Oprindeligt skrevet af: JennerDet kan godt være at du mener at man bør spille til allersidste fløjt, men det gør man altså ikke i NBA, college, eller high school basket, og da Russell Westbrook nok spillere mere efter de "uskrevne" regler end reignmannr1's fra nbainfo.dk var det dumt det han gjorde, og kan ikke forsvares med at andre mener det er ok.
Det kan godt være at du mener at man bør spille til allersidste fløjt, men det gør man altså ikke i NBA, college, eller high school basket, og da Russell Westbrook nok spillere mere efter de "uskrevne" regler end reignmannr1's fra nbainfo.dk var det dumt det han gjorde, og kan ikke forsvares med at andre mener det er ok.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 13:11Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja han lavede nok en fejl ifølge NBA's uskrevne regler, men nu skal man heller ikke gøre det værere end det er, kampen var slut og de scorede et ekstra point, big deal,
Ja han lavede nok en fejl ifølge NBA's uskrevne regler, men nu skal man heller ikke gøre det værere end det er, kampen var slut og de scorede et ekstra point, big deal,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 16:56Oprindeligt skrevet af: Svuppermadsberggreen skrev:
Wang skrev:
What to do? Måske håbe at Butler går amok uden Dirk..... Go Caron, go Caron, go Caron......Uha, Peter - den skade gjorde vist ikke det store for hverken Butlers produktion eller trade value 🙂
Det er det vi her i ligaen kalder "The Jenx" 😀
madsberggreen skrev:
Wang skrev:
Det er det vi her i ligaen kalder "The Jenx" 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 17:43Oprindeligt skrevet af: Miller31Ah.. The Jenx henviser vist udelukkende til Jens og måske Mini-Døssing.
Gibson, Mo-Will, Camby, G-Force og Roy måske ude for sæsonen, imponerende i sig selv, men mini-Døssing gør det nu også fint; Bargnani, Garnett, Delfino og Oden ude for sæsonen.
Hvis karma findes(det gør det dog ikke, for så havde Artest ingen mesterskaber), så må de to brødre have mange menneskeliv på samvittigheden!
Ah.. The Jenx henviser vist udelukkende til Jens og måske Mini-Døssing.
Gibson, Mo-Will, Camby, G-Force og Roy måske ude for sæsonen, imponerende i sig selv, men mini-Døssing gør det nu også fint; Bargnani, Garnett, Delfino og Oden ude for sæsonen.
Hvis karma findes(det gør det dog ikke, for så havde Artest ingen mesterskaber), så må de to brødre have mange menneskeliv på samvittigheden!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 18:14Oprindeligt skrevet af: Jennerreignmannr1 skrev:
Ja han lavede nok en fejl ifølge NBA's uskrevne regler, men nu skal man heller ikke gøre det værere end det er, kampen var slut og de scorede et ekstra point, big deal,Det gør jeg heller ikke, men du får det til at lyde som om det var en god ting at Westbrook gjorde det, og det kan der slet ikke argumenteres for...
reignmannr1 skrev:
Ja han lavede nok en fejl ifølge NBA's uskrevne regler, men nu skal man heller ikke gøre det værere end det er, kampen var slut og de scorede et ekstra point, big deal,
Det gør jeg heller ikke, men du får det til at lyde som om det var en god ting at Westbrook gjorde det, og det kan der slet ikke argumenteres for...