NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. december 2010, 22:25Oprindeligt skrevet af: CrickWang skrev:
Hvordan fanger man Kurt? Det eneste forslag jeg har fået er, at trade Paul - og det er jeg ikke vild med:(
What to do? Måske håbe at Butler går amok uden Dirk..... Go Caron, go Caron, go Caron......Du kan trade dig til den kommede MVP Mr. Dirk himself hvis du er i trade humør. 🙂
Wang skrev:
Hvordan fanger man Kurt? Det eneste forslag jeg har fået er, at trade Paul - og det er jeg ikke vild med:(
What to do? Måske håbe at Butler går amok uden Dirk..... Go Caron, go Caron, go Caron......
Du kan trade dig til den kommede MVP Mr. Dirk himself hvis du er i trade humør. 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. december 2010, 22:30Oprindeligt skrevet af: Miller31Wang skrev:
What to do? Måske håbe at Butler går amok uden Dirk..... Go Caron, go Caron, go Caron......Regel nr. 1 i KL, trade aldrig med Kurt!
Men ellers fyrer du bare løs med trade-forslag 🙂
Wang skrev:
What to do? Måske håbe at Butler går amok uden Dirk..... Go Caron, go Caron, go Caron......
Regel nr. 1 i KL, trade aldrig med Kurt!
Men ellers fyrer du bare løs med trade-forslag 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. december 2010, 23:03Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg føler mig virkelig ikk heldig med Randolph i den her sæson.. Nu går rygterne på at han ryger til Wolves, fra crap til crap.. det er lige før jeg hellere ville have ham på bænken i Knicks end at ryge til det guds forladte hold..
Det kunne ikk se mere værre ud 😀
Jeg føler mig virkelig ikk heldig med Randolph i den her sæson.. Nu går rygterne på at han ryger til Wolves, fra crap til crap.. det er lige før jeg hellere ville have ham på bænken i Knicks end at ryge til det guds forladte hold..
Det kunne ikk se mere værre ud 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. december 2010, 23:08Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSvupper skrev:
Jeg føler mig virkelig ikk heldig med Randolph i den her sæson.. Nu går rygterne på at han ryger til Wolves, fra crap til crap.. det er lige før jeg hellere ville have ham på bænken i Knicks end at ryge til det guds forladte hold..Det kunne ikk se mere værre ud 😀
Wolves kan jo vise sig at være NBA's svar på Oakland Raiders... De har allerede fået Darko til at genopstå fra de de døde 😀
Svupper skrev:
Jeg føler mig virkelig ikk heldig med Randolph i den her sæson.. Nu går rygterne på at han ryger til Wolves, fra crap til crap.. det er lige før jeg hellere ville have ham på bænken i Knicks end at ryge til det guds forladte hold..Det kunne ikk se mere værre ud 😀
Wolves kan jo vise sig at være NBA's svar på Oakland Raiders... De har allerede fået Darko til at genopstå fra de de døde 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. december 2010, 5:10Oprindeligt skrevet af: SvupperRandolph har ikk brug for at genopstå, han har bare brug for minutter og helst ikk i Wolves 😀
Randolph har ikk brug for at genopstå, han har bare brug for minutter og helst ikk i Wolves 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. december 2010, 14:14Oprindeligt skrevet af: Miller31Du er sq en sød dreng Jason Kidd 🙂
Du er sq en sød dreng Jason Kidd 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. december 2010, 15:23Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja triple double og 2-2 ikke dårligt
Ja triple double og 2-2 ikke dårligt
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. januar 2011, 21:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg troede du ville være mere oppe at køre over Westbrooks triple-double (også selvom den kun kom ved lidt usportslig optræden fra Ibaka til sidst 😉 ).
iKL siden er iøvrigt opdateret.
Jeg troede du ville være mere oppe at køre over Westbrooks triple-double (også selvom den kun kom ved lidt usportslig optræden fra Ibaka til sidst 😉 ).
iKL siden er iøvrigt opdateret.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. januar 2011, 23:49Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja det var en fin triple double,
Personligt har jeg dog ingen problemer med man spiller til kampen er færdig, at westbrook så fik sin triple double på det sidste play er bare en ekstra bonus,
Så længe han ikke bevidst brændte et skud for at få en ekstra rebound, er det iorden,
Hawks burde også fokusere mere på kampen istedet for det sidste play
Ja det var en fin triple double,
Personligt har jeg dog ingen problemer med man spiller til kampen er færdig, at westbrook så fik sin triple double på det sidste play er bare en ekstra bonus,
Så længe han ikke bevidst brændte et skud for at få en ekstra rebound, er det iorden,
Hawks burde også fokusere mere på kampen istedet for det sidste play
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2011, 0:39Oprindeligt skrevet af: JennerDet var usportsligt gjort af Westbrook, i basket, og specielt i amerikansk basket der dribler man bolden ud når man er oppe, det er jo en uskreven regel og at han bevidst skynder sig ned for at lave en ast og få sin triple double er en fejltagelse. Det var både modstanderens træner og Westbrooks egen træner enige om, så det er jo ikke kun Hawks der sætter fokus på det.
Kan godt være folk ikke ved det herhjemme, men det er virkelig noget de går op i derovre, og hvis man skyder et skud når kampen er sikret og man kan holde bolden tiden ud, så får man at vide at det på ingen måde er acceptabelt og at man bringer spillet i miskredit.
Det var usportsligt gjort af Westbrook, i basket, og specielt i amerikansk basket der dribler man bolden ud når man er oppe, det er jo en uskreven regel og at han bevidst skynder sig ned for at lave en ast og få sin triple double er en fejltagelse. Det var både modstanderens træner og Westbrooks egen træner enige om, så det er jo ikke kun Hawks der sætter fokus på det.
Kan godt være folk ikke ved det herhjemme, men det er virkelig noget de går op i derovre, og hvis man skyder et skud når kampen er sikret og man kan holde bolden tiden ud, så får man at vide at det på ingen måde er acceptabelt og at man bringer spillet i miskredit.