Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 576 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Pacers

Maggette ved at komme igang igen efter nogle sløve første 30 kampe...

Har snittet nu over de sisdte 16 kampe: 17,8 ppg, 4,9 rpg og 2,3 apg.

Bare rart at se ham komme LIDT igang til den hyre....

Oprindeligt skrevet af: Wang

Så er Mozgov klar til at tørne ud for Roosters. Heldigvis er det mod Griffin - det gik jo strygende sidste gang:)

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Wang skrev:
Så er Mozgov klar til at tørne ud for Roosters. Heldigvis er det mod Griffin - det gik jo strygende sidste gang:)

Vores liga tæller heldigvis ikke dunks i fjæset 🙂

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Vil bare gerne lige takke Jens og hans dreng Blake Griffin for at flække Ilyasovas øjenbryn efter 1 min af aftenens kamp.

Mange tak!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Hvis Favors bliver bænket i Utah, går jeg amokka.. Dét var ikke en del af planen... :spank:

Oprindeligt skrevet af: Crick

Kris Hump der fik du vist lige nogle gratis minutter..... :love: :love: :love:

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

hvad ska felton i denver ?? snøft !!

Oprindeligt skrevet af: mali

Så røg Vince Carter ud af butikken. På trods af at hans kontrakt i teorien var udløbende, så gad Dalum Allstars GM simpelthen ikke se mere på ham.

Vinsanity erstattes af PG Jose Calderon og SG/SF Tony Allen.

(Sikkert til stor glæde for Peters Sydhavns-drenge, som derved slipper for en del waiverudgifter på budgettet)

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ahhh, har kun haft 9 spillere skadet i år, hvilken forløsning! Også kommer trade deadlinen lige. Resultat = 4 spillere tradede, hvilket så betyder at jeg kom 5-10 kampe længere bagud pga nogle hold jo har spillet flere kampe end andre og spillerne misser kampe pga de lige skal flytte osv. The Jenx kan så meget mere end bare at skade mine spillere!!!

Jeg gætter på at Devin Harris bliver mormon og quiter basket, Perkins får 60 mil over 3 år hos OKC, Gallinari ryger bagerst i køen hos Nuggets på trods af han vel er ham de burde bygge op om, og at Gerald Wallace og Camby smadrer ind i hinanden og brækker hinandens knæ. Dog når G-Force self lige at spille 4 kampe og snitte 10-4-1. Lidt held skal jeg jo have!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

...oO(FistFighters der bliver traded til Portland, lyder som en god idé)

ReferencerSide 576 af 635Reference