NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2011, 12:07Oprindeligt skrevet af: PacersMaggette ved at komme igang igen efter nogle sløve første 30 kampe...
Har snittet nu over de sisdte 16 kampe: 17,8 ppg, 4,9 rpg og 2,3 apg.
Bare rart at se ham komme LIDT igang til den hyre....
Maggette ved at komme igang igen efter nogle sløve første 30 kampe...
Har snittet nu over de sisdte 16 kampe: 17,8 ppg, 4,9 rpg og 2,3 apg.
Bare rart at se ham komme LIDT igang til den hyre....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2011, 23:14Oprindeligt skrevet af: WangSå er Mozgov klar til at tørne ud for Roosters. Heldigvis er det mod Griffin - det gik jo strygende sidste gang:)
Så er Mozgov klar til at tørne ud for Roosters. Heldigvis er det mod Griffin - det gik jo strygende sidste gang:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2011, 23:22Oprindeligt skrevet af: madsberggreenWang skrev:
Så er Mozgov klar til at tørne ud for Roosters. Heldigvis er det mod Griffin - det gik jo strygende sidste gang:)Vores liga tæller heldigvis ikke dunks i fjæset 🙂
Wang skrev:
Så er Mozgov klar til at tørne ud for Roosters. Heldigvis er det mod Griffin - det gik jo strygende sidste gang:)
Vores liga tæller heldigvis ikke dunks i fjæset 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. februar 2011, 3:49Oprindeligt skrevet af: Miller31Vil bare gerne lige takke Jens og hans dreng Blake Griffin for at flække Ilyasovas øjenbryn efter 1 min af aftenens kamp.
Mange tak!
Vil bare gerne lige takke Jens og hans dreng Blake Griffin for at flække Ilyasovas øjenbryn efter 1 min af aftenens kamp.
Mange tak!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2011, 17:49Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHvis Favors bliver bænket i Utah, går jeg amokka.. Dét var ikke en del af planen... :spank:
Hvis Favors bliver bænket i Utah, går jeg amokka.. Dét var ikke en del af planen... :spank:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2011, 21:16Oprindeligt skrevet af: CrickKris Hump der fik du vist lige nogle gratis minutter..... :love: :love: :love:
Kris Hump der fik du vist lige nogle gratis minutter..... :love: :love: :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2011, 22:30Oprindeligt skrevet af: Gaflenhvad ska felton i denver ?? snøft !!
hvad ska felton i denver ?? snøft !!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2011, 23:37Oprindeligt skrevet af: maliSå røg Vince Carter ud af butikken. På trods af at hans kontrakt i teorien var udløbende, så gad Dalum Allstars GM simpelthen ikke se mere på ham.
Vinsanity erstattes af PG Jose Calderon og SG/SF Tony Allen.
(Sikkert til stor glæde for Peters Sydhavns-drenge, som derved slipper for en del waiverudgifter på budgettet)
Så røg Vince Carter ud af butikken. På trods af at hans kontrakt i teorien var udløbende, så gad Dalum Allstars GM simpelthen ikke se mere på ham.
Vinsanity erstattes af PG Jose Calderon og SG/SF Tony Allen.
(Sikkert til stor glæde for Peters Sydhavns-drenge, som derved slipper for en del waiverudgifter på budgettet)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2011, 0:59Oprindeligt skrevet af: JennerAhhh, har kun haft 9 spillere skadet i år, hvilken forløsning! Også kommer trade deadlinen lige. Resultat = 4 spillere tradede, hvilket så betyder at jeg kom 5-10 kampe længere bagud pga nogle hold jo har spillet flere kampe end andre og spillerne misser kampe pga de lige skal flytte osv. The Jenx kan så meget mere end bare at skade mine spillere!!!
Jeg gætter på at Devin Harris bliver mormon og quiter basket, Perkins får 60 mil over 3 år hos OKC, Gallinari ryger bagerst i køen hos Nuggets på trods af han vel er ham de burde bygge op om, og at Gerald Wallace og Camby smadrer ind i hinanden og brækker hinandens knæ. Dog når G-Force self lige at spille 4 kampe og snitte 10-4-1. Lidt held skal jeg jo have!
Ahhh, har kun haft 9 spillere skadet i år, hvilken forløsning! Også kommer trade deadlinen lige. Resultat = 4 spillere tradede, hvilket så betyder at jeg kom 5-10 kampe længere bagud pga nogle hold jo har spillet flere kampe end andre og spillerne misser kampe pga de lige skal flytte osv. The Jenx kan så meget mere end bare at skade mine spillere!!!
Jeg gætter på at Devin Harris bliver mormon og quiter basket, Perkins får 60 mil over 3 år hos OKC, Gallinari ryger bagerst i køen hos Nuggets på trods af han vel er ham de burde bygge op om, og at Gerald Wallace og Camby smadrer ind i hinanden og brækker hinandens knæ. Dog når G-Force self lige at spille 4 kampe og snitte 10-4-1. Lidt held skal jeg jo have!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2011, 9:55Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes...oO(FistFighters der bliver traded til Portland, lyder som en god idé)
...oO(FistFighters der bliver traded til Portland, lyder som en god idé)