Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 562 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Svupper

F-U-C-K my life!

Darko vælger at skade sig selv på tippet, Noah er ude 10 uger, Randolph har været ude at rotationen hele sæsonen og Roddy B har endnu ikk spillet en kamp i den her sæson..

Og nu hvor Granger rent faktisk spiller en super kamp, så er resten af mit hold bare D-League værdige 🙁

Hvor kan jeg kan ligge Nr. 2 i D2, er mig virkelig en gåde..

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kan kun sige en ting, selvom det er et kæmpe jinx! Speeeeeeencer Hawes!!!!! Hvor jeg dog elsker den dreng!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Kyle Lowry..- min nye Rondo. 17 point, 18 assist og 5 steals :hug:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Stefan Nellemoes skrev:
Kyle Lowry..- min nye Rondo. 17 point, 18 assist og 5 steals :hug:

SELL HIGH - SELL HIGH .... Brooks er tilbage næste kamp formodentlig 😉

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Mon jeg snart kan få opdateret min side 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Der skulle være en chance her i julen... de varsler snestorm nu, så jeg kan alligevel ikke køre til Odense (der ligger min far der blev opereret for en hjerneblødning i dag) eller Slagelse (der ligger min gamle mor på hospitalet) - så det bliver en relativt stille jul (kun et par venner til børnenes føsda i morgen) = lidt tid til at gå på nettet forhåbentlig og lige opdatere holdsider også.

Dog vil første fritid jeg får, bruges på at se UTA-MIN, derefter boxscores og SÅ NBAiKL...

Ked af at høre om din familie Kurt. Håber det bedste for jer...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Ja, det var da en træls én til juleferien - god bedring med dem.

Og on the bright side, tillykke med tvillingerne 🙂

Adrian Wojnarowski reported late Wednesday that Bobcats owner Michael Jordan is considering a trade sending D.J. Augustin, Matt Carroll, and DeSagana Diop to the Clippers for Baron Davis.

Yee-haw. This is an all-around win for owners of both Davis and Augustin if this is to go down. Augustin theoretically will be able to hold off Eric Bledsoe for starter's minutes and gets a bunch of new, motivated toys to play with, and Davis gets a shot to resurrect his career once again. In related news, the Bobcats may bring on Charles Oakley as an assistant coach, and along with Paul Silas, ensure that they would never lose in a fight.

Måske er der lidt godt nyt i vente for ligaens bundhold med sådanne en handel. Desuden vil jeg gerne sætte mig på min gamle helt Charles Oakley som FA (selvom at han kun er coach 🙂

Al Jefferson havde en god kamp i nat med sine 23-9-1-1 og 7 blocks
Selveste Shaq spillede okay med sine 13-9-1-1-2
Så mangler jeg bare at holdet kan spille godt samtidig....

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja godt trade for begge spillere

ReferencerSide 562 af 635Reference