Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 563 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Nu går der rygter om Kaman nu også skal trades, det virker som om Clippers er begyndt at tænke lidt over det, jordan gør det også fint med minutterne, og kræver ikke bolden så Griffin kan slå sig løs.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Med 3 startere ude med skader begynder jeg at blive lidt nervøs for at the jenx bare kommer sent i år, så jeg rigtigt kan mærke hvor ondt det gør at gå fra sikker 1er til at faile. At både Gerald Wallace OG Devin Harris så rygtes til et af ligaens mindst fantasy venlige hold og spillesystemmer i Portland gør mig ikke ligefrem mere rolig. Hold kæft der skal krydses fingre på FRB de næste par uger!!!

Her ville jeg indsætte et vildt jenx om at jeg landede Blake Griffin for Kyle Lowry og at det må være en af de bedste numsenappere i KLs historie, men.... arh [censored], nu gjorde jeg det jo! NOOOOOOOOOOOOOOOO

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Så er holdsiderne opdateret....

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

og igen... to FA opsamlinger (Crunch og PeaCocks) er klaret på Yahoo siden, og håber på at smide det på de andre sider snarest.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Jeg giver snart op ... Skader til Iguodala, Jennings og Biedrins - og en Mayo, som pludselig ikke er starter-værdig :-/

Så nu skal liden sættes til Batum, Nick Young og Carl Landry. Ikke ligefrem skræmmende? Hvis nogen vil trade, så er det nu jeg kan overtales til at lave blockbusters!

Oprindeligt skrevet af: Crick

Jonas Emiliussen skrev:
Jeg giver snart op ... Skader til Iguodala, Jennings og Biedrins - og en Mayo, som pludselig ikke er starter-værdig :-/

Så nu skal liden sættes til Batum, Nick Young og Carl Landry. Ikke ligefrem skræmmende? Hvis nogen vil trade, så er det nu jeg kan overtales til at lave blockbusters!

Jeg er også i trade humør.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg er også, I skriver bare 😀

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Det tror jeg vi alle sammen er..

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Trade Trade Trade Trade!!!

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg har en alletiders og billig Maggette 😮 I skriver bare 😀

ReferencerSide 563 af 635Reference