NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2010, 23:02Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja ja men det ændrer stadigvæk ikke ved han kun spillede 48 minutter i 3 x overtime
Ja ja men det ændrer stadigvæk ikke ved han kun spillede 48 minutter i 3 x overtime
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2010, 23:14Oprindeligt skrevet af: Miller31Men det betyder jo at han fik markant forbedring af sine stats pga. overtiden. OT har jo som regel den effekt, at få spillere får mange stats, mens resten stort set ikke rører bolden. I de 15 min den aften blev samtlige skud bortset fra ét hos Thunder taget fra Westbrook eller Green 🙂
Men det betyder jo at han fik markant forbedring af sine stats pga. overtiden. OT har jo som regel den effekt, at få spillere får mange stats, mens resten stort set ikke rører bolden. I de 15 min den aften blev samtlige skud bortset fra ét hos Thunder taget fra Westbrook eller Green 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2010, 1:39Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja nu havde han så også 8 reb og 4 ast, overtiden mener jeg, og det er vel naturligt nok de bedste spillere afgøre kampene og har bolden mest i de afgørende øjeblikke, det jo det der er fedt ved overtime, alle ting bliver afgørende, forsvar, angreb og de bedste spillere stepper op når det er vigtigst
Ja nu havde han så også 8 reb og 4 ast, overtiden mener jeg, og det er vel naturligt nok de bedste spillere afgøre kampene og har bolden mest i de afgørende øjeblikke, det jo det der er fedt ved overtime, alle ting bliver afgørende, forsvar, angreb og de bedste spillere stepper op når det er vigtigst
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2010, 11:11Oprindeligt skrevet af: JennerHvad pokker skal Dalum med Jamal Crawford? Har allerede Kevin Martin? Der samles på 20-1-1 spillere?
Hvad pokker skal Dalum med Jamal Crawford? Har allerede Kevin Martin? Der samles på 20-1-1 spillere?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2010, 11:22Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJenner skrev:
Hvad pokker skal Dalum med Jamal Crawford? Har allerede Kevin Martin? Der samles på 20-1-1 spillere?Tjah, når Crawfords kontrakt alligevel udløber til sommer, er det vel et meget fair pickup - hvem ved, måske bliver han ansat som starter til en ærlig pris over sommeren?
Jenner skrev:
Hvad pokker skal Dalum med Jamal Crawford? Har allerede Kevin Martin? Der samles på 20-1-1 spillere?
Tjah, når Crawfords kontrakt alligevel udløber til sommer, er det vel et meget fair pickup - hvem ved, måske bliver han ansat som starter til en ærlig pris over sommeren?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2010, 11:26Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja Crawford skal jo bare igang, og som Mads skriver en udløbende kontrakt, Mads samlede Richardson op, og jeg samlede Chandler, de giver ok stats men gør det lidt lettere når deres kontrakt udløber : )
Ja Crawford skal jo bare igang, og som Mads skriver en udløbende kontrakt, Mads samlede Richardson op, og jeg samlede Chandler, de giver ok stats men gør det lidt lettere når deres kontrakt udløber : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2010, 12:41Oprindeligt skrevet af: malimadsberggreen skrev:
Jenner skrev:
Hvad pokker skal Dalum med Jamal Crawford? Har allerede Kevin Martin? Der samles på 20-1-1 spillere?Tjah, når Crawfords kontrakt alligevel udløber til sommer, er det vel et meget fair pickup - hvem ved, måske bliver han ansat som starter til en ærlig pris over sommeren?
Præcis. En udløbende kontrakt, hvor jeg i forvejen sad med hans waiver. Derved sparer jeg lidt monetos, hvis jeg vælger at slippe Crawford til sommer. Hvis Crawford får en fornuftigt kontrakt og gerne hos en klub, som vil starte ham, så kan han jo hurtigt blive ganske brugbar.
Og først og fremmest, så kan Crawford også spille PG, hvor jeg var ret tyndt besat med Collisons skader.
Selvom Crawford selvfølgelig ikke snitter specielt mange assists generelt, så vil jeg til enhver tid hellere have ham på en "lejekontrakt" end at smide ca 30 mio efter fx Calderon over de næste 3 sæsoner, når Calderon er så svingende og skadesramt som han er.EDIT: Og som jeg ser det, så ville det eneste der kunne give mig en chance for oprykning være en mand som fx Rondo - og ham var jeg ikke villig til at ofre det meste af mit holds fremtid for.
madsberggreen skrev:
Jenner skrev:
Præcis. En udløbende kontrakt, hvor jeg i forvejen sad med hans waiver. Derved sparer jeg lidt monetos, hvis jeg vælger at slippe Crawford til sommer. Hvis Crawford får en fornuftigt kontrakt og gerne hos en klub, som vil starte ham, så kan han jo hurtigt blive ganske brugbar.
Og først og fremmest, så kan Crawford også spille PG, hvor jeg var ret tyndt besat med Collisons skader.
Selvom Crawford selvfølgelig ikke snitter specielt mange assists generelt, så vil jeg til enhver tid hellere have ham på en "lejekontrakt" end at smide ca 30 mio efter fx Calderon over de næste 3 sæsoner, når Calderon er så svingende og skadesramt som han er.
EDIT: Og som jeg ser det, så ville det eneste der kunne give mig en chance for oprykning være en mand som fx Rondo - og ham var jeg ikke villig til at ofre det meste af mit holds fremtid for.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2010, 13:35Oprindeligt skrevet af: JennerGanske fornuftigt når du havde waiveren. Mht billig kontrakt så sker det jo ikke så ofte at folk som har får de billige kontrakter, og når de gør ryger de til mesterskabskandidater hvilket næsten altid betyder minimal fantasy impact. Crawford har jo gjort det klart at han ville have 11 mil pr år (var det vidst nok?) så enten bliver han dyr eller også ryger noget af hans værdi.
Selvfølgelig er det en udløbende kontrakt så det giver ok mening, jeg ville personligt bare hellere prøve at trade for en superstjerne med de ekstra dollars eller finde en anden løsning. 16-2-4 eller hvad han snitter nu redder jo næppe oprykning, og du får helt de samme stats Kevin Martin. Men måske han går amok mens Jo Jo er ude og du ogs¨får brug for ham hvis Collison går ned.
Ganske fornuftigt når du havde waiveren. Mht billig kontrakt så sker det jo ikke så ofte at folk som har får de billige kontrakter, og når de gør ryger de til mesterskabskandidater hvilket næsten altid betyder minimal fantasy impact. Crawford har jo gjort det klart at han ville have 11 mil pr år (var det vidst nok?) så enten bliver han dyr eller også ryger noget af hans værdi.
Selvfølgelig er det en udløbende kontrakt så det giver ok mening, jeg ville personligt bare hellere prøve at trade for en superstjerne med de ekstra dollars eller finde en anden løsning. 16-2-4 eller hvad han snitter nu redder jo næppe oprykning, og du får helt de samme stats Kevin Martin. Men måske han går amok mens Jo Jo er ude og du ogs¨får brug for ham hvis Collison går ned.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2010, 14:46Oprindeligt skrevet af: maliDet er ihvertfald hensigten at han skal agere backup for Collison. Og så formentlig spille når matchups er mere favorable.
Oprykning tror jeg ikke meget på og spekulerer heller ikke rigtigt i det - jeg ligger vist udelukkende godt til fordi jeg har spillet en del kampe mere end jer andre..
Men man ved jo aldrig...
Det er ihvertfald hensigten at han skal agere backup for Collison. Og så formentlig spille når matchups er mere favorable.
Oprykning tror jeg ikke meget på og spekulerer heller ikke rigtigt i det - jeg ligger vist udelukkende godt til fordi jeg har spillet en del kampe mere end jer andre..
Men man ved jo aldrig...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2010, 23:02Oprindeligt skrevet af: PacersEneste lyspunkt for tiden er min front-court.... Den snitter jo ganske fornuftigt med:
15,7 - 11,0 - 2,5 - 0,7 - 1,9
det er jo udmærket.... Men ellers ikke meget at komme efter... 🙁
Eneste lyspunkt for tiden er min front-court.... Den snitter jo ganske fornuftigt med:
15,7 - 11,0 - 2,5 - 0,7 - 1,9
det er jo udmærket.... Men ellers ikke meget at komme efter... 🙁