NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 12:15Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnTror jeg dog ikke, du har vist relativt normale arme (jo jo, italienske selvf. men længdemæssigt klart over T-Rex stadiet).
Tror jeg dog ikke, du har vist relativt normale arme (jo jo, italienske selvf. men længdemæssigt klart over T-Rex stadiet).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 12:15Oprindeligt skrevet af: CrunchStefan Nellemoes skrev:
Til gengæld fik Sessions 0 minutter for første gang - i første kamp for mig.Derudover, sad Favors over med en skade.
Er jeg den nye Jens?
Rondo statline: 19 points, 5 rebounds, 14, assist og 3 steals.
Men spøg til side, tror på sigt at Favors bliver en crazy dude, og hvis meeks fortsætter sådan her og måske begynder på lidt steals så er det jo ok:)
Stefan Nellemoes skrev:
Til gengæld fik Sessions 0 minutter for første gang - i første kamp for mig.Derudover, sad Favors over med en skade.
Er jeg den nye Jens?
Rondo statline: 19 points, 5 rebounds, 14, assist og 3 steals.
Men spøg til side, tror på sigt at Favors bliver en crazy dude, og hvis meeks fortsætter sådan her og måske begynder på lidt steals så er det jo ok:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 12:22Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg håber Rondo fortsætter.
I sommers havde jeg været klar på Rondo for Favors lige over, da jeg ser Favors som et kæmpe talent. 14 assist og 3 steals er dog niziiiiiice - og jeg må jo så bare håbe at Bynum og Arenas går ned igen, så du bliver nede i et stykke tid.
... og så er det jo rart at lave en handel, uden at have det formål at den ene skal tages godt og grundigt i numsen - nogle mener jo at en handel er dårlig, hvis ikke man skampuler den anden.
Vi er begge glade, så for mig er det en perfekt handel.
Jeg håber Rondo fortsætter.
I sommers havde jeg været klar på Rondo for Favors lige over, da jeg ser Favors som et kæmpe talent. 14 assist og 3 steals er dog niziiiiiice - og jeg må jo så bare håbe at Bynum og Arenas går ned igen, så du bliver nede i et stykke tid.
... og så er det jo rart at lave en handel, uden at have det formål at den ene skal tages godt og grundigt i numsen - nogle mener jo at en handel er dårlig, hvis ikke man skampuler den anden.
Vi er begge glade, så for mig er det en perfekt handel.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 13:24Oprindeligt skrevet af: JennerJa ja Kurt, kan godt være jeg har korte arme, men i det mindste har jeg store nok kugler til at kaste med bolde. Eller omvendt!
Ja ja Kurt, kan godt være jeg har korte arme, men i det mindste har jeg store nok kugler til at kaste med bolde. Eller omvendt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 13:28Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesBare ærgerligt at du ikke kan nå kuglerne...
Bare ærgerligt at du ikke kan nå kuglerne...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 13:38Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHA!
HA!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 13:48Oprindeligt skrevet af: JennerStefan, hvordan kan du nogensinde tage Kurts side. Shame on you. Du er blevet så usympatisk og taberagtig efter du solge Darko. Vildt hvad det kan gøre ved en at miste sit kæreste eje.
Stefan, hvordan kan du nogensinde tage Kurts side. Shame on you. Du er blevet så usympatisk og taberagtig efter du solge Darko. Vildt hvad det kan gøre ved en at miste sit kæreste eje.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 13:53Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg tager ikke parti, jeg påpeger blot, at du har meget korte arme og langt ned til dine temmelig behårede bolde 😐 ...
Derudover, så har jeg sgu alle dage været usympatisk!
Jeg tager ikke parti, jeg påpeger blot, at du har meget korte arme og langt ned til dine temmelig behårede bolde 😐 ...
Derudover, så har jeg sgu alle dage været usympatisk!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 13:56Oprindeligt skrevet af: JennerJa det har du jo faktisk 😀
Men ligegyldigt hvad vil min fellow dino Blake Griffinosaurus og jeg stå sammen OG kæmpe for bedre forhold for os med korte arme!
Desuden behøves man jo ikke kun nå sine egne kugler når man har gruppies til at gøer det for sig. Desværre er det så kun Blake der har det pt, men bare vent til han får overtalt Sterling til at snuppe en kortarmet PG der kan fodre ham med alley oops!
Ja det har du jo faktisk 😀
Men ligegyldigt hvad vil min fellow dino Blake Griffinosaurus og jeg stå sammen OG kæmpe for bedre forhold for os med korte arme!
Desuden behøves man jo ikke kun nå sine egne kugler når man har gruppies til at gøer det for sig. Desværre er det så kun Blake der har det pt, men bare vent til han får overtalt Sterling til at snuppe en kortarmet PG der kan fodre ham med alley oops!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 14:03Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJenner skrev:
Ja det har du jo faktisk 😀Men ligegyldigt hvad vil min fellow dino Blake Griffinosaurus og jeg stå sammen OG kæmpe for bedre forhold for os med korte arme!
Der bliver jo nok desværre ikke dig - Sterling har jo klart meldt ud at han foretrækker at underbetale sorte spillere. Jerryd Bayless, anyone? Ung, sort og kortarmet PG - perfect fit!
Jenner skrev:
Ja det har du jo faktisk 😀Men ligegyldigt hvad vil min fellow dino Blake Griffinosaurus og jeg stå sammen OG kæmpe for bedre forhold for os med korte arme!
Der bliver jo nok desværre ikke dig - Sterling har jo klart meldt ud at han foretrækker at underbetale sorte spillere. Jerryd Bayless, anyone? Ung, sort og kortarmet PG - perfect fit!