Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 558 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Tror jeg dog ikke, du har vist relativt normale arme (jo jo, italienske selvf. men længdemæssigt klart over T-Rex stadiet).

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Stefan Nellemoes skrev:
Til gengæld fik Sessions 0 minutter for første gang - i første kamp for mig.

Derudover, sad Favors over med en skade.

Er jeg den nye Jens?

Rondo statline: 19 points, 5 rebounds, 14, assist og 3 steals.

Men spøg til side, tror på sigt at Favors bliver en crazy dude, og hvis meeks fortsætter sådan her og måske begynder på lidt steals så er det jo ok:)

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg håber Rondo fortsætter.

I sommers havde jeg været klar på Rondo for Favors lige over, da jeg ser Favors som et kæmpe talent. 14 assist og 3 steals er dog niziiiiiice - og jeg må jo så bare håbe at Bynum og Arenas går ned igen, så du bliver nede i et stykke tid.

... og så er det jo rart at lave en handel, uden at have det formål at den ene skal tages godt og grundigt i numsen - nogle mener jo at en handel er dårlig, hvis ikke man skampuler den anden.

Vi er begge glade, så for mig er det en perfekt handel.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ja ja Kurt, kan godt være jeg har korte arme, men i det mindste har jeg store nok kugler til at kaste med bolde. Eller omvendt!

Bare ærgerligt at du ikke kan nå kuglerne...

[Billede]

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

HA!

Stefan, hvordan kan du nogensinde tage Kurts side. Shame on you. Du er blevet så usympatisk og taberagtig efter du solge Darko. Vildt hvad det kan gøre ved en at miste sit kæreste eje.

Jeg tager ikke parti, jeg påpeger blot, at du har meget korte arme og langt ned til dine temmelig behårede bolde 😐 ...

Derudover, så har jeg sgu alle dage været usympatisk!

Ja det har du jo faktisk 😀

Men ligegyldigt hvad vil min fellow dino Blake Griffinosaurus og jeg stå sammen OG kæmpe for bedre forhold for os med korte arme!

Desuden behøves man jo ikke kun nå sine egne kugler når man har gruppies til at gøer det for sig. Desværre er det så kun Blake der har det pt, men bare vent til han får overtalt Sterling til at snuppe en kortarmet PG der kan fodre ham med alley oops!

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jenner skrev:
Ja det har du jo faktisk 😀

Men ligegyldigt hvad vil min fellow dino Blake Griffinosaurus og jeg stå sammen OG kæmpe for bedre forhold for os med korte arme!

Desuden behøves man jo ikke kun nå sine egne kugler når man har gruppies til at gøer det for sig. Desværre er det så kun Blake der har det pt, men bare vent til han får overtalt Sterling til at snuppe en kortarmet PG der kan fodre ham med alley oops!

Der bliver jo nok desværre ikke dig - Sterling har jo klart meldt ud at han foretrækker at underbetale sorte spillere. Jerryd Bayless, anyone? Ung, sort og kortarmet PG - perfect fit!

ReferencerSide 558 af 635Reference