NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 14:05Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes... og lad mig da lige understrege, at jeg hader Kurt mere end de tilbagevendende hæmorider der har hærget min åbning de seneste seks-syv år.
Men jeg synes da du skal støtte de mennesker der har det samme som dig.
Der findes denne gruppe på facebook, der har to medlemmer:
[url]
http://www.facebook.com/group.php?gid=291209344571#!/group.php?gid=291209344571&v=info[/url]Navn:
Alle os der gerne vil klappe, men som har for korte arme 🙁
Kategori:
Fælles interesse - Filosofi
Beskrivelse:
Os der er født med det modsatte af gorillaarme...
... og lad mig da lige understrege, at jeg hader Kurt mere end de tilbagevendende hæmorider der har hærget min åbning de seneste seks-syv år.
Men jeg synes da du skal støtte de mennesker der har det samme som dig.
Der findes denne gruppe på facebook, der har to medlemmer:
[url]
http://www.facebook.com/group.php?gid=291209344571#!/group.php?gid=291209344571&v=info%5B/url%5D
Navn:
Alle os der gerne vil klappe, men som har for korte arme 🙁
Kategori:
Fælles interesse - Filosofi
Beskrivelse:
Os der er født med det modsatte af gorillaarme...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 14:18Oprindeligt skrevet af: JennerMads, mit fokus i år ligger i solariet frem for på banen, så jeg håber at fange Sterling på en dag uden briller. De gamle tudseøjne kan da umuligt se forskel på en sort kulør og en god tan. Desuden har jeg en god alabama accent.
Mads, mit fokus i år ligger i solariet frem for på banen, så jeg håber at fange Sterling på en dag uden briller. De gamle tudseøjne kan da umuligt se forskel på en sort kulør og en god tan. Desuden har jeg en god alabama accent.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 18:22Oprindeligt skrevet af: PacersWOW... så har jeg dælme pludselig en League Leader 🙂 Det skal dælme nydes så længe det varer 😀 Godt gået Andrew 🙂
Man skal jo glæde sig over det man kan.... B)
WOW... så har jeg dælme pludselig en League Leader 🙂 Det skal dælme nydes så længe det varer 😀 Godt gået Andrew 🙂
Man skal jo glæde sig over det man kan.... B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2010, 8:16Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet holdt så vist ikke så længe med Darkos block-party i nat.
MEN, dem der stadig går rundt og synes at du var for nem at narre i den handel, skal jo ikke kun kigge på at Love er eksploderet til at være mere værd end Bogut (pga lønnen primært vel), men i høj grad også se hvad der er i vente med Greg Monroe når han får starterpladsen fra Big Ben på et tidspunkt - vi så lidt i nat mod MIN, hvor Monroe viste hvor stor han kan blive på glasset.
Bogut-Monroe-Horford burde gi' dig rigtig gode frontcourt stat i en del år.
Det holdt så vist ikke så længe med Darkos block-party i nat.
MEN, dem der stadig går rundt og synes at du var for nem at narre i den handel, skal jo ikke kun kigge på at Love er eksploderet til at være mere værd end Bogut (pga lønnen primært vel), men i høj grad også se hvad der er i vente med Greg Monroe når han får starterpladsen fra Big Ben på et tidspunkt - vi så lidt i nat mod MIN, hvor Monroe viste hvor stor han kan blive på glasset.
Bogut-Monroe-Horford burde gi' dig rigtig gode frontcourt stat i en del år.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2010, 8:27Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOK, så så jeg lige Bogut's stats fra i nat.... WAUW... og så lige WAUW (vi kan godt bytte med Love i nat alligevel 😉 ).
OK, så så jeg lige Bogut's stats fra i nat.... WAUW... og så lige WAUW (vi kan godt bytte med Love i nat alligevel 😉 ).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2010, 18:18Oprindeligt skrevet af: PacersJa, jeg er faktisk ikke så utilfreds med den deal faktisk... Selvfølgelig er det noget [censored] med Boguts albueskade - men havde han IKKE haft de problemer så ville hans stats være fantastiske...
men kan godt leve med 13,9 - 12,2 - 1,4 (som dog gerne må stige lidt - 0,4 - 2.9 :love:
Og ja... Med Horfords solide stats og Monroe næste år og frem - så er det sq okay... han nuppede jo så lige 15 rebs i nat. Han skal bare lige have sin FG og FT% lidt mere op 🙂
Ja, jeg er faktisk ikke så utilfreds med den deal faktisk... Selvfølgelig er det noget [censored] med Boguts albueskade - men havde han IKKE haft de problemer så ville hans stats være fantastiske...
men kan godt leve med 13,9 - 12,2 - 1,4 (som dog gerne må stige lidt - 0,4 - 2.9 :love:
Og ja... Med Horfords solide stats og Monroe næste år og frem - så er det sq okay... han nuppede jo så lige 15 rebs i nat. Han skal bare lige have sin FG og FT% lidt mere op 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2010, 21:28Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg savner allerede Darko, og fortryder det i dag, i morgen og resten af mit liv, hvis han fortsætter 😐 .
Jeg savner allerede Darko, og fortryder det i dag, i morgen og resten af mit liv, hvis han fortsætter 😐 .
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2010, 22:07Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Sessions for Darko er også lidt af en numsenapper, men det jo kun fordi Darko er i toppen i blks
Sessions for Darko er også lidt af en numsenapper, men det jo kun fordi Darko er i toppen i blks
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. december 2010, 4:09Oprindeligt skrevet af: NBA KapJerryd Baylesssssssssssssssssssssssss... JA TAK...
Jerryd Baylesssssssssssssssssssssssss... JA TAK...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2010, 12:14Oprindeligt skrevet af: bozzyYeah... Jeg vil gerne takke Baron Davis for at belønne mig for min tålmodighed. Nu startede den runde guard, fik 30+ minutter og smed en heftig statline : 4-2-6-0-1 Tak Baron... jeeees
Ikke nok med det, så er Hr Sterling (Clippers' GM) begynde at svine ham til under kampene. Dejlig med god support fra ledelsen.
Yeah... Jeg vil gerne takke Baron Davis for at belønne mig for min tålmodighed. Nu startede den runde guard, fik 30+ minutter og smed en heftig statline : 4-2-6-0-1 Tak Baron... jeeees
Ikke nok med det, så er Hr Sterling (Clippers' GM) begynde at svine ham til under kampene. Dejlig med god support fra ledelsen.