NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 13:40Oprindeligt skrevet af: CrunchJenner skrev:
Og Stefan, noget helt andet er; HVORFOR skal du sende league leaders i ast og blocks ned i D2? HVORFOR?!? Stop så!Jeg syntes det var en rigtig god ide!
Jenner skrev:
Og Stefan, noget helt andet er; HVORFOR skal du sende league leaders i ast og blocks ned i D2? HVORFOR?!? Stop så!
Jeg syntes det var en rigtig god ide!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 13:47Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrunch skrev:
Jenner skrev:
Og Stefan, noget helt andet er; HVORFOR skal du sende league leaders i ast og blocks ned i D2? HVORFOR?!? Stop så!Jeg syntes det var en rigtig god ide!
Det gør jeg også! Især fordi Stefan ligger lige i hælene på mig i assists.
Hvad sker der forøvrigt for at Stefan har haft league leaderen i steals indtil nu, og alligevel kun har 1,5 points i kategorien!?!
Crunch skrev:
Jenner skrev:
Det gør jeg også! Især fordi Stefan ligger lige i hælene på mig i assists.
Hvad sker der forøvrigt for at Stefan har haft league leaderen i steals indtil nu, og alligevel kun har 1,5 points i kategorien!?!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 14:12Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMads: Måske var det derfor jeg tog de skridt jeg nu har gjort. Nok havde jeg league leadere i blocks og steals, men jeg har jo ikke været i nærheden af at vinde noget...
Ved at holde på Rondo, havde jeg været sikret en top 5-6 placering hvert år, meeeen...
Mads: Måske var det derfor jeg tog de skridt jeg nu har gjort. Nok havde jeg league leadere i blocks og steals, men jeg har jo ikke været i nærheden af at vinde noget...
Ved at holde på Rondo, havde jeg været sikret en top 5-6 placering hvert år, meeeen...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 14:21Oprindeligt skrevet af: madsberggreenStefan Nellemoes skrev:
Mads: Måske var det derfor jeg tog de skridt jeg nu har gjort. Nok havde jeg league leadere i blocks og steals, men jeg har jo ikke været i nærheden af at vinde noget...Ved at holde på Rondo, havde jeg været sikret en top 5-6 placering hvert år, meeeen...
Jeg har jo også selv hele tiden opfordret dig til at sælge enten Rondo eller Howard - jeg er udelukkende kritisk overfor handlen, fordi jeg ikke deler din optimisme over Favors' potentiale.
Stefan Nellemoes skrev:
Mads: Måske var det derfor jeg tog de skridt jeg nu har gjort. Nok havde jeg league leadere i blocks og steals, men jeg har jo ikke været i nærheden af at vinde noget...Ved at holde på Rondo, havde jeg været sikret en top 5-6 placering hvert år, meeeen...
Jeg har jo også selv hele tiden opfordret dig til at sælge enten Rondo eller Howard - jeg er udelukkende kritisk overfor handlen, fordi jeg ikke deler din optimisme over Favors' potentiale.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 17:38Oprindeligt skrevet af: Miller31Ingen tvivl om at jeg heller ikke havde taget den.. Ok, Favors er et talent, men så meget har han heller ikke vist.. Dog et interessant pick, så bliver trods alt spændende at følge.. 🙂
Ingen tvivl om at jeg heller ikke havde taget den.. Ok, Favors er et talent, men så meget har han heller ikke vist.. Dog et interessant pick, så bliver trods alt spændende at følge.. 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 10:01Oprindeligt skrevet af: bozzyET SPØRGSMÅL TIL KOMMISÆREN:
Nu ved jeg jo at der sidder andre computerekyndig blandt GM'erne. Mon du kan uddele opgaverne lidt ? (hvis der er nogen der har lyst).
Jeg ved at du har travlt med job og familie. Men synes at opdateringerne i forbindelse med trades og FA's er ret langsom.
Det er jo lidt uoverskueligt at læse denne tråd igennem, for f.eks at finde ud af at Stefan har fået Sessions.
ET SPØRGSMÅL TIL KOMMISÆREN:
Nu ved jeg jo at der sidder andre computerekyndig blandt GM'erne. Mon du kan uddele opgaverne lidt ? (hvis der er nogen der har lyst).
Jeg ved at du har travlt med job og familie. Men synes at opdateringerne i forbindelse med trades og FA's er ret langsom.
Det er jo lidt uoverskueligt at læse denne tråd igennem, for f.eks at finde ud af at Stefan har fået Sessions.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 10:40Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa da... og det har jeg sådan set efterlyst et par gange... så folk kan bare melde sig under fanerne :hug:
Ja da... og det har jeg sådan set efterlyst et par gange... så folk kan bare melde sig under fanerne :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 10:48Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJamen jeg kan da godt hjælpe lidt til gammelsmølf?
Jamen jeg kan da godt hjælpe lidt til gammelsmølf?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 11:24Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnNu hvor Rondo ikke længere skal tørne ud for Team Stefana, så viser han pludselig jernvilje. Trods "flu-like symptoms", hamstring og hvad var det han sad ude med sidste uge? så nuppede han lige 47½ minut i nat i en kamp uden OT. saaaaajt
Nu hvor Rondo ikke længere skal tørne ud for Team Stefana, så viser han pludselig jernvilje. Trods "flu-like symptoms", hamstring og hvad var det han sad ude med sidste uge? så nuppede han lige 47½ minut i nat i en kamp uden OT. saaaaajt
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2010, 11:26Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesTil gengæld fik Sessions 0 minutter for første gang - i første kamp for mig.
Derudover, sad Favors over med en skade.
Er jeg den nye Jens?
Til gengæld fik Sessions 0 minutter for første gang - i første kamp for mig.
Derudover, sad Favors over med en skade.
Er jeg den nye Jens?