NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 10:26Oprindeligt skrevet af: JennerOg Stefan, noget helt andet er; HVORFOR skal du sende league leaders i ast og blocks ned i D2? HVORFOR?!? Stop så!
Og Stefan, noget helt andet er; HVORFOR skal du sende league leaders i ast og blocks ned i D2? HVORFOR?!? Stop så!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 10:37Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesLigaen skal jo være mere interessant. Hvem i D2 vil have Dwight???
Ligaen skal jo være mere interessant. Hvem i D2 vil have Dwight???
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 10:58Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHvad er Dwight? En discount Darko? Han fører jo ikke ligaen i noget som helst.... amatør.
Jeg ville byde en Luc Mbah for ham, hvis altså ikke det betød jeg skulle i D2 for at lave handlen.
Hvad er Dwight? En discount Darko? Han fører jo ikke ligaen i noget som helst.... amatør.
Jeg ville byde en Luc Mbah for ham, hvis altså ikke det betød jeg skulle i D2 for at lave handlen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 11:18Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja synes nu også det er billigt for Darko, Sessions er vel ikke engang starter
Ja synes nu også det er billigt for Darko, Sessions er vel ikke engang starter
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 11:27Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDet var meget billigt for Darko.
Dog var der lidt ting i det...
Jeg er nu besat på C og PF de næste mange år, med Dwight og Darko.
Jeg havde INGEN PG.
Jeg tror desværre ikke at Darko holder de tre blocks per kamp. Gør han det, vil jeg dog stadig være lykkelig.
Jeg håber lidt at Cavs trader Slow-Mo Williams, og tror at Sessions derefter vil vise godt spil.
Der har ikke været et bud på Darko, der fik mig ned af den stol jeg ikke sidder på. Før sæsonen, var der jo folk der tænkte WTF, der jeg beholdte Darko.
Jeg har en del PF/C spillere, og da hverken Anderson eller Gortat for meget spilletid, vil de ikke kunne indbringe noget.
Jeg har en del kampe der skal indhentes på PG positionen, og jeg kunne have beholdt Darko og så hente absolut ingenting, men man må jo nogle gange ofre noget, for at overholde skrevne og uskrevne regler i ligaen :).
Det var meget billigt for Darko.
Dog var der lidt ting i det...
Jeg er nu besat på C og PF de næste mange år, med Dwight og Darko.
Jeg havde INGEN PG.
Jeg tror desværre ikke at Darko holder de tre blocks per kamp. Gør han det, vil jeg dog stadig være lykkelig.
Jeg håber lidt at Cavs trader Slow-Mo Williams, og tror at Sessions derefter vil vise godt spil.
Der har ikke været et bud på Darko, der fik mig ned af den stol jeg ikke sidder på. Før sæsonen, var der jo folk der tænkte WTF, der jeg beholdte Darko.
Jeg har en del PF/C spillere, og da hverken Anderson eller Gortat for meget spilletid, vil de ikke kunne indbringe noget.
Jeg har en del kampe der skal indhentes på PG positionen, og jeg kunne have beholdt Darko og så hente absolut ingenting, men man må jo nogle gange ofre noget, for at overholde skrevne og uskrevne regler i ligaen :).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 11:31Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja men du kunne også have hentet en pg ind via FA der have givet det samme, men det er jo derfor det er fedt i Keeper League for alle tænker anderledes
ja men du kunne også have hentet en pg ind via FA der have givet det samme, men det er jo derfor det er fedt i Keeper League for alle tænker anderledes
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 11:35Oprindeligt skrevet af: Miller31Det interessante er vel, at en skade til Dwight og så er du pludselig en overordentlig seriøs nedrykningskandidat. Selvfølgelig sker det ikke, da det vil betyde jeg har muligheder for at overleve og så heldig er jeg ikke, men alligevel.
Det interessante er vel, at en skade til Dwight og så er du pludselig en overordentlig seriøs nedrykningskandidat. Selvfølgelig sker det ikke, da det vil betyde jeg har muligheder for at overleve og så heldig er jeg ikke, men alligevel.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 11:36Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesTjaa, men nu har jeg jo et rigtig godt øje til Sessions, og når man kan få sine favoritter, og samtidig har en tro på at de vil levere på længere sigt (Sessions, Favors osv) - så er det jo et plus. At man så må gå af med den absolutte favorit, er jo bare nedtur...
Tjaa, men nu har jeg jo et rigtig godt øje til Sessions, og når man kan få sine favoritter, og samtidig har en tro på at de vil levere på længere sigt (Sessions, Favors osv) - så er det jo et plus. At man så må gå af med den absolutte favorit, er jo bare nedtur...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 11:37Oprindeligt skrevet af: madsberggreenStefan - du KUNNE jo også have ventet med at trade Rondo, til du havde en follow up-handel på plads 🙂
Eller du kunne have taget en deal der inkluderede en anden PG (Host - Bledsoe - host).
Stefan - du KUNNE jo også have ventet med at trade Rondo, til du havde en follow up-handel på plads 🙂
Eller du kunne have taget en deal der inkluderede en anden PG (Host - Bledsoe - host).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 11:42Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDet KUNNE jeg godt. Jeg VALGTE dog Favors...
Det KUNNE jeg godt. Jeg VALGTE dog Favors...