NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2010, 14:54Oprindeligt skrevet af: NBA KapStefan Nellemoes skrev:
Armen Kurt, erkend nu at du tog fejl ffs!Darko er - desværre - røget til landets værste område, beboet af hooligans, svenskere-wannabes og sigøjnere for resten af pengene - penge, de i øvrigt ikke har noget af, når nu Nazi-Jesper ikke hovedløst kaster penge ned i et tomt hul...
For fanden, hvor har jeg det skidt med at sende ham lige netop derhen.. 😐
Nå, afsted til Parken - der er sgu lidt langt her fra Odense... Over og se København tabe med seks-syv mål :(...
mali skrev:
Hvis det er Kap, som har sendt Jrue Holliday afsted for Darko (Kap mangler jo en shotblockende center), så vil jeg da mene at Stefan har fået ekstremt god værdi for Darko. Der må da være røget Stefans eget 1. rundepick næste år oveni hatten....Men hvem ved - det er bare mine små konspirationstanker omkring handlen. De ramte næsten plet mht Crunchmonkeys Bynum-handel. B)
Ahhhhh udkantsdanskere, i er nogen herlige nogen... Man kan godt fornemme der ikke sker meget derude på den anden side af Valby bakke...
Stefan Nellemoes skrev:
Armen Kurt, erkend nu at du tog fejl ffs!Darko er - desværre - røget til landets værste område, beboet af hooligans, svenskere-wannabes og sigøjnere for resten af pengene - penge, de i øvrigt ikke har noget af, når nu Nazi-Jesper ikke hovedløst kaster penge ned i et tomt hul...
For fanden, hvor har jeg det skidt med at sende ham lige netop derhen.. 😐
Nå, afsted til Parken - der er sgu lidt langt her fra Odense... Over og se København tabe med seks-syv mål :(...
mali skrev:
Hvis det er Kap, som har sendt Jrue Holliday afsted for Darko (Kap mangler jo en shotblockende center), så vil jeg da mene at Stefan har fået ekstremt god værdi for Darko. Der må da være røget Stefans eget 1. rundepick næste år oveni hatten....Men hvem ved - det er bare mine små konspirationstanker omkring handlen. De ramte næsten plet mht Crunchmonkeys Bynum-handel. B)
Ahhhhh udkantsdanskere, i er nogen herlige nogen... Man kan godt fornemme der ikke sker meget derude på den anden side af Valby bakke...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2010, 15:42Oprindeligt skrevet af: JennerSiger manden der har spillet i ALBA muahaha!
Ps. Tror Darko er røget til bundby og dermed Svupper.
Siger manden der har spillet i ALBA muahaha!
Ps. Tror Darko er røget til bundby og dermed Svupper.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2010, 16:01Oprindeligt skrevet af: maliJenner skrev:
Siger manden der har spillet i ALBA muahaha!Ps. Tror Darko er røget til bundby og dermed Svupper.
Ja, det giver selvfølgelig meget mere mening, når man lige læser Stefans svada engang til...
For Ramon Sessions velsagtens - eller gode gamle 'dre, som jeg sidste år sendte afsted for en slik...
Jenner skrev:
Siger manden der har spillet i ALBA muahaha!Ps. Tror Darko er røget til bundby og dermed Svupper.
Ja, det giver selvfølgelig meget mere mening, når man lige læser Stefans svada engang til...
For Ramon Sessions velsagtens - eller gode gamle 'dre, som jeg sidste år sendte afsted for en slik...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2010, 16:26Oprindeligt skrevet af: NBA KapJenner skrev:
Siger manden der har tilbragt ET ÅR i Wyoming... Nuff said...
Jenner skrev:
Siger manden der har tilbragt ET ÅR i Wyoming... Nuff said...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2010, 16:55Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja tror også det er til Svuppers Darko ee røget, måske for Roddy B og Sessions
Ja tror også det er til Svuppers Darko ee røget, måske for Roddy B og Sessions
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2010, 17:34Oprindeligt skrevet af: SvupperDer har godt nok været gang i den herinde mens jeg har fået mig en lille 3 timers lur..
Men ja, med det had der er mellem mig og Stefan så tænkte jeg at det eneste der kunne holde det ved lige var at tage hans elskede Darko fra ham og lad ham sidde på bænken her i Brøndby..
Men alt i alt hedder det Darko for Sessions, et 2. runde pick og så hapsede jeg os lidt waiver med i handelen..
Der har godt nok været gang i den herinde mens jeg har fået mig en lille 3 timers lur..
Men ja, med det had der er mellem mig og Stefan så tænkte jeg at det eneste der kunne holde det ved lige var at tage hans elskede Darko fra ham og lad ham sidde på bænken her i Brøndby..
Men alt i alt hedder det Darko for Sessions, et 2. runde pick og så hapsede jeg os lidt waiver med i handelen..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 9:13Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa ja ja ja, sådan en Joe Johnson skade kan være guld værd for de små TPups... De sidste to kampe har løsningen i ATL været at beholde Crawford/Evans på bænken og så skubbe Marvin ned på off guard, hvorved Smooooov får sig nogle starter på SF.
Hvis de gamle Yahoo regler holder, så skal han jo bare starte dernede en håndfuld gange, så er han SF eligible resten af sæsonen og næste år med :hug:
Ja ja ja ja, sådan en Joe Johnson skade kan være guld værd for de små TPups... De sidste to kampe har løsningen i ATL været at beholde Crawford/Evans på bænken og så skubbe Marvin ned på off guard, hvorved Smooooov får sig nogle starter på SF.
Hvis de gamle Yahoo regler holder, så skal han jo bare starte dernede en håndfuld gange, så er han SF eligible resten af sæsonen og næste år med :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 9:32Oprindeligt skrevet af: Miller31Endelig lidt GangStars-medgang.
Spillede Hawes for første gang i sæsonen og han kvitterede med 10-12-1-1-3 og gode gamle Guld Hill smed lige en 23-3-5-4-1.
Det hjælper lidt på humøret 🙂
Endelig lidt GangStars-medgang.
Spillede Hawes for første gang i sæsonen og han kvitterede med 10-12-1-1-3 og gode gamle Guld Hill smed lige en 23-3-5-4-1.
Det hjælper lidt på humøret 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 9:39Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja de positioner på yahoo er vist til at lukke op og dumpe i, giver ingen mening mange af dem, men det er man jo så vant til efterhånden
Ja de positioner på yahoo er vist til at lukke op og dumpe i, giver ingen mening mange af dem, men det er man jo så vant til efterhånden
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2010, 10:24Oprindeligt skrevet af: JennerDet var da en temmelig billig pris for en league leader der tilmed kun koster 4 mil. Specielt når det så er Stefans egen Darkoog han sender ham til Hell on earth aka Brøndby. Fy skamme Stefan, hvad tænker du på?
Det var da en temmelig billig pris for en league leader der tilmed kun koster 4 mil. Specielt når det så er Stefans egen Darkoog han sender ham til Hell on earth aka Brøndby. Fy skamme Stefan, hvad tænker du på?