Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 554 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Kritik af Kurt er altid på plads, men F.U.C.K er da lige præcis en fusion... mellem en selviscenesættende Dona Ø og en licens fra en Pierre Larsen klub der ikke kunne trække 300 tilskuere i Gentofte. :spank:

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg er nysgerrig - hvem er rendt med Darko (læs: hvilket dumt svin skal slagtes for at have brudt boycutten af Stefan?)

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Danish TWolf skrev:
Kritik af Kurt er altid på plads, men F.U.C.K er da lige præcis en fusion... mellem en selviscenesættende Dona Ø og en licens fra en Pierre Larsen klub der ikke kunne trække 300 tilskuere i Gentofte. :spank:

Armen så læs da hvad DBU siger din gamle tosse..

http://www.dbu.dk/turneringer_og_resultater/love_og_regler/ovrige/Fusioner%20og%20overbygninger.aspx

§ 1.1 En fusion er en fuldstændig sammenlægning af to eller flere klubber.

§ 3.1 En overbygning er en konstruktion, hvorved to eller flere klubber (»moderklubber«) uden at foretage en fuldstændig eller delvis fusion som beskrevet i §§ 1-2 etablerer et fælles 1. hold for en eller flere bestemte spillergrupper (fx herreseniorer, kvinder, U-19 Drenge, U-17 Drenge, U-18 Piger etc). Selskabsformen vil ofte være den mest velegnede ramme om en overbygning, men andre former kan efter omstændighederne være mere velegnede.

Brøndby er en fusionsklub (Brøndbyøster + Brøndbyvester) - F.C. København er en overbygning. Brøndbyøster og Brøndbyvester findes ikke mere (så vidt jeg ved..) - hvorimod KB og B 1903 stadig har senior og ungdomsafdelinger. Plz + fat!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Stefan for the win - Kurt for the loss! Kurt er bare jealous på de dejlige Frederiksberg-drenge der er så ekstremt overlegne.

jamen min lille dreng, det ændrer da ikke på at det er en fusion ml Donald Ø's ego, lidt jydepenge og så en klublicens fra et hold der havde 2 Divisions niveau :tunge:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

madsberggreen skrev:
Jeg er nysgerrig - hvem er rendt med Darko (læs: hvilket dumt svin skal slagtes for at have brudt boycutten af Stefan?)

Vil gerne fremhæve Mads' udmærkede spørgsmål!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

madsberggreen skrev:

Fremhæver det også lige så vi får et svar.

Og Kurt, who cares hvad det var, se hvad det er blevet til. Bare fordi dine usle Ikast ulve ikke kunne klare sig i en håndboldby, er uduelige og blev nød til at efterligne FCK skal du ikke snakke trash på så vigtig en dag!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Armen Kurt, erkend nu at du tog fejl ffs!

Darko er - desværre - røget til landets værste område, beboet af hooligans, svenskere-wannabes og sigøjnere for resten af pengene - penge, de i øvrigt ikke har noget af, når nu Nazi-Jesper ikke hovedløst kaster penge ned i et tomt hul...

For fanden, hvor har jeg det skidt med at sende ham lige netop derhen.. 😐

Nå, afsted til Parken - der er sgu lidt langt her fra Odense... Over og se København tabe med seks-syv mål :(...

MUHAHAHAHAAAAA Ejnar Rahbek FTW ... no-one besides, no-one above :love:

Og så er det vist en FCK hader der har fået Darko... må lige se om jeg får tid til at editere siden senere i dag.

Oprindeligt skrevet af: mali

Hvis det er Kap, som har sendt Jrue Holliday afsted for Darko (Kap mangler jo en shotblockende center), så vil jeg da mene at Stefan har fået ekstremt god værdi for Darko. Der må da være røget Stefans eget 1. rundepick næste år oveni hatten....

Men hvem ved - det er bare mine små konspirationstanker omkring handlen. De ramte næsten plet mht Crunchmonkeys Bynum-handel. B)

ReferencerSide 554 af 635Reference