Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 553 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Pacers

Tja... Men der var vel ikke mange der realistisk havde ventet at Love skulle levere 4 rebounds mere i snit end Bogut.... Og så har jeg egentlig rimelig meget brug for de 2,6 blocks som Bogut leverer fra C. Og pointene skal nok stige et par stykker hos Bogut tror jeg på og så er forskellen pludselig ikke SÅ stor.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ret beset var det kun et håb fra min side om at Love ville gå amok uden Big Al på holdet, og primært var det lønnen og det at få en TPup der var drivkraften.

Jeg regnede/regner stadig med at Bogut er franchise spiller i MIL og holder han skaderne på afstand, er han en double-double og top 5 i låg, så den handel tror jeg sq næppe der var mange der sagde nej til på den anden side af bordet før denne sæson heller (specielt når man som Jacob ikke ejede et låg).

Anyways, tror nu de færreste får numsenappere præsenteret fra min hånd ift fra så mange andre GM'ere - men der er da i hvert fald en (u)sund mistro til at jeg altid ender med den fede ende af en handel.... :spank:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Og så er der lige lønnen jo.. Som gav Kurt plads til at beholde Amir 😉

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

ffs hvor er jeg dog grædefærdig over at sende Darko væk.. Men han er jo - ikke overraskende - den mest attraktive af de folk jeg vil af med.

[Billede]

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ja, lønnen var så også det første jeg nævnte 😉

Men nu er Xtian jo nok bare svært utilfreds fordi jeg kun ville smide Wade efter Turner og lidt picks... Var det Amir der trak ?

Jeg har aldrig været interesseret i overvurderede Amir. Og lidt picks, hvis ikke jeg husker meget galt var det to top 10 picks.

Stefan Nellemoes skrev:
ffs hvor er jeg dog grædefærdig over at sende Darko væk.. Men han er jo - ikke overraskende - den mest attraktive af de folk jeg vil af med.

[Billede]

Har du fået Chris Paul eller hvad hulan kunne lokke din bamse fra dig?

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Pacers skrev:
dejligt med Bogut tilbage... Men desværre har jeg 2-3 forrventede starters der totalt flopper og under-præsterer 🙁 SKOD....

Så mangler du bare at lade være med at bænke ham når han laver en 11-13-3-3 😀

Miller31 skrev:
Har du fået Chris Paul eller hvad hulan kunne lokke din bamse fra dig?

Jeg har desværre solgt Darko for mindre end han er værd, men jeg har jo brug for en PG - og nu får jeg endelig ham jeg har et lille mancrush på (ikke at jeg ikke har det på Darko...).

Alt i alt, en sørgelig dag, men sådan er livet jo i denne branche. FU.CK MY LIFE!

Lad mig i øvrigt lige benytte lejligheden til at komme med lidt kritik af Kurt.

På NBAiKL indgangssiden skriver du, at F.C. København er en fusion - det er den ikke, det er derimod end overbygning.

COMMISH RAUS

ReferencerSide 553 af 635Reference