Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 552 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Tror egentlig bare I skal lade være at tude og så se på min flok. Ok, ikke de bedste spillere, men alle underpræsterer eller er skadede.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Sidste kamp i dag inden Rondo forlader holdet - og så er dillerhovedet skadet :_doh

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

SÅ fik man endelig at se hvad Amir Johnson kan hvis/når han får lært ikke at komme i fejlproblemer...

22-16-0-3-2 og et monster dunk over Amare, der fik sådan ca. 15 replays i løbet af kampen. NU manglede jeg bare at han fik SF eligibility (eller alternativt C) så kunne han blive en rigtig god brik for mit ellers så vildt kæmpende hold 😉

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg fik lige en supersjov idé - skal vi ikke alle sammen boycutte Stefans forsøg på at købe vores point guards?

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Pffffft, jeg samler da bare to stykker op der ikke koster mange tusinde dollars... :shake

madsberggreen skrev:
Jeg fik lige en supersjov idé - skal vi ikke alle sammen boycutte Stefans forsøg på at købe vores point guards?

Jeg har forsøgt at få alle andre til at boykotte Kurt i et års tid. Skulle hilse og sige, at det er svært at få folk med på den slags!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Nu har jeg ikke tænkt mig at skille mig af med nogle af mine,

Men der er nu stadig nogle FA der er til at få fat i jo

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Miller31 skrev:

madsberggreen skrev:

Jeg har forsøgt at få alle andre til at boykotte Kurt i et års tid. Skulle hilse og sige, at det er svært at få folk med på den slags!

Synes da nu egentlig du har gjort det rimeligt godt.... Hvis jeg har fået 2 tilbud over de seneste 3 år er det vel max. - meeeeeeeeeeeeeeen jeg overlever vel et par kampe endnu.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Danish TWolf skrev:

Miller31 skrev:

madsberggreen skrev:

Synes da nu egentlig du har gjort det rimeligt godt.... Hvis jeg har fået 2 tilbud over de seneste 3 år er det vel max. - meeeeeeeeeeeeeeen jeg overlever vel et par kampe endnu.

Men hvis man kan få Kevin Love for Andrew Bogut har man vel heller ikke behov for at lave så mange trades... 😉

Danish TWolf skrev:

Miller31 skrev:

madsberggreen skrev:

Nu handler det jo også om at afvise det skrammel du afgiver!

ReferencerSide 552 af 635Reference