NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. december 2010, 18:23Oprindeligt skrevet af: Miller31Tror egentlig bare I skal lade være at tude og så se på min flok. Ok, ikke de bedste spillere, men alle underpræsterer eller er skadede.
Tror egentlig bare I skal lade være at tude og så se på min flok. Ok, ikke de bedste spillere, men alle underpræsterer eller er skadede.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. december 2010, 19:29Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSidste kamp i dag inden Rondo forlader holdet - og så er dillerhovedet skadet :_doh
Sidste kamp i dag inden Rondo forlader holdet - og så er dillerhovedet skadet :_doh
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2010, 12:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSÅ fik man endelig at se hvad Amir Johnson kan hvis/når han får lært ikke at komme i fejlproblemer...
22-16-0-3-2 og et monster dunk over Amare, der fik sådan ca. 15 replays i løbet af kampen. NU manglede jeg bare at han fik SF eligibility (eller alternativt C) så kunne han blive en rigtig god brik for mit ellers så vildt kæmpende hold 😉
SÅ fik man endelig at se hvad Amir Johnson kan hvis/når han får lært ikke at komme i fejlproblemer...
22-16-0-3-2 og et monster dunk over Amare, der fik sådan ca. 15 replays i løbet af kampen. NU manglede jeg bare at han fik SF eligibility (eller alternativt C) så kunne han blive en rigtig god brik for mit ellers så vildt kæmpende hold 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2010, 18:33Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg fik lige en supersjov idé - skal vi ikke alle sammen boycutte Stefans forsøg på at købe vores point guards?
Jeg fik lige en supersjov idé - skal vi ikke alle sammen boycutte Stefans forsøg på at købe vores point guards?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2010, 18:34Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesPffffft, jeg samler da bare to stykker op der ikke koster mange tusinde dollars... :shake
Pffffft, jeg samler da bare to stykker op der ikke koster mange tusinde dollars... :shake
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2010, 19:00Oprindeligt skrevet af: Miller31madsberggreen skrev:
Jeg fik lige en supersjov idé - skal vi ikke alle sammen boycutte Stefans forsøg på at købe vores point guards?Jeg har forsøgt at få alle andre til at boykotte Kurt i et års tid. Skulle hilse og sige, at det er svært at få folk med på den slags!
madsberggreen skrev:
Jeg fik lige en supersjov idé - skal vi ikke alle sammen boycutte Stefans forsøg på at købe vores point guards?
Jeg har forsøgt at få alle andre til at boykotte Kurt i et års tid. Skulle hilse og sige, at det er svært at få folk med på den slags!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2010, 19:01Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Nu har jeg ikke tænkt mig at skille mig af med nogle af mine,
Men der er nu stadig nogle FA der er til at få fat i jo
Nu har jeg ikke tænkt mig at skille mig af med nogle af mine,
Men der er nu stadig nogle FA der er til at få fat i jo
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2010, 19:14Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMiller31 skrev:
madsberggreen skrev:
Jeg fik lige en supersjov idé - skal vi ikke alle sammen boycutte Stefans forsøg på at købe vores point guards?Jeg har forsøgt at få alle andre til at boykotte Kurt i et års tid. Skulle hilse og sige, at det er svært at få folk med på den slags!
Synes da nu egentlig du har gjort det rimeligt godt.... Hvis jeg har fået 2 tilbud over de seneste 3 år er det vel max. - meeeeeeeeeeeeeeen jeg overlever vel et par kampe endnu.
Miller31 skrev:
madsberggreen skrev:
Synes da nu egentlig du har gjort det rimeligt godt.... Hvis jeg har fået 2 tilbud over de seneste 3 år er det vel max. - meeeeeeeeeeeeeeen jeg overlever vel et par kampe endnu.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2010, 19:33Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
Miller31 skrev:
madsberggreen skrev:
Men hvis man kan få Kevin Love for Andrew Bogut har man vel heller ikke behov for at lave så mange trades... 😉
Danish TWolf skrev:
Miller31 skrev:
madsberggreen skrev:
Men hvis man kan få Kevin Love for Andrew Bogut har man vel heller ikke behov for at lave så mange trades... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2010, 19:47Oprindeligt skrevet af: Miller31Danish TWolf skrev:
Miller31 skrev:
madsberggreen skrev:
Nu handler det jo også om at afvise det skrammel du afgiver!
Danish TWolf skrev:
Miller31 skrev:
madsberggreen skrev:
Nu handler det jo også om at afvise det skrammel du afgiver!