NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2010, 1:29Oprindeligt skrevet af: SvupperVed ikk om det kun er mig der har oplevet det, men synes igen den her sæson at nogle folk er rigtig dårlige til at svare tilbage på tradeforslag eller i hvert fald tager utroligt lang tid før man hører noget tilbage..
Lidt nedern at skulle være ham der brokker sig over det, men synes det er små irriterende, når man prøver at få sit hold på plads og skulle vente flere dage på et svar.. ved godt folk har andet at tage sig til, men det er altså ikk mere end 5min det tager lige at tjekke engang om dagen og hvis man ikk har tid til at kigge på traden, så kan man bare skrive det som det er og at man vil svare tilbage om et par dage når man har tid til det..
Ved ikk om det kun er mig der har oplevet det, men synes igen den her sæson at nogle folk er rigtig dårlige til at svare tilbage på tradeforslag eller i hvert fald tager utroligt lang tid før man hører noget tilbage..
Lidt nedern at skulle være ham der brokker sig over det, men synes det er små irriterende, når man prøver at få sit hold på plads og skulle vente flere dage på et svar.. ved godt folk har andet at tage sig til, men det er altså ikk mere end 5min det tager lige at tjekke engang om dagen og hvis man ikk har tid til at kigge på traden, så kan man bare skrive det som det er og at man vil svare tilbage om et par dage når man har tid til det..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2010, 8:11Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Hørt! Nogengange for man ikke engang svar, og det lidt bøvlet hvis man har flere tradeforslag ude, og man venter på svar fra den ene part, for at finde ud af hvilken handel der er bedst
Jeg kan forstå hvis man ikke har gang i noget pb frem og tilbage, men hvis der er lidt korrespondance, skulle man mene man tjekker op dagligt for at se om der er svar,
Hvis man ikke er interesseret i at trade er det skam fint nok, det jo bare at melde ud at man er tilfreds med sit hold pt,
Hørt! Nogengange for man ikke engang svar, og det lidt bøvlet hvis man har flere tradeforslag ude, og man venter på svar fra den ene part, for at finde ud af hvilken handel der er bedst
Jeg kan forstå hvis man ikke har gang i noget pb frem og tilbage, men hvis der er lidt korrespondance, skulle man mene man tjekker op dagligt for at se om der er svar,
Hvis man ikke er interesseret i at trade er det skam fint nok, det jo bare at melde ud at man er tilfreds med sit hold pt,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2010, 11:55Oprindeligt skrevet af: maliEr det Alphahannen fra Odense i venter svar fra. Jeg har ihvertfald sendt en ubesvaret PB til ham. Men til hans undskyldning har han dog skrevet i sin egen holdtråd, at han ikke havde tid i weekenden og ville tage stilling til hans PB'ere mandag - så det er jo fair nok. Men nu er det onsdag - og jeg har ikke fået noget svar. Jeg forventer ikke et ja eller et nej med en længere forklaring på hvorfor ikke - men bare en eller anden form respons ville da være dejligt. B) Specielt når han nu har været "aktiv" i snakke-tråden i mandags.
Ikke for at udlevere Stefan - han ved det nok godt selv - og han har sikkert en kæmpe bunke PB'ere han prøver at få overblik over.
🙂
Er det Alphahannen fra Odense i venter svar fra. Jeg har ihvertfald sendt en ubesvaret PB til ham. Men til hans undskyldning har han dog skrevet i sin egen holdtråd, at han ikke havde tid i weekenden og ville tage stilling til hans PB'ere mandag - så det er jo fair nok. Men nu er det onsdag - og jeg har ikke fået noget svar. Jeg forventer ikke et ja eller et nej med en længere forklaring på hvorfor ikke - men bare en eller anden form respons ville da være dejligt. B) Specielt når han nu har været "aktiv" i snakke-tråden i mandags.
Ikke for at udlevere Stefan - han ved det nok godt selv - og han har sikkert en kæmpe bunke PB'ere han prøver at få overblik over.
🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2010, 12:05Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDER vil jeg så godt forsvare Stefana, for han har for længe siden indset at overblik... tjaaa det får han sq aldrig.
...PB'ere får han så måske stadigvæk - hvem ved hvor mange stalkere der er derude.
DER vil jeg så godt forsvare Stefana, for han har for længe siden indset at overblik... tjaaa det får han sq aldrig.
...PB'ere får han så måske stadigvæk - hvem ved hvor mange stalkere der er derude.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2010, 12:16Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkHan er sikkert igang med et længerevarende mailkorrespondence-blowjob med Darko... Ups, sagde jeg virkelig lige det?!
Han er sikkert igang med et længerevarende mailkorrespondence-blowjob med Darko... Ups, sagde jeg virkelig lige det?!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2010, 14:25Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHovsa.. Jeg troede jeg havde svaret Ali-Bali-Mali, men det var sgu en anden af de forholdsvis nye folk. Beklager tøser... :spank:
Hovsa.. Jeg troede jeg havde svaret Ali-Bali-Mali, men det var sgu en anden af de forholdsvis nye folk. Beklager tøser... :spank:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2010, 15:23Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSmider lidt mit indlæg fra Sydhavns holdtråd. Troede det var snakketråden, og vil ikke bashe i holdtrådene...
Der er sgu da ikke nogen der vil give et førsterunde pick for en af dine PG's, der ikke har vist noget positivt i den bedste division 😀 ...
Smider lidt mit indlæg fra Sydhavns holdtråd. Troede det var snakketråden, og vil ikke bashe i holdtrådene...
Der er sgu da ikke nogen der vil give et førsterunde pick for en af dine PG's, der ikke har vist noget positivt i den bedste division 😀 ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2010, 15:25Oprindeligt skrevet af: madsberggreenStefan Nellemoes skrev:
Smider lidt mit indlæg fra Sydhavns holdtråd. Troede det var snakketråden, og vil ikke bashe i holdtrådene...Stefan Nellemoes, the perfect gentleman!
Stefan Nellemoes skrev:
Smider lidt mit indlæg fra Sydhavns holdtråd. Troede det var snakketråden, og vil ikke bashe i holdtrådene...
Stefan Nellemoes, the perfect gentleman!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2010, 16:20Oprindeligt skrevet af: SvupperHehe.. Men vi har været igennem det med at nævne navne, så vil ikk gøre det, men det er ikk Stefan, synes personligt at han er en af dem der er bedst til at svare tilbage og sige til hvis hna ikk har tid til det..
Men er utroligt nysgerrig omkring den Rondo trade og hva der sker med den? 😀
Hehe.. Men vi har været igennem det med at nævne navne, så vil ikk gøre det, men det er ikk Stefan, synes personligt at han er en af dem der er bedst til at svare tilbage og sige til hvis hna ikk har tid til det..
Men er utroligt nysgerrig omkring den Rondo trade og hva der sker med den? 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2010, 16:26Oprindeligt skrevet af: Gaflengoe gamle duncan med triple-double nice og felton 3 rebounds fra nice rundte igår btw brook lopez ka du så komme igang med at lave double doubles igen
goe gamle duncan med triple-double nice og felton 3 rebounds fra nice rundte igår btw brook lopez ka du så komme igang med at lave double doubles igen