NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. november 2010, 15:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSmooooooooooooooooooooooooooooooooov
Ufatteligt at det kun var hans 3. tripple-double. Og endnu mere ubegribeligt at han stadig aldrig har fået den forbandede 5x5 - en mere oplagt mand til det job har ligaen vel ikke set siden Hakeem (tættest på pt kommer vel G-Force og så AK47 i de par sæsoner han stadig var god).
Smooooooooooooooooooooooooooooooooov
Ufatteligt at det kun var hans 3. tripple-double. Og endnu mere ubegribeligt at han stadig aldrig har fået den forbandede 5x5 - en mere oplagt mand til det job har ligaen vel ikke set siden Hakeem (tættest på pt kommer vel G-Force og så AK47 i de par sæsoner han stadig var god).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. november 2010, 15:53Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesEftersom Kirilenko gjorde det tre gange (eller deromkring), må han jo nok siges at være mere oplagt end Josh :@...
Eftersom Kirilenko gjorde det tre gange (eller deromkring), må han jo nok siges at være mere oplagt end Josh :@...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. november 2010, 15:59Oprindeligt skrevet af: Miller31Eller Jamaal Tinsley!
Eller Jamaal Tinsley!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. november 2010, 17:35Oprindeligt skrevet af: PacersDet kører også fantastisk her... Bogut leger hypo hjemme under dynen i december sneen, S-Jax render rundt og tosser og Flynns comeback udsættes og udsættes.... hhhmmm.... I det mindste har man sit eget pick!
Det kører også fantastisk her... Bogut leger hypo hjemme under dynen i december sneen, S-Jax render rundt og tosser og Flynns comeback udsættes og udsættes.... hhhmmm.... I det mindste har man sit eget pick!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. november 2010, 19:18Oprindeligt skrevet af: bozzyWow... Der blev JKidd godt nok solgt billigt 😮 Vi taler vel stadig om en af de bedre PG's i fantasy ?
Wow... Der blev JKidd godt nok solgt billigt 😮 Vi taler vel stadig om en af de bedre PG's i fantasy ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. november 2010, 19:47Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja det nu lige indtil Julian Wright bliver startende sf for Toronto og snitter 18-7-3-2-2 : )
Ej jeg havde jo prøvet at komme af med Kidd i et stykke tid, og det er da lidt sørgeligt at skulle af med ham, han har jo stort set været min mvp siden jeg har haft ham, men måtte jo af med han mens jeg stadig kunne få lidt for ham, og der er ikke mange der er interesserede i en ældre pg som dog godt er top 5 i ast og top 10 i stl, selvom jeg nu stadig synes han sagtend kunne gøre sig på halvdelen af keeper leagues hold ; )
Ja det nu lige indtil Julian Wright bliver startende sf for Toronto og snitter 18-7-3-2-2 : )
Ej jeg havde jo prøvet at komme af med Kidd i et stykke tid, og det er da lidt sørgeligt at skulle af med ham, han har jo stort set været min mvp siden jeg har haft ham, men måtte jo af med han mens jeg stadig kunne få lidt for ham, og der er ikke mange der er interesserede i en ældre pg som dog godt er top 5 i ast og top 10 i stl, selvom jeg nu stadig synes han sagtend kunne gøre sig på halvdelen af keeper leagues hold ; )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. november 2010, 20:15Oprindeligt skrevet af: madsberggreenbozzy skrev:
Wow... Der blev JKidd godt nok solgt billigt 😮 Vi taler vel stadig om en af de bedre PG's i fantasy ?Ja, så er der dømt udsalg! Jeg bliver forundret hver gang folk laver sådan en handel uden at annoncere at spilleren er på vej ud af døren. Hvorfor tage imod et en halvlunken handel inden man har givet resten af ligaens managers chancen for at byde ind?
Jeg ville nok godt kunne forstå handlen hvis Peacocks var sikre på at blive i 1.div, men med Kidd ude af døren kommer de da snart til at ligge i tæt konkurrencen ed Jailblazers om 8.pladsen.
bozzy skrev:
Wow... Der blev JKidd godt nok solgt billigt 😮 Vi taler vel stadig om en af de bedre PG's i fantasy ?
Ja, så er der dømt udsalg! Jeg bliver forundret hver gang folk laver sådan en handel uden at annoncere at spilleren er på vej ud af døren. Hvorfor tage imod et en halvlunken handel inden man har givet resten af ligaens managers chancen for at byde ind?
Jeg ville nok godt kunne forstå handlen hvis Peacocks var sikre på at blive i 1.div, men med Kidd ude af døren kommer de da snart til at ligge i tæt konkurrencen ed Jailblazers om 8.pladsen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. november 2010, 20:22Oprindeligt skrevet af: malimadsberggreen skrev:
bozzy skrev:
Wow... Der blev JKidd godt nok solgt billigt 😮 Vi taler vel stadig om en af de bedre PG's i fantasy ?Ja, så er der dømt udsalg! Jeg bliver forundret hver gang folk laver sådan en handel uden at annoncere at spilleren er på vej ud af døren. Hvorfor tage imod et en halvlunken handel inden man har givet resten af ligaens managers chancen for at byde ind?
Eftersom Peacocks jo ikke kan starte 3 pg's samtidig (maks 2 så vidt jeg har forstået - medmindre I har andre regler oppe i 1.div), så taber peacocks vel ingen fantasyproduktion ved at sende Kidd ud af døren - ikke når Curry og Westbrook jo SKAL starte foran Kidd....
Og Ryan har da i flere omgange forsøgt at sælge Kidd, så IMO kunne han nok ikke få meget mere for Kidd.
Jeg har da også overvejet Kidd selv, men havde alligevel ikke lyst til at smide mit 1.rundepick for en spiller med kort "levetid" tilbage....Jeg medgiver da også at hvis Ryan havde proklameret at nu var Kidd på vej ud af døren, så havde jeg nok også forsøgt at stable et bud på benene, som nok kunne måle sig med det tilbud han hoppede på. Jeg kunne ihvertfald godt bruge Kidd's steals og assists.
madsberggreen skrev:
bozzy skrev:
Eftersom Peacocks jo ikke kan starte 3 pg's samtidig (maks 2 så vidt jeg har forstået - medmindre I har andre regler oppe i 1.div), så taber peacocks vel ingen fantasyproduktion ved at sende Kidd ud af døren - ikke når Curry og Westbrook jo SKAL starte foran Kidd....
Og Ryan har da i flere omgange forsøgt at sælge Kidd, så IMO kunne han nok ikke få meget mere for Kidd.
Jeg har da også overvejet Kidd selv, men havde alligevel ikke lyst til at smide mit 1.rundepick for en spiller med kort "levetid" tilbage....
Jeg medgiver da også at hvis Ryan havde proklameret at nu var Kidd på vej ud af døren, så havde jeg nok også forsøgt at stable et bud på benene, som nok kunne måle sig med det tilbud han hoppede på. Jeg kunne ihvertfald godt bruge Kidd's steals og assists.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. november 2010, 21:18Oprindeligt skrevet af: Miller31Ved Ryan flere gange har forhandlet med andre om Kidd og vi har også tidligere forhandlet om andre pakker.
Denne er måske ikke en super handel, men giver immervæk Ryan mulighed for forstærkninger på C'en, fremfor en ekstra spiller på bænken.
Skal dog siges at jeg da er tilfreds med handlen 🙂
Ved Ryan flere gange har forhandlet med andre om Kidd og vi har også tidligere forhandlet om andre pakker.
Denne er måske ikke en super handel, men giver immervæk Ryan mulighed for forstærkninger på C'en, fremfor en ekstra spiller på bænken.
Skal dog siges at jeg da er tilfreds med handlen 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. november 2010, 23:32Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja jeg har forsøgt at komme af med Kidd til 4-5 forskellige hold, og synes denne handel er fin, jeg får forhåbentligt et godt draft pick, og kunne samle en solid center op, og burde ikke rykke mere ned da jeg kun har startet Kidd i 2-3 kampe i år,
Jeg kunne heller ikke få Kidd's værdi tilbage, da han jo giver gode stats men er oppe i alderen, så et højt anden runde pick eller et 1 runde pick 18-19 havde måske været det vedste, det bedste for mig ville have været hvis Curry kunne spille sg, så havde jeg beholdt Kidd ; )
Ja jeg har forsøgt at komme af med Kidd til 4-5 forskellige hold, og synes denne handel er fin, jeg får forhåbentligt et godt draft pick, og kunne samle en solid center op, og burde ikke rykke mere ned da jeg kun har startet Kidd i 2-3 kampe i år,
Jeg kunne heller ikke få Kidd's værdi tilbage, da han jo giver gode stats men er oppe i alderen, så et højt anden runde pick eller et 1 runde pick 18-19 havde måske været det vedste, det bedste for mig ville have været hvis Curry kunne spille sg, så havde jeg beholdt Kidd ; )