NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2010, 20:05Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhvaaa er det for noget med kærlighed på en bakke??
Anyways, hvad var det for en lille kommentar jeg så droppet for et par dage siden om din sportsbar?? En jåååke, eller er du ved at starte en franchise op i dit kolonihavehus ??
Speaking of which, skal vi snart ha' lagt os fast på et sommerhus et eller andet sted i DK hvor vi nupper en NBAiKL weekend næste sommer - det gælder om at være ude i god tid (gerne inden nytår) så kalenderne rundt omkring ikke bliver booket op.
hvaaa er det for noget med kærlighed på en bakke??
Anyways, hvad var det for en lille kommentar jeg så droppet for et par dage siden om din sportsbar?? En jåååke, eller er du ved at starte en franchise op i dit kolonihavehus ??
Speaking of which, skal vi snart ha' lagt os fast på et sommerhus et eller andet sted i DK hvor vi nupper en NBAiKL weekend næste sommer - det gælder om at være ude i god tid (gerne inden nytår) så kalenderne rundt omkring ikke bliver booket op.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2010, 20:25Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
hvaaa er det for noget med kærlighed på en bakke??Anyways, hvad var det for en lille kommentar jeg så droppet for et par dage siden om din sportsbar?? En jåååke, eller er du ved at starte en franchise op i dit kolonihavehus ??
En sportsbar??? Altså jeg hjalp en ven der har købt et byhus med at lave en sportbar nede i hans kælder for noget tid siden og der tilbringer vi urimelig meget tid i weekenderne... 😉
Danish TWolf skrev:
hvaaa er det for noget med kærlighed på en bakke??Anyways, hvad var det for en lille kommentar jeg så droppet for et par dage siden om din sportsbar?? En jåååke, eller er du ved at starte en franchise op i dit kolonihavehus ??
En sportsbar??? Altså jeg hjalp en ven der har købt et byhus med at lave en sportbar nede i hans kælder for noget tid siden og der tilbringer vi urimelig meget tid i weekenderne... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2010, 22:48Oprindeligt skrevet af: NBA KapJrue Holiday er en eftertragtet mand for tiden, og jeg er i seriøse forhandlinger om at sende ham afsted. Så vil man have fingerne i en af ligaens yngste startere med fantastisk upside, så smid mig en PB!
Jrue Holiday er en eftertragtet mand for tiden, og jeg er i seriøse forhandlinger om at sende ham afsted. Så vil man have fingerne i en af ligaens yngste startere med fantastisk upside, så smid mig en PB!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2010, 21:21Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOkay, det vilde er ikke at farmand har fået opdateret alle NBAiKL sider for anden gang på 10 dage, men prøv at se hvem der er dukket op blandt de 5 konger... Stefana går i 20 timers orgasme nu.
Okay, det vilde er ikke at farmand har fået opdateret alle NBAiKL sider for anden gang på 10 dage, men prøv at se hvem der er dukket op blandt de 5 konger... Stefana går i 20 timers orgasme nu.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2010, 13:32Oprindeligt skrevet af: Miller31Synes efterhånden det er lidt træls.
Troy er skadet og ud af ingenting blevet upopulær hos Avery, Jeff Green vred over to gang i går og ser ud til at misse endnu flere kampe og Billups satte sig også i går,.
Så kan det godt være man i forvejen ikke har et super hold, men når tre af ens fire sikreste kort konstant sidder ude er det håbløst! 🙁
Synes efterhånden det er lidt træls.
Troy er skadet og ud af ingenting blevet upopulær hos Avery, Jeff Green vred over to gang i går og ser ud til at misse endnu flere kampe og Billups satte sig også i går,.
Så kan det godt være man i forvejen ikke har et super hold, men når tre af ens fire sikreste kort konstant sidder ude er det håbløst! 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2010, 13:55Oprindeligt skrevet af: Jenner28.3 - 14.3 - 4.3 - 0.8 - 1.3 over hans sidste 4 kampe. Ham Blake er sgu ikke så dum igen, og det er jo også en smule underholdende at se ham spille.
His Blakeness :hug: :love:
Bedste stat er dog at han snart runder 20 kampe. (Venter på nba.com skifter forside billede til Blake i jakkesæt med teksten: Done for the year - Out again as the Jenx strikes.
28.3 - 14.3 - 4.3 - 0.8 - 1.3 over hans sidste 4 kampe. Ham Blake er sgu ikke så dum igen, og det er jo også en smule underholdende at se ham spille.
His Blakeness :hug: :love:
Bedste stat er dog at han snart runder 20 kampe. (Venter på nba.com skifter forside billede til Blake i jakkesæt med teksten: Done for the year - Out again as the Jenx strikes.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2010, 14:07Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkProps til Kurt for nyheden angående mit navne- og logoskift!
Hele essensen af den synergi-effekt der er mellem mit logo/navn og profilbillede er lige i øjet! corporate brand-management baby!Det er også en varsling af nye bedre tider med McGee som endelig ser ud til at have knækket koden:
13,8 pts 13,2 rbs 2,4 blks i de sidste 5 kampe.
Ellers ser Wes Wes ud til at være lige så god som advertised og så er der jo ham der Pau fyren:
22 pts 11,9 rbs 4,1 assts1,9 blks for sæsonen = fantasy-monster!
Props til Kurt for nyheden angående mit navne- og logoskift!
Hele essensen af den synergi-effekt der er mellem mit logo/navn og profilbillede er lige i øjet! corporate brand-management baby!
Det er også en varsling af nye bedre tider med McGee som endelig ser ud til at have knækket koden:
13,8 pts 13,2 rbs 2,4 blks i de sidste 5 kampe.
Ellers ser Wes Wes ud til at være lige så god som advertised og så er der jo ham der Pau fyren:
22 pts 11,9 rbs 4,1 assts1,9 blks for sæsonen = fantasy-monster!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. november 2010, 3:48Oprindeligt skrevet af: Miller31Miller31 skrev:
Synes efterhånden det er lidt træls.Troy er skadet og ud af ingenting blevet upopulær hos Avery, Jeff Green vred over to gang i går og ser ud til at misse endnu flere kampe og Billups satte sig også i går,.
Jamen skal Gooden ikke også lige sætte sig? Jo, det synes jeg da! Det nærmer jo Jens' højder det her 🙁
Miller31 skrev:
Synes efterhånden det er lidt træls.Troy er skadet og ud af ingenting blevet upopulær hos Avery, Jeff Green vred over to gang i går og ser ud til at misse endnu flere kampe og Billups satte sig også i går,.
Jamen skal Gooden ikke også lige sætte sig? Jo, det synes jeg da! Det nærmer jo Jens' højder det her 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. november 2010, 3:58Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnPå den anden side har man jo ikke SJax, der T'er ud på under 5 minutter 😆 Det tæller trods alt som en kamp så...
På den anden side har man jo ikke SJax, der T'er ud på under 5 minutter 😆 Det tæller trods alt som en kamp så...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. november 2010, 15:24Oprindeligt skrevet af: JennerHis Blakeness :love:
His Blakeness :love: