Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 547 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

hvaaa er det for noget med kærlighed på en bakke??

Anyways, hvad var det for en lille kommentar jeg så droppet for et par dage siden om din sportsbar?? En jåååke, eller er du ved at starte en franchise op i dit kolonihavehus ??

Speaking of which, skal vi snart ha' lagt os fast på et sommerhus et eller andet sted i DK hvor vi nupper en NBAiKL weekend næste sommer - det gælder om at være ude i god tid (gerne inden nytår) så kalenderne rundt omkring ikke bliver booket op.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Danish TWolf skrev:
hvaaa er det for noget med kærlighed på en bakke??

Anyways, hvad var det for en lille kommentar jeg så droppet for et par dage siden om din sportsbar?? En jåååke, eller er du ved at starte en franchise op i dit kolonihavehus ??

Speaking of which, skal vi snart ha' lagt os fast på et sommerhus et eller andet sted i DK hvor vi nupper en NBAiKL weekend næste sommer - det gælder om at være ude i god tid (gerne inden nytår) så kalenderne rundt omkring ikke bliver booket op.

En sportsbar??? Altså jeg hjalp en ven der har købt et byhus med at lave en sportbar nede i hans kælder for noget tid siden og der tilbringer vi urimelig meget tid i weekenderne... 😉

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Jrue Holiday er en eftertragtet mand for tiden, og jeg er i seriøse forhandlinger om at sende ham afsted. Så vil man have fingerne i en af ligaens yngste startere med fantastisk upside, så smid mig en PB!

Okay, det vilde er ikke at farmand har fået opdateret alle NBAiKL sider for anden gang på 10 dage, men prøv at se hvem der er dukket op blandt de 5 konger... Stefana går i 20 timers orgasme nu.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Synes efterhånden det er lidt træls.

Troy er skadet og ud af ingenting blevet upopulær hos Avery, Jeff Green vred over to gang i går og ser ud til at misse endnu flere kampe og Billups satte sig også i går,.

Så kan det godt være man i forvejen ikke har et super hold, men når tre af ens fire sikreste kort konstant sidder ude er det håbløst! 🙁

Oprindeligt skrevet af: Jenner

28.3 - 14.3 - 4.3 - 0.8 - 1.3 over hans sidste 4 kampe. Ham Blake er sgu ikke så dum igen, og det er jo også en smule underholdende at se ham spille.

His Blakeness :hug: :love:

Bedste stat er dog at han snart runder 20 kampe. (Venter på nba.com skifter forside billede til Blake i jakkesæt med teksten: Done for the year - Out again as the Jenx strikes.

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Props til Kurt for nyheden angående mit navne- og logoskift!
Hele essensen af den synergi-effekt der er mellem mit logo/navn og profilbillede er lige i øjet! corporate brand-management baby!

Det er også en varsling af nye bedre tider med McGee som endelig ser ud til at have knækket koden:

13,8 pts 13,2 rbs 2,4 blks i de sidste 5 kampe.

Ellers ser Wes Wes ud til at være lige så god som advertised og så er der jo ham der Pau fyren:

22 pts 11,9 rbs 4,1 assts1,9 blks for sæsonen = fantasy-monster!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Miller31 skrev:
Synes efterhånden det er lidt træls.

Troy er skadet og ud af ingenting blevet upopulær hos Avery, Jeff Green vred over to gang i går og ser ud til at misse endnu flere kampe og Billups satte sig også i går,.

Så kan det godt være man i forvejen ikke har et super hold, men når tre af ens fire sikreste kort konstant sidder ude er det håbløst! 🙁

Jamen skal Gooden ikke også lige sætte sig? Jo, det synes jeg da! Det nærmer jo Jens' højder det her 🙁

På den anden side har man jo ikke SJax, der T'er ud på under 5 minutter 😆 Det tæller trods alt som en kamp så...

Oprindeligt skrevet af: Jenner

His Blakeness :love:

ReferencerSide 547 af 635Reference