NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2010, 12:19Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnPacers skrev:
Jeg er godt tilfreds med min bigman duo i Horford og Bogut 🙂 Dog kunne jeg savne liiidt flere point fra Bogut - men det skal nok komme 🙂Ja, efter en hård start har du nu set Bogut fra hans dejligste side... havde han ikke 7 låg og 17-18rbs den anden dag? De låg er flere end jeg får ud af Love på en sæson sikkert... meeeeen så er der jo en 31-31 at glæde sig over :love:
Pacers skrev:
Jeg er godt tilfreds med min bigman duo i Horford og Bogut 🙂 Dog kunne jeg savne liiidt flere point fra Bogut - men det skal nok komme 🙂
Ja, efter en hård start har du nu set Bogut fra hans dejligste side... havde han ikke 7 låg og 17-18rbs den anden dag? De låg er flere end jeg får ud af Love på en sæson sikkert... meeeeen så er der jo en 31-31 at glæde sig over :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2010, 12:21Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStefan Nellemoes skrev:
Kun 13 assist af Rondo i nat :@ .*overvejer at fyre ham*
Forståeligt, har det på samme måde med K-Love, der vælger at trække sit rbs snit ned med en sølle 14rbs kamp i nat - ffs, tag dig sammen mand.
Stefan Nellemoes skrev:
Kun 13 assist af Rondo i nat :@ .*overvejer at fyre ham*
Forståeligt, har det på samme måde med K-Love, der vælger at trække sit rbs snit ned med en sølle 14rbs kamp i nat - ffs, tag dig sammen mand.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2010, 20:34Oprindeligt skrevet af: PacersJo Kurt... Og så lig ekampen efter leverer han 12-18-1-0-4 udmærket... Så det er to kampe i streg med snit på: 10 point, 17,5 rebs og 5,5 blks.
Så mangler blot lidt assists fra ham.
Jo Kurt... Og så lig ekampen efter leverer han 12-18-1-0-4 udmærket... Så det er to kampe i streg med snit på: 10 point, 17,5 rebs og 5,5 blks.
Så mangler blot lidt assists fra ham.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2010, 9:58Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHold da helt op mand...
De to måske bedste fantasy studs sidste sæson; DWade og JSmooov kombinerede lige for fantastiske 5-7-5-2-2 i nat... huhej hvor det sner.
Hold da helt op mand...
De to måske bedste fantasy studs sidste sæson; DWade og JSmooov kombinerede lige for fantastiske 5-7-5-2-2 i nat... huhej hvor det sner.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2010, 10:24Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja Heat er jo bare et skidt hold, der er ingen undskyldninger for de sutter så meget.
B.Rush er jo ved at komme lidt igang ligner det ihvertfald,
respektable 20-7-4-1 i nat ikke dårligt, han havde også 5 blk i en kamp forleden
ja Heat er jo bare et skidt hold, der er ingen undskyldninger for de sutter så meget.
B.Rush er jo ved at komme lidt igang ligner det ihvertfald,
respektable 20-7-4-1 i nat ikke dårligt, han havde også 5 blk i en kamp forleden
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2010, 14:52Oprindeligt skrevet af: Miller31Danish TWolf skrev:
Hold da helt op mand...De to måske bedste fantasy studs sidste sæson; DWade og JSmooov kombinerede lige for fantastiske 5-7-5-2-2 i nat... huhej hvor det sner.
Standard aften for GangStars.. Hov, nej, vent, er det her man skal hype sit hold?
Danish TWolf skrev:
Hold da helt op mand...De to måske bedste fantasy studs sidste sæson; DWade og JSmooov kombinerede lige for fantastiske 5-7-5-2-2 i nat... huhej hvor det sner.
Standard aften for GangStars.. Hov, nej, vent, er det her man skal hype sit hold?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2010, 16:00Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå så FAR ER SKUFFET - er det nu man kan hente DWade for en slik? Xtian har sagt nej til at smide 15 første runde pick og Evan Turner for ham, så andre kan komme frisk.
Nej, det er godt nok ikke hver dag man ser Wade gå 1 for 15 fra feltet og 1 for 5 fra linien, så mon ikke det håndled alligevel genere ham mere end han siger. Til gengæld så kom Love vel over de 14rpg igen - og jeg satser sq på at han går efter at snitte 15 for sæsonen... gotta gimme some :love: 'in.
Så så FAR ER SKUFFET - er det nu man kan hente DWade for en slik? Xtian har sagt nej til at smide 15 første runde pick og Evan Turner for ham, så andre kan komme frisk.
Nej, det er godt nok ikke hver dag man ser Wade gå 1 for 15 fra feltet og 1 for 5 fra linien, så mon ikke det håndled alligevel genere ham mere end han siger. Til gengæld så kom Love vel over de 14rpg igen - og jeg satser sq på at han går efter at snitte 15 for sæsonen... gotta gimme some :love: 'in.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2010, 19:21Oprindeligt skrevet af: CrickHvornår bliver vores FA pick-ups aktiveret inde på yahoo?
Hvornår bliver vores FA pick-ups aktiveret inde på yahoo?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2010, 19:48Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSkulle de være blevet i går, men lige din lille Kris har jeg først fået smidt på det rigtige hold i dag, så han er nok først klar til kamp i morgen desværre...
sorry.
Skulle de være blevet i går, men lige din lille Kris har jeg først fået smidt på det rigtige hold i dag, så han er nok først klar til kamp i morgen desværre...
sorry.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2010, 19:57Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
Skulle de være blevet i går, men lige din lille Kris har jeg først fået smidt på det rigtige hold i dag, så han er nok først klar til kamp i morgen desværre...sorry.
NOOOOOOOOOOOOO :o:o:o nå mon ikke jeg klare mig alligevel.... men hvis han laver en triple-double eller en 20/20 så trader du bare mig Love for Hill.... :shake 😉
Danish TWolf skrev:
Skulle de være blevet i går, men lige din lille Kris har jeg først fået smidt på det rigtige hold i dag, så han er nok først klar til kamp i morgen desværre...sorry.
NOOOOOOOOOOOOO :o:o:o nå mon ikke jeg klare mig alligevel.... men hvis han laver en triple-double eller en 20/20 så trader du bare mig Love for Hill.... :shake 😉