Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 545 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Er det ikke snart på tide at Kurt Stern bliver fyret som Kommisær? :@

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Uha der var du heldig Kurt,

Ellers skulle du gøre det godt igen ved at sende Wade til mig for Yao, så godt du life så fejlen inden jeg sendte dig en pb ; )

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

hvem er det der har bestemt at mine 2 big mens i år har spillede som en pund pølser ? TD og Lopez er da helt fra den!

Jeg er tilfreds nok. Mine to nuttede "rigtige" bigs, Darko og Dwight, ligger begge i top 5 i blocks.

Det kan godt være at Darko indtil videre ikke har givet vildt meget andet (omend han snitter flere rebounds end Brook Lopez) - men jeg ligger godt til i blocks, og mit mål er bare at holde mig i toppen af rebounds og blocks, og så hvad der ellers er muligt at få lidt point i (assist går ok pt.) - på den måde skulle jeg kunne forblive i D1, indtil jeg en dag får lidt mere power på holdet end mine to stjerner.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja Lopez har været en kæmpe skuffelse indtil videre i år.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Da det desværre sker for sjældent, vil jeg lige sige at NBAiKL siden er opdateret (stilling, FA og holdsider etc.).

Noget overraskende, har Døssing II en spiller ude hele sæsonen.

Noget overraskende, er det Greg Oden... 😮

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Crazy.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg er godt tilfreds med min bigman duo i Horford og Bogut 🙂 Dog kunne jeg savne liiidt flere point fra Bogut - men det skal nok komme 🙂

Kun 13 assist af Rondo i nat :@ .

*overvejer at fyre ham*

ReferencerSide 545 af 635Reference