NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2010, 22:00Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesEr det ikke snart på tide at Kurt Stern bliver fyret som Kommisær? :@
Er det ikke snart på tide at Kurt Stern bliver fyret som Kommisær? :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2010, 22:40Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Uha der var du heldig Kurt,
Ellers skulle du gøre det godt igen ved at sende Wade til mig for Yao, så godt du life så fejlen inden jeg sendte dig en pb ; )
Uha der var du heldig Kurt,
Ellers skulle du gøre det godt igen ved at sende Wade til mig for Yao, så godt du life så fejlen inden jeg sendte dig en pb ; )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2010, 12:13Oprindeligt skrevet af: Gaflenhvem er det der har bestemt at mine 2 big mens i år har spillede som en pund pølser ? TD og Lopez er da helt fra den!
hvem er det der har bestemt at mine 2 big mens i år har spillede som en pund pølser ? TD og Lopez er da helt fra den!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2010, 12:19Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg er tilfreds nok. Mine to nuttede "rigtige" bigs, Darko og Dwight, ligger begge i top 5 i blocks.
Det kan godt være at Darko indtil videre ikke har givet vildt meget andet (omend han snitter flere rebounds end Brook Lopez) - men jeg ligger godt til i blocks, og mit mål er bare at holde mig i toppen af rebounds og blocks, og så hvad der ellers er muligt at få lidt point i (assist går ok pt.) - på den måde skulle jeg kunne forblive i D1, indtil jeg en dag får lidt mere power på holdet end mine to stjerner.
Jeg er tilfreds nok. Mine to nuttede "rigtige" bigs, Darko og Dwight, ligger begge i top 5 i blocks.
Det kan godt være at Darko indtil videre ikke har givet vildt meget andet (omend han snitter flere rebounds end Brook Lopez) - men jeg ligger godt til i blocks, og mit mål er bare at holde mig i toppen af rebounds og blocks, og så hvad der ellers er muligt at få lidt point i (assist går ok pt.) - på den måde skulle jeg kunne forblive i D1, indtil jeg en dag får lidt mere power på holdet end mine to stjerner.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2010, 13:22Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja Lopez har været en kæmpe skuffelse indtil videre i år.
ja Lopez har været en kæmpe skuffelse indtil videre i år.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2010, 23:19Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDa det desværre sker for sjældent, vil jeg lige sige at NBAiKL siden er opdateret (stilling, FA og holdsider etc.).
Da det desværre sker for sjældent, vil jeg lige sige at NBAiKL siden er opdateret (stilling, FA og holdsider etc.).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2010, 10:18Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNoget overraskende, har Døssing II en spiller ude hele sæsonen.
Noget overraskende, er det Greg Oden... 😮
Noget overraskende, har Døssing II en spiller ude hele sæsonen.
Noget overraskende, er det Greg Oden... 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2010, 10:19Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrazy.
Crazy.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2010, 10:42Oprindeligt skrevet af: PacersJeg er godt tilfreds med min bigman duo i Horford og Bogut 🙂 Dog kunne jeg savne liiidt flere point fra Bogut - men det skal nok komme 🙂
Jeg er godt tilfreds med min bigman duo i Horford og Bogut 🙂 Dog kunne jeg savne liiidt flere point fra Bogut - men det skal nok komme 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2010, 10:44Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKun 13 assist af Rondo i nat :@ .
*overvejer at fyre ham*
Kun 13 assist af Rondo i nat :@ .
*overvejer at fyre ham*