NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2010, 15:27Oprindeligt skrevet af: Miller31Nu hapsede jeg dog Rush 😉
Nu hapsede jeg dog Rush 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2010, 16:05Oprindeligt skrevet af: bozzyNej Christian... Dig som har så meget imod Rush...tsk,tsk...
The Big Shamrock er ankommet til Jailblazers. Han 5ppg og 5rpg og 400 pund bydes velkommen :love:
Nej Christian... Dig som har så meget imod Rush...tsk,tsk...
The Big Shamrock er ankommet til Jailblazers. Han 5ppg og 5rpg og 400 pund bydes velkommen :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2010, 16:25Oprindeligt skrevet af: Miller31Som Pacers-fan er jeg træt af Rush. Objektivt set har han dog potentiale og Pacers-medier forventer også han starter og spiller +30 min. inden længe. Jeg forstod ærlig talt ikke du waivede, men tak 🙂
Som Pacers-fan er jeg træt af Rush. Objektivt set har han dog potentiale og Pacers-medier forventer også han starter og spiller +30 min. inden længe. Jeg forstod ærlig talt ikke du waivede, men tak 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2010, 17:04Oprindeligt skrevet af: bozzyHaha... Ifølge stillingerne er hverken du eller jeg fantasy eksperter, og der er nu også en ting eller to ved dit hold jeg ikke helt forstår - I forhold til det hold du har haft 😉
Men selvtak da...
Haha... Ifølge stillingerne er hverken du eller jeg fantasy eksperter, og der er nu også en ting eller to ved dit hold jeg ikke helt forstår - I forhold til det hold du har haft 😉
Men selvtak da...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2010, 17:09Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg håber at få tid til at opdatere FA siden og holdsiderne i morgen. Har ændret Yahoo som det første dog.'
Rush havde flere bejlere, og også en over Xtian i FA rækkefølgen, men han havde dog ikke råd... så den smuttede.
Jeg synes også Rush har multistat potentiale, men om han opfylder det ... who knows.
Iøvrigt Xtian kan du ikke gå forrest i en kampagne for at gøre op mod noget der har bredt sig på denne danske side og som er begyndt at pisse mig af... SÆT SÅ DET + RIGTIGT, når man snakker stats. Det hedder 30+ minutter, 10+ rbs 20+ ast (gælder kun Rondo) og ikke +30 eller +10... da +'et står for "plus more" så kan det vel sidestilles med at man jo heller ikke bytter rundt og siger at han tager "og mere til 20 rebounds" ??
Aaaaaahhh det galde har Onkel Kurt bygget op over mange mange måneder... det gjorde sq godt.
Jeg håber at få tid til at opdatere FA siden og holdsiderne i morgen. Har ændret Yahoo som det første dog.'
Rush havde flere bejlere, og også en over Xtian i FA rækkefølgen, men han havde dog ikke råd... så den smuttede.
Jeg synes også Rush har multistat potentiale, men om han opfylder det ... who knows.
Iøvrigt Xtian kan du ikke gå forrest i en kampagne for at gøre op mod noget der har bredt sig på denne danske side og som er begyndt at pisse mig af... SÆT SÅ DET + RIGTIGT, når man snakker stats. Det hedder 30+ minutter, 10+ rbs 20+ ast (gælder kun Rondo) og ikke +30 eller +10... da +'et står for "plus more" så kan det vel sidestilles med at man jo heller ikke bytter rundt og siger at han tager "og mere til 20 rebounds" ??
Aaaaaahhh det galde har Onkel Kurt bygget op over mange mange måneder... det gjorde sq godt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2010, 17:11Oprindeligt skrevet af: Miller31Nah, men jeg har jo lidt valgt rebuild fordi jeg ikke gider ligge i midten 🙂
Håbet var at kunne overleve, men når mine folk så vælger enten at underpræstere eller være skadede, så bliver det svært i D1. Så jeg må nok bare tage nedrykningen og så vente på de unge drenge slår til.
EDIT:
Kurt, du har helt ret. Det er reelt bare en tanketorsk, skal nok blive rettet i fremtiden 🙂
Nah, men jeg har jo lidt valgt rebuild fordi jeg ikke gider ligge i midten 🙂
Håbet var at kunne overleve, men når mine folk så vælger enten at underpræstere eller være skadede, så bliver det svært i D1. Så jeg må nok bare tage nedrykningen og så vente på de unge drenge slår til.
EDIT:
Kurt, du har helt ret. Det er reelt bare en tanketorsk, skal nok blive rettet i fremtiden 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2010, 17:18Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Kurt nu håber jeg ikke du hentyder til mig angående Rush, da jeg stærkt mener jeg har capspace nok,
Kurt nu håber jeg ikke du hentyder til mig angående Rush, da jeg stærkt mener jeg har capspace nok,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2010, 19:16Oprindeligt skrevet af: madsberggreenreignmannr1 skrev:
Kurt nu håber jeg ikke du hentyder til mig angående Rush, da jeg stærkt mener jeg har capspace nok,Det ligner da en fejl at Christian har fået Rush - Ryan er både over ham i FA-rækkefølgen. og har råd til Rush når han ikke længere skal betale hans waiver fees
ingen af holdene har samlet spillere op endnu i år, vel?
reignmannr1 skrev:
Kurt nu håber jeg ikke du hentyder til mig angående Rush, da jeg stærkt mener jeg har capspace nok,
Det ligner da en fejl at Christian har fået Rush - Ryan er både over ham i FA-rækkefølgen. og har råd til Rush når han ikke længere skal betale hans waiver fees
ingen af holdene har samlet spillere op endnu i år, vel?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2010, 19:51Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnAAAAAAHHHHH [censored],
jeg havde overset at Ryan jo har Rush på waiveren SELV (den har han jo lige fået af Bo)... shit.
Xtian, sorry - det er en commish fejl, det er selvf. nok til at Ryan kan få ram på Rush alligevel (og formodentlig en årsag til at han lavede den handel med Bo, den havde jeg bare ikke lugtet).
Jeg smider fluks Rush over på PeaCocks i stedet, og skylder Xtian kvajebajer (må koste ved næste sommers store NBAiKL weekend i Jylland).
Eneste undskyldning for mine mange svipsere i disse dage er desværre en del helbredsmæssige problemer i familien (Både knægten og mig selv, så i dag, i morgen og i overmorgen sq også står den på læge, indgreb og scanning hhv.) samtidig med at klare arbejdet - og konen er startet på arbejde igen I DAG sq lige af alle dage efter barsel.
Nå - nok med at tude, hjælper sq ikke alligevel, men lad os bare sige at jeg kan være glad for at mit eget hold bare passer sig selv, for tankerne er ikke liiige på fantasy i disse dage.
Back to business... Ryan får Rush, Xtian må håbe at han bliver så ringe som han har udbasuneret hele tiden at han er, og får sin position i FA listen tilbage. Jeg får FORHÅBENTLIG opdateret FA siden i morgen i stedet for frokost pause - og så satser jeg gevaldigt på at Mads fortsat rider shotgun på mine commish duties, så mine missere ikke kommer til at give ubodelig skade.
/KURT der bor i Glashus
AAAAAAHHHHH [censored],
jeg havde overset at Ryan jo har Rush på waiveren SELV (den har han jo lige fået af Bo)... shit.
Xtian, sorry - det er en commish fejl, det er selvf. nok til at Ryan kan få ram på Rush alligevel (og formodentlig en årsag til at han lavede den handel med Bo, den havde jeg bare ikke lugtet).
Jeg smider fluks Rush over på PeaCocks i stedet, og skylder Xtian kvajebajer (må koste ved næste sommers store NBAiKL weekend i Jylland).
Eneste undskyldning for mine mange svipsere i disse dage er desværre en del helbredsmæssige problemer i familien (Både knægten og mig selv, så i dag, i morgen og i overmorgen sq også står den på læge, indgreb og scanning hhv.) samtidig med at klare arbejdet - og konen er startet på arbejde igen I DAG sq lige af alle dage efter barsel.
Nå - nok med at tude, hjælper sq ikke alligevel, men lad os bare sige at jeg kan være glad for at mit eget hold bare passer sig selv, for tankerne er ikke liiige på fantasy i disse dage.
Back to business... Ryan får Rush, Xtian må håbe at han bliver så ringe som han har udbasuneret hele tiden at han er, og får sin position i FA listen tilbage. Jeg får FORHÅBENTLIG opdateret FA siden i morgen i stedet for frokost pause - og så satser jeg gevaldigt på at Mads fortsat rider shotgun på mine commish duties, så mine missere ikke kommer til at give ubodelig skade.
/KURT der bor i Glashus
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2010, 20:12Oprindeligt skrevet af: Miller31Bittert. Nå, det går nok Kurt. Så er jeg fri for at heppe på en mand jeg af et godt hjerte er gevaldigt træt af.
Bittert. Nå, det går nok Kurt. Så er jeg fri for at heppe på en mand jeg af et godt hjerte er gevaldigt træt af.