Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 543 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Nu er det efterhånden lang tid siden jeg har jenxet mit hold (ok alle har været skadede og haft uforklarlige [censored]ekampe, meeeeen) så nu må det være tid igen! Det er 2. gang jeg skriver denne post, 1. gang crashede mit net pludseligt, ved ikke om det var et tegn på jeg skulle lade være, men føler mig ovenpå så vi prøver!!

God nat for nævekæmperne der indtager 1. pladsen i D2. De to nye drenge var dygtige, Blake med 18-18-4-1-2 og vigtigst af alt har han nu spillet de 10 kampe vi regnede med! Med dette jenx bliver han nok skadet snart. Batteriet med 25-14-1-2-2 og han ser ud til at have fundet formen.

Alt i alt en solid sæsonstart på FRB, vi har nu også hentet den italianske pasta skrue Gallinari ind som back up for alle vores injury prone spillere og for at skabe lidt bredde og vi håber at hans ryg holder og at han rent faktisk bliver mere end Ryan Anderson 2.0.

Oprindeligt skrevet af: Dossing

Jenner skrev:
Nu er det efterhånden lang tid siden jeg har jenxet mit hold (ok alle har været skadede og haft uforklarlige [censored]ekampe, meeeeen) så nu må det være tid igen! Det er 2. gang jeg skriver denne post, 1. gang crashede mit net pludseligt, ved ikke om det var et tegn på jeg skulle lade være, men føler mig ovenpå så vi prøver!!

God nat for nævekæmperne der indtager 1. pladsen i D2. De to nye drenge var dygtige, Blake med 18-18-4-1-2 og vigtigst af alt har han nu spillet de 10 kampe vi regnede med! Med dette jenx bliver han nok skadet snart. Batteriet med 25-14-1-2-2 og han ser ud til at have fundet formen.

Alt i alt en solid sæsonstart på FRB, vi har nu også hentet den italianske pasta skrue Gallinari ind som back up for alle vores injury prone spillere og for at skabe lidt bredde og vi håber at hans ryg holder og at han rent faktisk bliver mere end Ryan Anderson 2.0.

Jeg tror Blake Griffin falder ned af trappen i nat når han skal tisse.. det er 100 du lige har jenxet den..

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Nu var det ikke så stor en overraskelse at Roy gik ned, har der jo været snak om i et stykke tid

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Det var jo ikke noget der blev snakket om i offseason, der hed det rent faktisk at han var i topform og 100% skadesfri, så det var da noget overraskende at han pludselig gik ned.

Ahhh det er jo Blazers og han spiller for dit hold, så den lå lige til højrebenet ; )

Nogle der ved hva der er sket med FA opsamlingerne, hvem der har fået hvem og hvornår de kommer på

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg kan afsløre at jeg har prøvet at samle Jason Richardson op - var det også ham du endte med at gå efter, Ryan?

havde skam også kigget på richardson, men valgt Rush istedet selvom, richardson giver gode points, og er en udløbende kontrakt.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

reignmannr1 skrev:
havde skam også kigget på richardson, men valgt Rush istedet selvom, richardson giver gode points, og er en udløbende kontrakt.

Det er jeg glad for at høre.
Jeg var ellers noget nervøs, efter du begyndte at lede efter 2,5 mill CS - jeg kunne jo se, at det lige passede med at du ville få råd til Richardson hvis du waivede Yao og kom af med yderligere 2 en halv mill.

Ja havde også tænkt tanken men det endte jeg så ikke med at gøre : )

ReferencerSide 543 af 635Reference