NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2010, 8:31Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Glad for at have Curry i starting lineup da han endelig havde en god kamp,
Z-Bo er også så småt ved at være igang igen, det har mit hold lidt brug for
Glad for at have Curry i starting lineup da han endelig havde en god kamp,
Z-Bo er også så småt ved at være igang igen, det har mit hold lidt brug for
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2010, 16:52Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg har simpelthen ikke tid til at opdatere pt, men to handler er gået igennem i går/dag - og er opdateret på Yahoo.
De kommer på siden så snart jeg får mulighed i løbet af ugen (de involverede er frit stillet mht at råbe højt om det i debatten selvf.).
Jeg har simpelthen ikke tid til at opdatere pt, men to handler er gået igennem i går/dag - og er opdateret på Yahoo.
De kommer på siden så snart jeg får mulighed i løbet af ugen (de involverede er frit stillet mht at råbe højt om det i debatten selvf.).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2010, 18:17Oprindeligt skrevet af: SvupperKan folk så ikk lige være awesome og skrive handlerne her i tråden så vi ved hvem der har hvem? 🙂
Kan folk så ikk lige være awesome og skrive handlerne her i tråden så vi ved hvem der har hvem? 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2010, 18:42Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJeg har fået Biedrins og Donte Greene...
Jens har fået Gallinari ...
Ellers er det kun picks og waivers, som er flyttet rundt fra vores side.
Jeg har fået Biedrins og Donte Greene...
Jens har fået Gallinari ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2010, 19:27Oprindeligt skrevet af: bozzyRyan's Peacocks har modtaget picks, Lawal og waivers
og jeg har modtaget DJ Agustin.
Ryan's Peacocks har modtaget picks, Lawal og waivers
og jeg har modtaget DJ Agustin.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2010, 23:02Oprindeligt skrevet af: maliJonas Emiliussen skrev:
Jeg har fået Biedrins og Donte Greene...Jens har fået Gallinari ...
For lige at uddybe den, så er detaljerne her:
Frederiksberg Fistfighters sender:
Frederiksberg Fistfighters 1. runde pick 2012 + Frederiksberg Fistfighters 2. runde pick 2012 + Donte Greene + Sebastian Telfairs waiver (0.5 mil)
Frederiksberg Fistfighters modtager:
Danilo Gallinari + American Highflyers 2. runde pick 2012
American Highflyers sender:
Danilo Gallinari + American Highflyers 2. runde pick 2012 + Boris Diaws waiver (3.6 mil)
American Highflyers modtager:
Andris Biedrins + Donte Greene + Sebastian Telfairs waiver (0.5 mil) + Århus Angry Anchovies 2. runde 2011
Dalum Allstars sender:
Andris Biedrins + Århus Angry Anchovies 2. runde 2011
Dalum Allstars modtager:
Frederiksberg Fistfighters 1. runde pick 2012 + Frederiksberg Fistfighters 2. runde pick 2012 + Boris Diaws waiver (3.6 mil)
Jonas Emiliussen skrev:
Jeg har fået Biedrins og Donte Greene...Jens har fået Gallinari ...
For lige at uddybe den, så er detaljerne her:
Frederiksberg Fistfighters sender:
Frederiksberg Fistfighters 1. runde pick 2012 + Frederiksberg Fistfighters 2. runde pick 2012 + Donte Greene + Sebastian Telfairs waiver (0.5 mil)
Frederiksberg Fistfighters modtager:
Danilo Gallinari + American Highflyers 2. runde pick 2012
American Highflyers sender:
Danilo Gallinari + American Highflyers 2. runde pick 2012 + Boris Diaws waiver (3.6 mil)
American Highflyers modtager:
Andris Biedrins + Donte Greene + Sebastian Telfairs waiver (0.5 mil) + Århus Angry Anchovies 2. runde 2011
Dalum Allstars sender:
Andris Biedrins + Århus Angry Anchovies 2. runde 2011
Dalum Allstars modtager:
Frederiksberg Fistfighters 1. runde pick 2012 + Frederiksberg Fistfighters 2. runde pick 2012 + Boris Diaws waiver (3.6 mil)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2010, 8:51Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHhhhhmm, Kurt kunne spare tid og energi, ved bare at smide handlerne i en dertil dedikeret debattråd B)
Hhhhhmm, Kurt kunne spare tid og energi, ved bare at smide handlerne i en dertil dedikeret debattråd B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2010, 8:53Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDanish TWolf skrev:
Hhhhhmm, Kurt kunne spare tid og energi, ved bare at smide handlerne i en dertil dedikeret debattråd B).. og der gik kun hvad, fem år, før du kom på det?
Danish TWolf skrev:
Hhhhhmm, Kurt kunne spare tid og energi, ved bare at smide handlerne i en dertil dedikeret debattråd B)
.. og der gik kun hvad, fem år, før du kom på det?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2010, 9:29Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Lyder som en god ide med den debattråd : )
Lyder som en god ide med den debattråd : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2010, 13:38Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHvis man har brug for at komme af med noget waiver eller andet i forbindelse med FA pickups søndag, er det fornuftigt at prøve andre end mig i denne weekend.
Jeg er væk stort set hele weekenden, prøver at tjekke beskeder og svare, men kan ikke garantere noget.
Blot lidt info, hvis nu man er lidt desperat og ikke får svar fra mig med det samme :).
Hvis man har brug for at komme af med noget waiver eller andet i forbindelse med FA pickups søndag, er det fornuftigt at prøve andre end mig i denne weekend.
Jeg er væk stort set hele weekenden, prøver at tjekke beskeder og svare, men kan ikke garantere noget.
Blot lidt info, hvis nu man er lidt desperat og ikke får svar fra mig med det samme :).