NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 15:44Oprindeligt skrevet af: Gaflennpz =)
npz =)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 15:46Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDanish TWolf skrev:
hovsa... far missede den (ligesom Crick gjorde det). Men der sker ikke andet end at Jan må gå forgæves på markedet denne gang, da hans næste (og sidste prioritet røg til holdet lige før ham.. yup, det var dig Mads der snuppede Arron.Sorry Jens, du har selvf. stadig Shelden.
Uha, det gør jo ikke fornøjelsen mindre, at jeg fik Afflalo for næsen af Jan!
Er det så nu jeg skal sige, at jeg egentlig hverken har særligt meget brug for hverken Afflalo eller Varajao, og at de begge er til salg? Det tror jeg jeg benytter lejligheden til!
Danish TWolf skrev:
hovsa... far missede den (ligesom Crick gjorde det). Men der sker ikke andet end at Jan må gå forgæves på markedet denne gang, da hans næste (og sidste prioritet røg til holdet lige før ham.. yup, det var dig Mads der snuppede Arron.Sorry Jens, du har selvf. stadig Shelden.
Uha, det gør jo ikke fornøjelsen mindre, at jeg fik Afflalo for næsen af Jan!
Er det så nu jeg skal sige, at jeg egentlig hverken har særligt meget brug for hverken Afflalo eller Varajao, og at de begge er til salg? Det tror jeg jeg benytter lejligheden til!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 15:51Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnPå den anden side Mads, og no disrespect Jens, men hvis man har Afflalo EFTER Shelden på sin FA ønskeliste, så er man vist ikke villig til at gi' meget mere end et 6. runde pick for ham 😉
På den anden side Mads, og no disrespect Jens, men hvis man har Afflalo EFTER Shelden på sin FA ønskeliste, så er man vist ikke villig til at gi' meget mere end et 6. runde pick for ham 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 15:53Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg har aldrig været for fin til at samle en FA op og smide ham videre for et pick - sidste sæson fik jeg et andenrundepick for Matt Barnes, og forrige sæson fik jeg et pick swap for Birdman, der landede mig et top10-pick. Mange bække små...
Jeg har aldrig været for fin til at samle en FA op og smide ham videre for et pick - sidste sæson fik jeg et andenrundepick for Matt Barnes, og forrige sæson fik jeg et pick swap for Birdman, der landede mig et top10-pick. Mange bække små...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 15:54Oprindeligt skrevet af: madsberggreenForøvrigt, så synes jeg lige Kurt skal have et :tup:for den hurtige opdatering.
Forøvrigt, så synes jeg lige Kurt skal have et :tup:for den hurtige opdatering.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 15:57Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg synes så nærmere Kurt skal ha' en 🙁 for at han i skyndingen fik overskrevet de forrige Waivers.
Troede kun jeg havde 15 minutter til det hele pga ungerne, men ser ud til at jeg kunne ha' fokuseret bare en smuuuuuule mere. [censored]! Men nå, det er jo selvf. "kun" historik - holdsiderne var jo blevet opdateret iht status ved sæsonstart.
Jeg synes så nærmere Kurt skal ha' en 🙁 for at han i skyndingen fik overskrevet de forrige Waivers.
Troede kun jeg havde 15 minutter til det hele pga ungerne, men ser ud til at jeg kunne ha' fokuseret bare en smuuuuuule mere. [censored]! Men nå, det er jo selvf. "kun" historik - holdsiderne var jo blevet opdateret iht status ved sæsonstart.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 16:06Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDanish TWolf skrev:
Jeg synes så nærmere Kurt skal ha' en 🙁 for at han i skyndingen fik overskrevet de forrige Waivers.Troede kun jeg havde 15 minutter til det hele pga ungerne, men ser ud til at jeg kunne ha' fokuseret bare en smuuuuuule mere. [censored]! Men nå, det er jo selvf. "kun" historik - holdsiderne var jo blevet opdateret iht status ved sæsonstart.
Det skal jo heller ikke være FOR let for Wang at sætte sig ind i FA-puljen 🙂
Danish TWolf skrev:
Jeg synes så nærmere Kurt skal ha' en 🙁 for at han i skyndingen fik overskrevet de forrige Waivers.Troede kun jeg havde 15 minutter til det hele pga ungerne, men ser ud til at jeg kunne ha' fokuseret bare en smuuuuuule mere. [censored]! Men nå, det er jo selvf. "kun" historik - holdsiderne var jo blevet opdateret iht status ved sæsonstart.
Det skal jo heller ikke være FOR let for Wang at sætte sig ind i FA-puljen 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 16:07Oprindeligt skrevet af: KnatLouieFedt nok, der var kun 4 hold der havde en waiver før mig, og de tog så alle mine 3 første prioriteringer (og iøvrigt også min gemte 5.prioritering til næste waiver-omgang), så jeg blev spist af med mit 4. valg... FML!
Fedt nok, der var kun 4 hold der havde en waiver før mig, og de tog så alle mine 3 første prioriteringer (og iøvrigt også min gemte 5.prioritering til næste waiver-omgang), så jeg blev spist af med mit 4. valg... FML!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 19:16Oprindeligt skrevet af: PacersHold kæft jeg e rskod lige nu... Til gengæld så styrer jeg da i DK4's liga... nummer 6 i dag 🙂 Ja tak... HAHA
Hold kæft jeg e rskod lige nu... Til gengæld så styrer jeg da i DK4's liga... nummer 6 i dag 🙂 Ja tak... HAHA
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2010, 18:14Oprindeligt skrevet af: CrickSå blev den unge Døssing også ramt af The Jenx..... Aaron Brooks - Out indefinitely... :tdo:
Så blev den unge Døssing også ramt af The Jenx..... Aaron Brooks - Out indefinitely... :tdo: