NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2010, 18:27Oprindeligt skrevet af: Miller31Vi kan vel efterhånden konstatere at Jens har fået alt uheld og Søren har fået alt held i Døssing-klanen.
Vi kan vel efterhånden konstatere at Jens har fået alt uheld og Søren har fået alt held i Døssing-klanen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2010, 18:38Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDet kan være at der slet ikke er tale om en lillebror, men om en bizzaroworld-tvilling.
Det kan være at der slet ikke er tale om en lillebror, men om en bizzaroworld-tvilling.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 12:27Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHele 9 hold har samlet FA'ere op her i første runde, og 5 af dem havde samme mand som 1. prioritet...
Ialt en 14 spillere der fik en (ny) chance, og jeg regner med at opdatere på FA siden i eftermiddag, og selvf. på Yahoo. Holdsiderne kan risikere at komme lidt på efterkant, men forventningens glæde og blah blah blah.
Hele 9 hold har samlet FA'ere op her i første runde, og 5 af dem havde samme mand som 1. prioritet...
Ialt en 14 spillere der fik en (ny) chance, og jeg regner med at opdatere på FA siden i eftermiddag, og selvf. på Yahoo. Holdsiderne kan risikere at komme lidt på efterkant, men forventningens glæde og blah blah blah.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 13:35Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Hele 9 hold har samlet FA'ere op her i første runde, og 5 af dem havde samme mand som 1. prioritet...Lad mig gætte... var det mon Mr. 22.2ppg - 13.2rpg - 2.6apg - 0.4spg - 0.8bpg som folk ville have? 😉
Danish TWolf skrev:
Hele 9 hold har samlet FA'ere op her i første runde, og 5 af dem havde samme mand som 1. prioritet...
Lad mig gætte... var det mon Mr. 22.2ppg - 13.2rpg - 2.6apg - 0.4spg - 0.8bpg som folk ville have? 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 14:14Oprindeligt skrevet af: madsberggreenKnatLouie skrev:
Danish TWolf skrev:
Hele 9 hold har samlet FA'ere op her i første runde, og 5 af dem havde samme mand som 1. prioritet...Lad mig gætte... var det mon Mr. 22.2ppg - 13.2rpg - 2.6apg - 0.4spg - 0.8bpg som folk ville have? 😉
Havde du ikke sådan en fyr engang, Peter?
KnatLouie skrev:
Danish TWolf skrev:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 14:21Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
KnatLouie skrev:
Danish TWolf skrev:
Nej, dengang jeg havde ham var han en 14-7-1-½-0 fyr... :@
madsberggreen skrev:
KnatLouie skrev:
Danish TWolf skrev:
Nej, dengang jeg havde ham var han en 14-7-1-½-0 fyr... :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 15:25Oprindeligt skrevet af: CrunchWhuhu Scola er min!
Whuhu Scola er min!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 15:32Oprindeligt skrevet af: Gaflenhvordan ka man hente shelden williams fra waiver når jeg har ham ?
hvordan ka man hente shelden williams fra waiver når jeg har ham ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 15:33Oprindeligt skrevet af: madsberggreenGaflen skrev:
hvordan ka man hente shelden williams fra waiver når jeg har ham ?Haha - godt spørgsmål. FOrhåbentlig går der ikke helt rod i systemet pga den brøler.
Gaflen skrev:
hvordan ka man hente shelden williams fra waiver når jeg har ham ?
Haha - godt spørgsmål. FOrhåbentlig går der ikke helt rod i systemet pga den brøler.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2010, 15:36Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhovsa... far missede den (ligesom Crick gjorde det). Men der sker ikke andet end at Jan må gå forgæves på markedet denne gang, da hans næste (og sidste prioritet røg til holdet lige før ham.. yup, det var dig Mads der snuppede Arron.
Sorry Jens, du har selvf. stadig Shelden.
hovsa... far missede den (ligesom Crick gjorde det). Men der sker ikke andet end at Jan må gå forgæves på markedet denne gang, da hans næste (og sidste prioritet røg til holdet lige før ham.. yup, det var dig Mads der snuppede Arron.
Sorry Jens, du har selvf. stadig Shelden.