Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 540 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Vi kan vel efterhånden konstatere at Jens har fået alt uheld og Søren har fået alt held i Døssing-klanen.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Det kan være at der slet ikke er tale om en lillebror, men om en bizzaroworld-tvilling.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Hele 9 hold har samlet FA'ere op her i første runde, og 5 af dem havde samme mand som 1. prioritet...

Ialt en 14 spillere der fik en (ny) chance, og jeg regner med at opdatere på FA siden i eftermiddag, og selvf. på Yahoo. Holdsiderne kan risikere at komme lidt på efterkant, men forventningens glæde og blah blah blah.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:
Hele 9 hold har samlet FA'ere op her i første runde, og 5 af dem havde samme mand som 1. prioritet...

Lad mig gætte... var det mon Mr. 22.2ppg - 13.2rpg - 2.6apg - 0.4spg - 0.8bpg som folk ville have? 😉

KnatLouie skrev:

Danish TWolf skrev:

Lad mig gætte... var det mon Mr. 22.2ppg - 13.2rpg - 2.6apg - 0.4spg - 0.8bpg som folk ville have? 😉

Havde du ikke sådan en fyr engang, Peter?

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

madsberggreen skrev:

KnatLouie skrev:

Danish TWolf skrev:

Havde du ikke sådan en fyr engang, Peter?

Nej, dengang jeg havde ham var han en 14-7-1-½-0 fyr... :@

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Whuhu Scola er min!

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

hvordan ka man hente shelden williams fra waiver når jeg har ham ?

Gaflen skrev:
hvordan ka man hente shelden williams fra waiver når jeg har ham ?

Haha - godt spørgsmål. FOrhåbentlig går der ikke helt rod i systemet pga den brøler.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

hovsa... far missede den (ligesom Crick gjorde det). Men der sker ikke andet end at Jan må gå forgæves på markedet denne gang, da hans næste (og sidste prioritet røg til holdet lige før ham.. yup, det var dig Mads der snuppede Arron.

Sorry Jens, du har selvf. stadig Shelden.

ReferencerSide 540 af 635Reference