NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 15:45Oprindeligt skrevet af: reignmannr1er det ikke noget med vi skulle spille fantasy hos et andet setup næste år, synes jeg Kurt snakkede om på et tidspunkt ?
hvor de måske var lidt mere gavmilde med deres positioner
er det ikke noget med vi skulle spille fantasy hos et andet setup næste år, synes jeg Kurt snakkede om på et tidspunkt ?
hvor de måske var lidt mere gavmilde med deres positioner
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 19:22Oprindeligt skrevet af: malimadsberggreen skrev:
Hmm, i så fald er mit andet gæt Jens - men det virker sgu lidt selvudslettende at en mand, der historisk set har været så plaget af skader på sit hold, vil anskaffe sig Bynum.Måske er der tale om en 3-way?
Jeg gætter på at det er Crunch Monkeys, som har sendt et par af hans unge wings eller The Birdman afsted sammen med de fleste af hans 2. rundepicks for Bynum.
Det virker IMO ganske fair... Bynum skal jo være relativ billig fordi Wang hurtigt skulle under cappen - sammenholdt med at Bynum jo er kronisk på krykker og voldsomt dyr i løn.
madsberggreen skrev:
Hmm, i så fald er mit andet gæt Jens - men det virker sgu lidt selvudslettende at en mand, der historisk set har været så plaget af skader på sit hold, vil anskaffe sig Bynum.Måske er der tale om en 3-way?
Jeg gætter på at det er Crunch Monkeys, som har sendt et par af hans unge wings eller The Birdman afsted sammen med de fleste af hans 2. rundepicks for Bynum.
Det virker IMO ganske fair... Bynum skal jo være relativ billig fordi Wang hurtigt skulle under cappen - sammenholdt med at Bynum jo er kronisk på krykker og voldsomt dyr i løn.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2010, 0:44Oprindeligt skrevet af: Miller31Skal Dampier ikke fristilles fra Ryans roster på Yahoo?
Skal Dampier ikke fristilles fra Ryans roster på Yahoo?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2010, 1:42Oprindeligt skrevet af: JennerSå blev Batteriet lige skadet af sin egen medspiller, og 2 min efter bliver Devin nakket af Jax. F-M-LIIIIIIIIIIIIIIFE!!!!!!!!!!!!!!
Så blev Batteriet lige skadet af sin egen medspiller, og 2 min efter bliver Devin nakket af Jax. F-M-LIIIIIIIIIIIIIIFE!!!!!!!!!!!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2010, 8:00Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Jo brewer skal også fjernes : )
Jo brewer skal også fjernes : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2010, 10:00Oprindeligt skrevet af: madsberggreenEndnu en god kamp fra Bledsoe: 17-4-8-0-2
Fedt at se, at han leverer så hurtigt - jeg havde egenlig selv troet at han var et langsigtet projekt, hvorfor jeg også smed ham på RD-pladsen.
Endnu en god kamp fra Bledsoe: 17-4-8-0-2
Fedt at se, at han leverer så hurtigt - jeg havde egenlig selv troet at han var et langsigtet projekt, hvorfor jeg også smed ham på RD-pladsen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2010, 10:04Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSkidt nat.. Kun 15 assist af Rondo, men mine to franchisespillere gjorde det ok..
Rondo 17-8-15-3-1
Dwight: 18-16-1-1-8 på 23 minutter 😮Selvom det ikke var alle drenge jeg havde på banen i nat, gjorde de det ok med blocks.
Dwight: 8
Darko: 3
Ryan A: 3
Gortat: 3
Skidt nat.. Kun 15 assist af Rondo, men mine to franchisespillere gjorde det ok..
Rondo 17-8-15-3-1
Dwight: 18-16-1-1-8 på 23 minutter 😮
Selvom det ikke var alle drenge jeg havde på banen i nat, gjorde de det ok med blocks.
Dwight: 8
Darko: 3
Ryan A: 3
Gortat: 3
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2010, 11:01Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSÅ da for faaaaan, er hele NBAiKL blevet opdateret (tror jeg). Selv ny kalender og første spæde stillinger er smidt på, så kom frisk og gay drenge... er der oversete PB'ere eller bare nye ændringer der skal til, råb højt!
Nyeste mand på posten fører faktisk D1, selvom det jo pt er per default iht Svinets (det er din forgænger Peter) efterladte starting 6. Mens vestegnens unge master lægger hårdt ud i D2.
SÅ da for faaaaan, er hele NBAiKL blevet opdateret (tror jeg). Selv ny kalender og første spæde stillinger er smidt på, så kom frisk og gay drenge... er der oversete PB'ere eller bare nye ændringer der skal til, råb højt!
Nyeste mand på posten fører faktisk D1, selvom det jo pt er per default iht Svinets (det er din forgænger Peter) efterladte starting 6. Mens vestegnens unge master lægger hårdt ud i D2.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2010, 20:50Oprindeligt skrevet af: PacersJa - mine spillere agerer jo generelt som en sæk kartofler 🙁
Horford spiller respektabelt (dog mangler jeg blocks fra ham)...
Bogut spiller acceptabelt (dog mangler jeg assists fra ham)...
Mens både Maggette og S-Jax underpræsterer so far i sæsonen og Harrington også lige skal i omdrejninger.
Ja - mine spillere agerer jo generelt som en sæk kartofler 🙁
Horford spiller respektabelt (dog mangler jeg blocks fra ham)...
Bogut spiller acceptabelt (dog mangler jeg assists fra ham)...
Mens både Maggette og S-Jax underpræsterer so far i sæsonen og Harrington også lige skal i omdrejninger.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2010, 16:15Oprindeligt skrevet af: Dossingudemærket nat.. Scooter-Monta vælger at give mig 7 steals og hibbert giver også 6 blocks.. udover det var KG også udemærket 16-10-3steals og også i hvert fald 28 chest-pumps
udemærket nat.. Scooter-Monta vælger at give mig 7 steals og hibbert giver også 6 blocks.. udover det var KG også udemærket 16-10-3steals og også i hvert fald 28 chest-pumps