NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 8:07Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja syg kamp af Wall næsten en quadruple double med 8 turnovers også,
Ja syg kamp af Wall næsten en quadruple double med 8 turnovers også,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 8:40Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesRondo øgede sit snit lidt i nat med de 17 assist, og snitter nu 16.8 assist efter 4 kampe. De 5.5 rebounds og 2.5 steals er også til at leve med...
Rondo øgede sit snit lidt i nat med de 17 assist, og snitter nu 16.8 assist efter 4 kampe. De 5.5 rebounds og 2.5 steals er også til at leve med...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 9:09Oprindeligt skrevet af: SvupperDanish TWolf skrev:
Jens, bare fordi han er med i en penge fantasy liga hvor Ryan og jeg også er med... og så -efter han var gået- var der en der spurgte om han ikke spillede bold. Ingen vidste det rigtigt og så sagde jeg at deeeeet kunne jeg måske finde ud af 😉Tror at han havde sin far med til det her fantasy.
Men hvis han spiller på hold med Jens så kan det ikk være helt højt niveau xD
GO TEAM T-REX!!! 😀
Danish TWolf skrev:
Jens, bare fordi han er med i en penge fantasy liga hvor Ryan og jeg også er med... og så -efter han var gået- var der en der spurgte om han ikke spillede bold. Ingen vidste det rigtigt og så sagde jeg at deeeeet kunne jeg måske finde ud af 😉Tror at han havde sin far med til det her fantasy.
Men hvis han spiller på hold med Jens så kan det ikk være helt højt niveau xD
GO TEAM T-REX!!! 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 11:54Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa 17 apg er vel relativt acceptabelt, nærmest hvad Reggie Evans snitter i rbs (hader den mand, holder jo Amir hoelt ude 🙁 🙁 🙁 ).
Ja 17 apg er vel relativt acceptabelt, nærmest hvad Reggie Evans snitter i rbs (hader den mand, holder jo Amir hoelt ude 🙁 🙁 🙁 ).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 11:54Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenHapset fra Wang's holdtråd - skal vi ikke holde "diskussion" i snakketråden?
madsberggreen skrev:
Wang skrev:
Kender ikke jeres uskrevne regler for hvor hemmelig man skal være. Men jeg kan da afsløre at var det et trade i den virkelige verden var jeg nok blevet ristet i medierne - og Rooster-fans ville hakke mig i småstykker. Men faktum er jo, som Stefan så rigtigt siger - at jeg skulle smide 10 mill. inden d. 4.
Hvad angår hvem jeg har fået - så vil jeg lade det være op til den manager jeg har handlet med, at fortælle præmissrne. Jeg har intet problem med at I får det at vide.Jeg plejer selv at holde navnene hemmelige, hvis der er nogen som helst tvivl om at handlen vil blive påtalt af forretningsudvalget.
Det er dog altid en god idé at sige hvilke spillerem an er ved at sende ud af døren, så andre kan nå at smide et bud af sted. Tit kan man så mere ellerm indre gætte sig til hvad der er ved at ske - f.eks er der jo ikke særlig mange managers der både har 10 mill. i ledig cap space, og som samtidig står og mangler en C (vel, Jonas?).
Lige for at knytte en kommentar til den sidste kommentar, så har jeg skam også haft henvendt mig. Såfremt der havde været et par ekstra dage til deadline så er jeg også ret sikker på, at vi havde haft en handel. Forhandlingerne skulle gå lidt stærkt til sidst.
Hapset fra Wang's holdtråd - skal vi ikke holde "diskussion" i snakketråden?
madsberggreen skrev:
Wang skrev:
Kender ikke jeres uskrevne regler for hvor hemmelig man skal være. Men jeg kan da afsløre at var det et trade i den virkelige verden var jeg nok blevet ristet i medierne - og Rooster-fans ville hakke mig i småstykker. Men faktum er jo, som Stefan så rigtigt siger - at jeg skulle smide 10 mill. inden d. 4.
Hvad angår hvem jeg har fået - så vil jeg lade det være op til den manager jeg har handlet med, at fortælle præmissrne. Jeg har intet problem med at I får det at vide.Jeg plejer selv at holde navnene hemmelige, hvis der er nogen som helst tvivl om at handlen vil blive påtalt af forretningsudvalget.
Det er dog altid en god idé at sige hvilke spillerem an er ved at sende ud af døren, så andre kan nå at smide et bud af sted. Tit kan man så mere ellerm indre gætte sig til hvad der er ved at ske - f.eks er der jo ikke særlig mange managers der både har 10 mill. i ledig cap space, og som samtidig står og mangler en C (vel, Jonas?).
Lige for at knytte en kommentar til den sidste kommentar, så har jeg skam også haft henvendt mig. Såfremt der havde været et par ekstra dage til deadline så er jeg også ret sikker på, at vi havde haft en handel. Forhandlingerne skulle gå lidt stærkt til sidst.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 12:05Oprindeligt skrevet af: madsberggreenNå, det var ikke dig? Jamen så er det jo stadig spændende!
Nå, det var ikke dig? Jamen så er det jo stadig spændende!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 12:15Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussenmadsberggreen skrev:
Nå, det var ikke dig? Jamen så er det jo stadig spændende!Nej, jeg arbejdede på et forslag, men måtte se tiden arbejde imod. Så den anden GM, som var kommet med et forslag løb med "sejren"
madsberggreen skrev:
Nå, det var ikke dig? Jamen så er det jo stadig spændende!
Nej, jeg arbejdede på et forslag, men måtte se tiden arbejde imod. Så den anden GM, som var kommet med et forslag løb med "sejren"
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 12:17Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHmm, i så fald er mit andet gæt Jens - men det virker sgu lidt selvudslettende at en mand, der historisk set har været så plaget af skader på sit hold, vil anskaffe sig Bynum.
Måske er der tale om en 3-way?
Hmm, i så fald er mit andet gæt Jens - men det virker sgu lidt selvudslettende at en mand, der historisk set har været så plaget af skader på sit hold, vil anskaffe sig Bynum.
Måske er der tale om en 3-way?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 12:20Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussenmadsberggreen skrev:
Hmm, i så fald er mit andet gæt Jens - men det virker sgu lidt selvudslettende at en mand, der historisk set har været så plaget af skader på sit hold, vil anskaffe sig Bynum.Måske er der tale om en 3-way?
Næppe, da Jens var en del af mine forhandlinger med Wang 🙂
madsberggreen skrev:
Hmm, i så fald er mit andet gæt Jens - men det virker sgu lidt selvudslettende at en mand, der historisk set har været så plaget af skader på sit hold, vil anskaffe sig Bynum.Måske er der tale om en 3-way?
Næppe, da Jens var en del af mine forhandlinger med Wang 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 12:48Oprindeligt skrevet af: JennerMads - minus og minus giver plus. Har du aldrig lært det? Tænk hvis jeg kunne få fat på Oden? Mig og ham må være to af de vildeste minusser derude?
Mads - minus og minus giver plus. Har du aldrig lært det? Tænk hvis jeg kunne få fat på Oden? Mig og ham må være to af de vildeste minusser derude?