NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2010, 8:33Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesmadsberggreen skrev:
Jeg var f.eks. ret godt tilffeds med at samle Birdman op i forrige sæson, vinde 4 points i blocks med ham som uti-spiller, og så smide ham videre til Peter Sydhavn for et top 10-pick 🙂😆 😆 😆
... og så lige lidt :spank:
madsberggreen skrev:
Jeg var f.eks. ret godt tilffeds med at samle Birdman op i forrige sæson, vinde 4 points i blocks med ham som uti-spiller, og så smide ham videre til Peter Sydhavn for et top 10-pick 🙂
😆 😆 😆
... og så lige lidt :spank:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2010, 8:48Oprindeligt skrevet af: madsberggreenUha, så fik Bledsoe lige 40 minutter i nattens kamp - den havde jeg ikke set komme. Jeg havde egentlig sat ham på som RD-spiller i den formodning, at han nok slet ikke kom til at spille over 30 minutter i en kamp i år...
Hans statlinel over forøvrigt også godt for fremtiden, med både rebs, steals og blocks: 9-5-3-4-2
Uha, så fik Bledsoe lige 40 minutter i nattens kamp - den havde jeg ikke set komme. Jeg havde egentlig sat ham på som RD-spiller i den formodning, at han nok slet ikke kom til at spille over 30 minutter i en kamp i år...
Hans statlinel over forøvrigt også godt for fremtiden, med både rebs, steals og blocks: 9-5-3-4-2
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2010, 9:33Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesStefan Nellemoes skrev:
Jydetamp Juggernauts?Jeg ramte dyret!
I øvrig,t så er jeg glad for at jeg ikke har Conley (selvom jeg godt kunne bruge ham) - av for en kontrakt...
Stefan Nellemoes skrev:
Jydetamp Juggernauts?
Jeg ramte dyret!
I øvrig,t så er jeg glad for at jeg ikke har Conley (selvom jeg godt kunne bruge ham) - av for en kontrakt...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2010, 13:52Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg kender et andet og meget sjovere navn for en "rooster"...
Jeg kender et andet og meget sjovere navn for en "rooster"...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2010, 14:42Oprindeligt skrevet af: Miller31Dossing skrev:
Hvem end der har Luol Deng.. Tak The Jenx mange gange..
Storebror fortæller mig tidligere idag at han har oddset lidt penge på at Deng scorer 17.5p.
Det lyder jo som et glimrende odds siden Deng har snittet sølle 11p i år..
Deng vælger at gå amok og have 16p i 1. quarter og 40p i kampen.THE JENX IS ALIVE!!
Selvsamme Jenx valgte i øvrigt at spille Kings med -4,5.
Det havde jeg også gjort.
Tak til din storebror for indsatsen med at ødelægge min økonomi!
Dossing skrev:
Hvem end der har Luol Deng.. Tak The Jenx mange gange..
Storebror fortæller mig tidligere idag at han har oddset lidt penge på at Deng scorer 17.5p.
Det lyder jo som et glimrende odds siden Deng har snittet sølle 11p i år..
Deng vælger at gå amok og have 16p i 1. quarter og 40p i kampen.THE JENX IS ALIVE!!
Selvsamme Jenx valgte i øvrigt at spille Kings med -4,5.
Det havde jeg også gjort.
Tak til din storebror for indsatsen med at ødelægge min økonomi!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2010, 14:55Oprindeligt skrevet af: JennerTHE JENX IS HERE!!!!
THE JENX IS HERE!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2010, 21:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnlige for show/sjov skyld, er der nogen af jer der er "in the know" omkring dansk basket, der aner om en Emil Skovhøj spiller på højt niveau eller ej? Han er sandsynligvis fra vestegnen eller syd for staden.
lige for show/sjov skyld, er der nogen af jer der er "in the know" omkring dansk basket, der aner om en Emil Skovhøj spiller på højt niveau eller ej? Han er sandsynligvis fra vestegnen eller syd for staden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2010, 21:35Oprindeligt skrevet af: JennerJeg spiller på hold med ham 🙂 Hvorfor?
Jeg spiller på hold med ham 🙂 Hvorfor?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 3:10Oprindeligt skrevet af: NBA KapJOHN WALL!!! 29 point 13 assists og 9 STEALS!!!
JOHN WALL!!! 29 point 13 assists og 9 STEALS!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2010, 8:02Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJens, bare fordi han er med i en penge fantasy liga hvor Ryan og jeg også er med... og så -efter han var gået- var der en der spurgte om han ikke spillede bold. Ingen vidste det rigtigt og så sagde jeg at deeeeet kunne jeg måske finde ud af 😉
Tror at han havde sin far med til det her fantasy.
Jens, bare fordi han er med i en penge fantasy liga hvor Ryan og jeg også er med... og så -efter han var gået- var der en der spurgte om han ikke spillede bold. Ingen vidste det rigtigt og så sagde jeg at deeeeet kunne jeg måske finde ud af 😉
Tror at han havde sin far med til det her fantasy.