Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 536 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

Jeg lavede selv en liste sidste år da jeg kom med i ligaen for at danne mig et overblik. Jeg har dog ikke opdateret den i lang tid, da jeg nu synes jeg har rimelig styr på hvem der er ledig på markedet.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

madsberggreen skrev:
Er det ikke ret væsentligt at waiver-oversigten bliver opdateret i denne uge? Når FA-markedet åbnes denne weekend er det jo ret væsentligt at kunne se hvem folk har waivet...

Den skulle gerne være opdateret, men hvis jeg har misset nogen så råber I lige op... HUSK første FA opsamling er på Søndag... jeg har fået en PB allerede (lidt tildligt, men der er altså åbent helt til den 7. kl. 12:00.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Iøvrigt ret svedigt at Wang har tilmeldt sig 10.10.10.... why didn't I think of something like that? Det ser sgu godt ud! :hug:

Oprindeligt skrevet af: Wang

[quote]KnatLouie skrev:
Iøvrigt ret svedigt at Wang har tilmeldt sig 10.10.10.... why didn't I think of something like that? Det ser sgu godt ud! :hug:[/quote

Helt rigtigt. Takker, takker. Man må jo prøve, hvor man kan.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

hvaaa' du har da en anden bruger herinde så Peter? Altså Peter W (står det for Win ?) - har du ikke. Mener da du har været herinde før.

Oprindeligt skrevet af: Dossing

Hvem end der har Luol Deng.. Tak The Jenx mange gange..
Storebror fortæller mig tidligere idag at han har oddset lidt penge på at Deng scorer 17.5p.
Det lyder jo som et glimrende odds siden Deng har snittet sølle 11p i år..
Deng vælger at gå amok og have 16p i 1. quarter og 40p i kampen.

THE JENX IS ALIVE!!

Oprindeligt skrevet af: Wang

Danish TWolf skrev:
hvaaa' du har da en anden bruger herinde så Peter? Altså Peter W (står det for Win ?) - har du ikke. Mener da du har været herinde før.

Kan faktisk ikke huske om jeg dengang oprettede mig - men nu kører jeg i hvert fald med den magiske 10.10.10.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Takker mange gange til the Jenx, for Luol Deng der vågnede op i nattens så vlivee det bare spændende og se om det var for at bruge natpotten, eller faktisk være vågen : )

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Hvis der er et hold der ligger godt til i FA rækkefølgen, og har lidt waivers de vil af med (eller har interesse i en af mine spillere) - så er jeg frisk på at tage en del waivers mod at få samlet en spiller op, som næppe er der når jeg må komme til...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Wang skrev:

madsberggreen skrev:
Er det ikke ret væsentligt at waiver-oversigten bliver opdateret i denne uge? Når FA-markedet åbnes denne weekend er det jo ret væsentligt at kunne se hvem folk har waivet...

Er der et sted, hvor man kan se FA´s? Har svært ved at få et overblik over alles rostere. Commsh har nævnt, at en af jer evt havde en oversigt, som var til at finde ud af.....
Er ved at blive helt opslugt af det her. Trades, capspace, draftpicks..... Livet er skønt:)

Jeg tror de fleste af os har en liste med FA's vi holder øje med, men jeg tror også de fleste af os holder den tæt til livet 🙂

Det ER svært at holde styr på, men også et af de steder hvor man virkelig kan lave et scoop. Jeg var f.eks. ret godt tilffeds med at samle Birdman op i forrige sæson, vinde 4 points i blocks med ham som uti-spiller, og så smide ham videre til Peter Sydhavn for et top 10-pick 🙂

ReferencerSide 536 af 635Reference