NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2010, 13:52Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkMcGee viser hvorfor han nærmest egenhændigt kan opfylde block-kvotaen på et fantasyhold
27 min - 7 blks
vi takker
McGee viser hvorfor han nærmest egenhændigt kan opfylde block-kvotaen på et fantasyhold
27 min - 7 blks
vi takker
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2010, 14:29Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja burde velo snart komme en deadline eller en udmelding, omkring det nye hold både navn, under cappen osv
ja burde velo snart komme en deadline eller en udmelding, omkring det nye hold både navn, under cappen osv
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2010, 15:50Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMiller31 skrev:
Det var heller ikke fordi jeg havde ondt i røven, men en deadline, udmelding eller noget ville måske være på sin plads. Så ved alle hvordan vi skal forholde os til det 🙂Ja, han er noget stille i det for tiden, vores comish. Er du derude, Kurt?
Miller31 skrev:
Det var heller ikke fordi jeg havde ondt i røven, men en deadline, udmelding eller noget ville måske være på sin plads. Så ved alle hvordan vi skal forholde os til det 🙂
Ja, han er noget stille i det for tiden, vores comish. Er du derude, Kurt?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2010, 20:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnaaaarhhh, jooo jeg er her.
sådan da.
Kom hjem fra en sviptur til staterne i går eftermiddags (og havde fået en trojan på min work laptop). Er godt dynget til i arbejde og når jeg endelig har fri, så står den på unger.
Jeg har ikke smidt nyhed på om den ny GM, da jeg afventede holdnavn, hvilket ikke er kommet endnu. Cap'en skal være nede per 4. November dog, så der er begrænset med tid tilbage.
/Komisk
aaaarhhh, jooo jeg er her.
sådan da.
Kom hjem fra en sviptur til staterne i går eftermiddags (og havde fået en trojan på min work laptop). Er godt dynget til i arbejde og når jeg endelig har fri, så står den på unger.
Jeg har ikke smidt nyhed på om den ny GM, da jeg afventede holdnavn, hvilket ikke er kommet endnu. Cap'en skal være nede per 4. November dog, så der er begrænset med tid tilbage.
/Komisk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2010, 22:25Oprindeligt skrevet af: WangOhøj Managers.
Undskyld aktivitetsniveauet fra den nye GM. Det skyldes primært, at jeg endnu ikke helt er med på, hvordan jeg får begyndt....
Det skal der ændres på i en fart.
Navn og logo skal jeg nok kunne klare snarest - men det der med cap´en er værre. Skal vist nok smide to spillere som ikke længere er aktive, og samtidig 10 mill. ned i cap.
Har prøvet at se jeres rosters igennem, men har svært ved at foreslå nogen trades med jer.....
Så her er mit første move:
- Vil gerne af med Okafur - er der interessrede derude? Skriv løs.Paul vil jeg have meget svært ved at skille mig af med - men har I set andre spillere I kunne tænke jer, at få nallerne i, og samtidig hjælpe mig ned i cap - så fyr løs.
Lad mig høre.
Vh Wang
Ohøj Managers.
Undskyld aktivitetsniveauet fra den nye GM. Det skyldes primært, at jeg endnu ikke helt er med på, hvordan jeg får begyndt....
Det skal der ændres på i en fart.
Navn og logo skal jeg nok kunne klare snarest - men det der med cap´en er værre. Skal vist nok smide to spillere som ikke længere er aktive, og samtidig 10 mill. ned i cap.
Har prøvet at se jeres rosters igennem, men har svært ved at foreslå nogen trades med jer.....
Så her er mit første move:
- Vil gerne af med Okafur - er der interessrede derude? Skriv løs.
Paul vil jeg have meget svært ved at skille mig af med - men har I set andre spillere I kunne tænke jer, at få nallerne i, og samtidig hjælpe mig ned i cap - så fyr løs.
Lad mig høre.
Vh Wang
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2010, 15:48Oprindeligt skrevet af: madsberggreenEr det ikke ret væsentligt at waiver-oversigten bliver opdateret i denne uge? Når FA-markedet åbnes denne weekend er det jo ret væsentligt at kunne se hvem folk har waivet...
Er det ikke ret væsentligt at waiver-oversigten bliver opdateret i denne uge? Når FA-markedet åbnes denne weekend er det jo ret væsentligt at kunne se hvem folk har waivet...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2010, 16:08Oprindeligt skrevet af: Wangmadsberggreen skrev:
Er det ikke ret væsentligt at waiver-oversigten bliver opdateret i denne uge? Når FA-markedet åbnes denne weekend er det jo ret væsentligt at kunne se hvem folk har waivet...Er der et sted, hvor man kan se FA´s? Har svært ved at få et overblik over alles rostere. Commsh har nævnt, at en af jer evt havde en oversigt, som var til at finde ud af.....
Er ved at blive helt opslugt af det her. Trades, capspace, draftpicks..... Livet er skønt:)
madsberggreen skrev:
Er det ikke ret væsentligt at waiver-oversigten bliver opdateret i denne uge? Når FA-markedet åbnes denne weekend er det jo ret væsentligt at kunne se hvem folk har waivet...
Er der et sted, hvor man kan se FA´s? Har svært ved at få et overblik over alles rostere. Commsh har nævnt, at en af jer evt havde en oversigt, som var til at finde ud af.....
Er ved at blive helt opslugt af det her. Trades, capspace, draftpicks..... Livet er skønt:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2010, 16:53Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg tror ikke rigtig der findes en oversigt, det er primært hårdt arbejde at finde rundt i FA-verdenen, hvilket egentlig også kun gør det sjovere jo 🙂
Og ja, det er i sandhed den ultimative måde at spille fantasy!
Jeg tror ikke rigtig der findes en oversigt, det er primært hårdt arbejde at finde rundt i FA-verdenen, hvilket egentlig også kun gør det sjovere jo 🙂
Og ja, det er i sandhed den ultimative måde at spille fantasy!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2010, 16:54Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNogle af os har en liste med samtlige FAs :hug:
Nogle af os har en liste med samtlige FAs :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2010, 17:13Oprindeligt skrevet af: NBA KapDet tager lidt tid som "rookie" at få overblik over FA's, meeeennnnn heldigvis har du jo massere af tid 🙂 med mindre man betaler ydelser til Stefan åbenbart :spank:
Det tager lidt tid som "rookie" at få overblik over FA's, meeeennnnn heldigvis har du jo massere af tid 🙂 med mindre man betaler ydelser til Stefan åbenbart :spank: