Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 535 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

McGee viser hvorfor han nærmest egenhændigt kan opfylde block-kvotaen på et fantasyhold

27 min - 7 blks

vi takker

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja burde velo snart komme en deadline eller en udmelding, omkring det nye hold både navn, under cappen osv

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Miller31 skrev:
Det var heller ikke fordi jeg havde ondt i røven, men en deadline, udmelding eller noget ville måske være på sin plads. Så ved alle hvordan vi skal forholde os til det 🙂

Ja, han er noget stille i det for tiden, vores comish. Er du derude, Kurt?

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

aaaarhhh, jooo jeg er her.

sådan da.

Kom hjem fra en sviptur til staterne i går eftermiddags (og havde fået en trojan på min work laptop). Er godt dynget til i arbejde og når jeg endelig har fri, så står den på unger.

Jeg har ikke smidt nyhed på om den ny GM, da jeg afventede holdnavn, hvilket ikke er kommet endnu. Cap'en skal være nede per 4. November dog, så der er begrænset med tid tilbage.

/Komisk

Oprindeligt skrevet af: Wang

Ohøj Managers.

Undskyld aktivitetsniveauet fra den nye GM. Det skyldes primært, at jeg endnu ikke helt er med på, hvordan jeg får begyndt....
Det skal der ændres på i en fart.
Navn og logo skal jeg nok kunne klare snarest - men det der med cap´en er værre. Skal vist nok smide to spillere som ikke længere er aktive, og samtidig 10 mill. ned i cap.
Har prøvet at se jeres rosters igennem, men har svært ved at foreslå nogen trades med jer.....
Så her er mit første move:
- Vil gerne af med Okafur - er der interessrede derude? Skriv løs.

Paul vil jeg have meget svært ved at skille mig af med - men har I set andre spillere I kunne tænke jer, at få nallerne i, og samtidig hjælpe mig ned i cap - så fyr løs.

Lad mig høre.

Vh Wang

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Er det ikke ret væsentligt at waiver-oversigten bliver opdateret i denne uge? Når FA-markedet åbnes denne weekend er det jo ret væsentligt at kunne se hvem folk har waivet...

Oprindeligt skrevet af: Wang

madsberggreen skrev:
Er det ikke ret væsentligt at waiver-oversigten bliver opdateret i denne uge? Når FA-markedet åbnes denne weekend er det jo ret væsentligt at kunne se hvem folk har waivet...

Er der et sted, hvor man kan se FA´s? Har svært ved at få et overblik over alles rostere. Commsh har nævnt, at en af jer evt havde en oversigt, som var til at finde ud af.....
Er ved at blive helt opslugt af det her. Trades, capspace, draftpicks..... Livet er skønt:)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg tror ikke rigtig der findes en oversigt, det er primært hårdt arbejde at finde rundt i FA-verdenen, hvilket egentlig også kun gør det sjovere jo 🙂

Og ja, det er i sandhed den ultimative måde at spille fantasy!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Nogle af os har en liste med samtlige FAs :hug:

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Det tager lidt tid som "rookie" at få overblik over FA's, meeeennnnn heldigvis har du jo massere af tid 🙂 med mindre man betaler ydelser til Stefan åbenbart :spank:

ReferencerSide 535 af 635Reference