Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 534 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

selvom jeg ligger klart sidst i div 1. er jeg fint tilfreds med dem der "spiller" på holder WEstbrook 22,5-8-8,5-2-0,5 det sgu nogle gode gode stats selvom de nok ryger ned iløbet af sæsonen, Kidd er også godt igang 14,5 ast pr kamp.

Nu mangler jeg bare lige Randolph bliver klar og Curry slapper lidt af med hans ankel, og så sal der vist kigges lidt på nogle sg,s i FA puljen

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

MUHAHAHHAHA, så blev farmand usårlige igen.

Havde gået og vendt og drejet min prekære situation, hvor jeg ikke havde en SF og skulle jeg eller skulle jeg ikke ofre Josh eller Beasley for LBJ 😉

MEN, hovedet koldt og en af dem eller begge skulle nok nå at få SF eligibility... det varede ikke længe, nu er Beast helt korrekt blevet SF/PF og farmand kører den her til døren og ind over tærsklen - hvorfor? Fordi jeg ikke hedder T-Rex Døssing og derfor kan forvente mere end 65 starts for mine top 6 spillere :hug:

At jeg så havde Gasol på bænken i går overlever man jo nok med så god en nyhed.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Hvis man har brug for blocks, så ka' jeg da lige nævne, at Samuel Dalembert pt. snitter 16 blocks per 48 minutter... 😉

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Danish TWolf skrev:
MUHAHAHHAHA, så blev farmand usårlige igen.

Havde gået og vendt og drejet min prekære situation, hvor jeg ikke havde en SF og skulle jeg eller skulle jeg ikke ofre Josh eller Beasley for LBJ 😉

MEN, hovedet koldt og en af dem eller begge skulle nok nå at få SF eligibility... det varede ikke længe, nu er Beast helt korrekt blevet SF/PF og farmand kører den her til døren og ind over tærsklen - hvorfor? Fordi jeg ikke hedder T-Rex Døssing og derfor kan forvente mere end 65 starts for mine top 6 spillere :hug:

At jeg så havde Gasol på bænken i går overlever man jo nok med så god en nyhed.

Selvfølgelig skal du lige fyre shots mod mig! Men hey tak for ikke at lave noget commish corner i år der gør mig til kæmpefavorit og totalt jinxer mig! 10 kampe indtil videre i år og 19.2 - 8.5 - 4.4 - 1.4 - 0.6, det kan jeg godt leve med. At Mo Will så er skadet og jeg allerede er 2 kampe efter på UTIL, det snakker vi ikke om!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

KnatLouie skrev:
Hvis man har brug for blocks, så ka' jeg da lige nævne, at Samuel Dalembert pt. snitter 16 blocks per 48 minutter... 😉

Men nu snitter han jo så kun 11 min.............

Jeg tænkte på, skal det ny hold ikke snart under cap'en? Lige nu er det jo mildest talt lidt skæv konkurrence.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Miller31 skrev:
Jeg tænkte på, skal det ny hold ikke snart under cap'en? Lige nu er det jo mildest talt lidt skæv konkurrence.

Det tænker jeg også. Noget helt andet er, at vi ikke har hørt nærmere om Wang som GM, siden i tirsdags? 🙂

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg kan nu ikke få ondt i min halvstore numse, over at hans hold er over cappen - det var trods alt ikke en optimal position han overtog holdet i.

Så at han har en uge inde i sæsonen til at få styr på holdet, finder jeg ok. Han kan bare sende Chris Paul til mig for Bill Walker, så skal jeg nok waive lidt spillere så jeg har løn til ham :shake .

Det var heller ikke fordi jeg havde ondt i røven, men en deadline, udmelding eller noget ville måske være på sin plads. Så ved alle hvordan vi skal forholde os til det 🙂

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Miller31 skrev:

KnatLouie skrev:

Men nu snitter han jo så kun 11 min.............

Ja, nu var det også mest sagt i spøg skal du se... (selvom han dog stadigvæk snitter godt over 8 blocks per 48 min)!!

ReferencerSide 534 af 635Reference