NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2010, 13:23Oprindeligt skrevet af: JennerFin start for nævekæmperne omend vi endnu engang ikke kunne starte sæsonen med fuldt hold da Mo Will har haft dødsfald i familien (ja, siden han kom til Fistfighters har han fået en skade, haft depression OG dødsfald i familien, BUM). Men vi klager ikke:
Devin i fejlproblemer nåede op på 22-4-9-2 med 18-3-8-2 i 2. halveg
Roy og Camby gjorde hvad de skulle, og combinede for 33-24-4-1-4En off kamp for batteriet aka G-Force der stadig får sneget sig op på 16-9-3-3 og selvfølgelig skal det nævnes at holdets vigtigste mål i år er nået eftersom Blake Griffin har spillet en kamp. At han så smed 20-14-4-1 var bare bonus.
5 spillere i aktion leverede 18.2 - 10.2 - 4 - 1.4 -0.8, bestemt accepteret.
Desuden er det værd at bemærke Døssing Domination, storebror fører i D2 og lillebror i D1, SÅDAN!
Fin start for nævekæmperne omend vi endnu engang ikke kunne starte sæsonen med fuldt hold da Mo Will har haft dødsfald i familien (ja, siden han kom til Fistfighters har han fået en skade, haft depression OG dødsfald i familien, BUM). Men vi klager ikke:
Devin i fejlproblemer nåede op på 22-4-9-2 med 18-3-8-2 i 2. halveg
Roy og Camby gjorde hvad de skulle, og combinede for 33-24-4-1-4
En off kamp for batteriet aka G-Force der stadig får sneget sig op på 16-9-3-3 og selvfølgelig skal det nævnes at holdets vigtigste mål i år er nået eftersom Blake Griffin har spillet en kamp. At han så smed 20-14-4-1 var bare bonus.
5 spillere i aktion leverede 18.2 - 10.2 - 4 - 1.4 -0.8, bestemt accepteret.
Desuden er det værd at bemærke Døssing Domination, storebror fører i D2 og lillebror i D1, SÅDAN!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2010, 13:25Oprindeligt skrevet af: JennerOg hvis nogen er i tvivl er ovenstående self et KÆMPE jenx jinx. Blake bliver skadet til træning i dag, Camby sparker Roy over skinnebenet i badet mens han selv glider, Devin forlader Nets og tager til CSKA Moskva med Russian Cuban, og batteriet løber tør og jeg har ingen oplader. Jeg vil byde på jeg ikke er nr 1 meget længere!
Og hvis nogen er i tvivl er ovenstående self et KÆMPE jenx jinx. Blake bliver skadet til træning i dag, Camby sparker Roy over skinnebenet i badet mens han selv glider, Devin forlader Nets og tager til CSKA Moskva med Russian Cuban, og batteriet løber tør og jeg har ingen oplader. Jeg vil byde på jeg ikke er nr 1 meget længere!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2010, 16:52Oprindeligt skrevet af: Miller31Jenner skrev:
Desuden er det værd at bemærke Døssing Domination, storebror fører i D2 og lillebror i D1, SÅDAN!Det er jo tydeligvis et komplot.
Ud af ligaen, det her kan vi simpelthen ikke finde os i!
Jenner skrev:
Det er jo tydeligvis et komplot.
Ud af ligaen, det her kan vi simpelthen ikke finde os i!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2010, 23:24Oprindeligt skrevet af: DossingUuuuf... rookie og allerede leader. Døssing Domination.
Nu skal Scooter-Monta bare lige holde sine stats fra sidste år, og Greg Odens krop skal ikke være 80 år men 22 år som den rigtigt er og så er jeg godt på vej
Uuuuf... rookie og allerede leader. Døssing Domination.
Nu skal Scooter-Monta bare lige holde sine stats fra sidste år, og Greg Odens krop skal ikke være 80 år men 22 år som den rigtigt er og så er jeg godt på vej
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2010, 8:25Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDossing skrev:
Nu skal Scooter-Monta bare lige holde sine stats fra sidste år, og Greg Odens krop skal ikke være 80 år men 22 år som den rigtigt er og så er jeg godt på vej... altså ved vi godt hvad det ender med.. Men hils brormand i D2!
Dossing skrev:
... altså ved vi godt hvad det ender med.. Men hils brormand i D2!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2010, 17:14Oprindeligt skrevet af: DossingStefan Nellemoes skrev:
Dossing skrev:
Nu skal Scooter-Monta bare lige holde sine stats fra sidste år, og Greg Odens krop skal ikke være 80 år men 22 år som den rigtigt er og så er jeg godt på vej... altså ved vi godt hvad det ender med.. Men hils brormand i D2!
.. Jeg synes Greg Oden ser glad og 10 år yngre ud på Portlands bænk i år... eller
Stefan Nellemoes skrev:
Dossing skrev:
.. Jeg synes Greg Oden ser glad og 10 år yngre ud på Portlands bænk i år... eller
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2010, 17:28Oprindeligt skrevet af: Miller31Dossing skrev:
Stefan Nellemoes skrev:
Dossing skrev:
Ret skal være ret. Oden har vist set glad ud alle 62 år han har levet!
Dossing skrev:
Stefan Nellemoes skrev:
Dossing skrev:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2010, 17:37Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMiller31 skrev:
Ret skal være ret. Oden har vist set glad ud alle 62 år han har levet!.. og han var vel skadesfri indtil hans 3. ben blev længere end de to andre i 7 års alderen...
Miller31 skrev:
.. og han var vel skadesfri indtil hans 3. ben blev længere end de to andre i 7 års alderen...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2010, 20:22Oprindeligt skrevet af: KnatLouieMiller31 skrev:
Jenner skrev:
Hvem har du da udset dig med dine 0,027205 mil 😀 😆Manglede Sydhavn ikke en PG? Går ud fra du er eneste PG i verden som er desperat nok til at spille for den løn 😆
Nej, jeg vil gerne AF med en PG (i bytte for en SG eller noget andet, der ikke kun er PG-eligible)... men hvis jeg samler en FA op, så bli'r der nok lavet en trade inden, og/eller waivet en spiller eller to.. 😛
Miller31 skrev:
Jenner skrev:
Hvem har du da udset dig med dine 0,027205 mil 😀 😆Manglede Sydhavn ikke en PG? Går ud fra du er eneste PG i verden som er desperat nok til at spille for den løn 😆
Nej, jeg vil gerne AF med en PG (i bytte for en SG eller noget andet, der ikke kun er PG-eligible)... men hvis jeg samler en FA op, så bli'r der nok lavet en trade inden, og/eller waivet en spiller eller to.. 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2010, 10:58Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesRondo: 10 - 10 - 24 - 1 - 0
Odom: 18 - 17 - 5 - 1 - 0De gjorde det ok..
Darko gav fem blocks i nat, og fire i den første kamp..- det er hvad jeg skal have fra ham. Hans ni rebounds er også godkendt, at han ikke ramte på sine skud i nat, gør hverken fra eller til - jeg ender alligevel sidst i point 😮 ...
Rondom :love:
Rondo: 10 - 10 - 24 - 1 - 0
Odom: 18 - 17 - 5 - 1 - 0
De gjorde det ok..
Darko gav fem blocks i nat, og fire i den første kamp..- det er hvad jeg skal have fra ham. Hans ni rebounds er også godkendt, at han ikke ramte på sine skud i nat, gør hverken fra eller til - jeg ender alligevel sidst i point 😮 ...
Rondom :love: