Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 533 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Fin start for nævekæmperne omend vi endnu engang ikke kunne starte sæsonen med fuldt hold da Mo Will har haft dødsfald i familien (ja, siden han kom til Fistfighters har han fået en skade, haft depression OG dødsfald i familien, BUM). Men vi klager ikke:

Devin i fejlproblemer nåede op på 22-4-9-2 med 18-3-8-2 i 2. halveg
Roy og Camby gjorde hvad de skulle, og combinede for 33-24-4-1-4

En off kamp for batteriet aka G-Force der stadig får sneget sig op på 16-9-3-3 og selvfølgelig skal det nævnes at holdets vigtigste mål i år er nået eftersom Blake Griffin har spillet en kamp. At han så smed 20-14-4-1 var bare bonus.

5 spillere i aktion leverede 18.2 - 10.2 - 4 - 1.4 -0.8, bestemt accepteret.

Desuden er det værd at bemærke Døssing Domination, storebror fører i D2 og lillebror i D1, SÅDAN!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Og hvis nogen er i tvivl er ovenstående self et KÆMPE jenx jinx. Blake bliver skadet til træning i dag, Camby sparker Roy over skinnebenet i badet mens han selv glider, Devin forlader Nets og tager til CSKA Moskva med Russian Cuban, og batteriet løber tør og jeg har ingen oplader. Jeg vil byde på jeg ikke er nr 1 meget længere!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jenner skrev:
Desuden er det værd at bemærke Døssing Domination, storebror fører i D2 og lillebror i D1, SÅDAN!

Det er jo tydeligvis et komplot.

Ud af ligaen, det her kan vi simpelthen ikke finde os i!

Oprindeligt skrevet af: Dossing

Uuuuf... rookie og allerede leader. Døssing Domination.
Nu skal Scooter-Monta bare lige holde sine stats fra sidste år, og Greg Odens krop skal ikke være 80 år men 22 år som den rigtigt er og så er jeg godt på vej

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Dossing skrev:
Nu skal Scooter-Monta bare lige holde sine stats fra sidste år, og Greg Odens krop skal ikke være 80 år men 22 år som den rigtigt er og så er jeg godt på vej

... altså ved vi godt hvad det ender med.. Men hils brormand i D2!

Oprindeligt skrevet af: Dossing

Stefan Nellemoes skrev:

Dossing skrev:

.. Jeg synes Greg Oden ser glad og 10 år yngre ud på Portlands bænk i år... eller

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Dossing skrev:

Stefan Nellemoes skrev:

Dossing skrev:

.. Jeg synes Greg Oden ser glad og 10 år yngre ud på Portlands bænk i år... eller

Ret skal være ret. Oden har vist set glad ud alle 62 år han har levet!

Miller31 skrev:
Ret skal være ret. Oden har vist set glad ud alle 62 år han har levet!

.. og han var vel skadesfri indtil hans 3. ben blev længere end de to andre i 7 års alderen...

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Miller31 skrev:

Jenner skrev:
Hvem har du da udset dig med dine 0,027205 mil 😀 😆

Manglede Sydhavn ikke en PG? Går ud fra du er eneste PG i verden som er desperat nok til at spille for den løn 😆

Nej, jeg vil gerne AF med en PG (i bytte for en SG eller noget andet, der ikke kun er PG-eligible)... men hvis jeg samler en FA op, så bli'r der nok lavet en trade inden, og/eller waivet en spiller eller to.. 😛

Rondo: 10 - 10 - 24 - 1 - 0
Odom: 18 - 17 - 5 - 1 - 0

De gjorde det ok..

Darko gav fem blocks i nat, og fire i den første kamp..- det er hvad jeg skal have fra ham. Hans ni rebounds er også godkendt, at han ikke ramte på sine skud i nat, gør hverken fra eller til - jeg ender alligevel sidst i point 😮 ...

Rondom :love:

ReferencerSide 533 af 635Reference