NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 19:45Oprindeligt skrevet af: PacersVelkommen til Hr. Wang... Som allerede nævnt er der jo en masse spørgsmålstegn vi glæder os til at fåebsvaret om dit hold 😀
Og kan jo KUN være enig med allle andre i at det HELT fantastisk at bruge den første halve time af arbejdstiden (sssshhh....) med at tjekke boxscores 😀 hehe
Velkommen til Hr. Wang... Som allerede nævnt er der jo en masse spørgsmålstegn vi glæder os til at fåebsvaret om dit hold 😀
Og kan jo KUN være enig med allle andre i at det HELT fantastisk at bruge den første halve time af arbejdstiden (sssshhh....) med at tjekke boxscores 😀 hehe
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 20:18Oprindeligt skrevet af: KnatLouieLige for at være helt sikkert.. første dag for FA/waivere er stadigvæk d. 7/11, ikke? Hvornår kan man så begynde at sende requests ind, allerede nu? Deadline er så kl. 12 middag søndag d.7 som sædvanligt går jeg ud fra?
Lige for at være helt sikkert.. første dag for FA/waivere er stadigvæk d. 7/11, ikke? Hvornår kan man så begynde at sende requests ind, allerede nu? Deadline er så kl. 12 middag søndag d.7 som sædvanligt går jeg ud fra?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 20:24Oprindeligt skrevet af: JennerHvem har du da udset dig med dine 0,027205 mil 😀 😆
Hvem har du da udset dig med dine 0,027205 mil 😀 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 21:16Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Er det ikke den første søndag i sæsonen
Er det ikke den første søndag i sæsonen
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 21:26Oprindeligt skrevet af: JennerNej, første søndag efter der er spillet en fuld uge. Se evt. kalenderen
2010-11-07
Første FA/Waiver Dag
Nej, første søndag efter der er spillet en fuld uge. Se evt. kalenderen
2010-11-07
Første FA/Waiver Dag
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 21:55Oprindeligt skrevet af: Miller31Jenner skrev:
Hvem har du da udset dig med dine 0,027205 mil 😀 😆Manglede Sydhavn ikke en PG? Går ud fra du er eneste PG i verden som er desperat nok til at spille for den løn 😆
Jenner skrev:
Hvem har du da udset dig med dine 0,027205 mil 😀 😆
Manglede Sydhavn ikke en PG? Går ud fra du er eneste PG i verden som er desperat nok til at spille for den løn 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2010, 9:23Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Damn der er godt nok nogle folk der får smidt ast afsted, Rondo, Paul, Kidd, Curry, starter alle godt ud,
Rimielig vildt Rondo, Kidd, Paul alle ligger ud med 16 ast eller mere
Damn der er godt nok nogle folk der får smidt ast afsted, Rondo, Paul, Kidd, Curry, starter alle godt ud,
Rimielig vildt Rondo, Kidd, Paul alle ligger ud med 16 ast eller mere
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2010, 9:26Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMiller31 skrev:
Jenner skrev:
Hvem har du da udset dig med dine 0,027205 mil 😀 😆Manglede Sydhavn ikke en PG? Går ud fra du er eneste PG i verden som er desperat nok til at spille for den løn 😆
Tjah, hvis Wang kan have Iverson på sin roster, kan Peter vel også have Jens Døssing!
Miller31 skrev:
Jenner skrev:
Tjah, hvis Wang kan have Iverson på sin roster, kan Peter vel også have Jens Døssing!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2010, 10:13Oprindeligt skrevet af: madsberggreenKnatLouie skrev:
Lige for at være helt sikkert.. første dag for FA/waivere er stadigvæk d. 7/11, ikke? Hvornår kan man så begynde at sende requests ind, allerede nu? Deadline er så kl. 12 middag søndag d.7 som sædvanligt går jeg ud fra?Mon ikke det fungerer som det plejer? Kurt plejer jo at opfordre til, at man sender sin FA-ønsker ind lørdag, da han selv fastlåser sine fredag. Så det har jeg da regnet med at gøre.
KnatLouie skrev:
Lige for at være helt sikkert.. første dag for FA/waivere er stadigvæk d. 7/11, ikke? Hvornår kan man så begynde at sende requests ind, allerede nu? Deadline er så kl. 12 middag søndag d.7 som sædvanligt går jeg ud fra?
Mon ikke det fungerer som det plejer? Kurt plejer jo at opfordre til, at man sender sin FA-ønsker ind lørdag, da han selv fastlåser sine fredag. Så det har jeg da regnet med at gøre.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2010, 11:24Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesmadsberggreen skrev:
Kan vi ikke få nogle hints om det nye Franchise? Hvad kommer det til at hedde?
Wangs Willy Wonkas?
Ved ikke om det er Aarhus han bor i, men safe bet:
Jydetamp Juggernauts?
madsberggreen skrev:
Kan vi ikke få nogle hints om det nye Franchise? Hvad kommer det til at hedde?
Wangs Willy Wonkas?
Ved ikke om det er Aarhus han bor i, men safe bet:
Jydetamp Juggernauts?