NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 1:09Oprindeligt skrevet af: CrickJa velkommen til Peter
Ja velkommen til Peter
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 3:16Oprindeligt skrevet af: JennerVelkommen til Peter, håber du er klar på endnu mere NBA nørd-amok end du allerede er engageret i 😉
Velkommen til Peter, håber du er klar på endnu mere NBA nørd-amok end du allerede er engageret i 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 13:06Oprindeligt skrevet af: JennerSæsonens første boxscores!!! Oooooooooooooh me likey very mucho!!!!! og 13 til af slagsen i morgen! Life is guuuuuuuuuuuuuuuud!
Sæsonens første boxscores!!! Oooooooooooooh me likey very mucho!!!!! og 13 til af slagsen i morgen! Life is guuuuuuuuuuuuuuuud!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 13:12Oprindeligt skrevet af: SvupperJa det er helt fantastisk at kunne vågne op og tjekke stats igen 😀
Men det er vel os første gang du nogensinde har været nummer 1 i D2, ikk Jens 😛
Ja det er helt fantastisk at kunne vågne op og tjekke stats igen 😀
Men det er vel os første gang du nogensinde har været nummer 1 i D2, ikk Jens 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 13:44Oprindeligt skrevet af: JennerHaha det må være tæt på, eller faktisk startede jeg jo som sikker nr 1 store dele af sidste sæson før alle bare døde. Mo Will er meldt tvivlsom til nattens kamp, så det kan være 3. år i træk at jeg ikke engang kan stille med fuldt hold på opening night!
Haha det må være tæt på, eller faktisk startede jeg jo som sikker nr 1 store dele af sidste sæson før alle bare døde. Mo Will er meldt tvivlsom til nattens kamp, så det kan være 3. år i træk at jeg ikke engang kan stille med fuldt hold på opening night!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 14:13Oprindeligt skrevet af: madsberggreenWang skrev:
Jeg er den nye GM.
Glæder mig til at være med. Håber vi ses på dk4 her i nat. Og mon ikke Celtics snupper første LeBron-skalp her i nat?Vi tales ved,
Vh Peter Wang
Kan vi ikke få nogle hints om det nye Franchise? Hvad kommer det til at hedde? Hvordan har de tænkt sig at komme under cap'en? Rebuilder man, eller forsøger man at contende med Svinets leftovers?
Wang skrev:
Jeg er den nye GM.
Glæder mig til at være med. Håber vi ses på dk4 her i nat. Og mon ikke Celtics snupper første LeBron-skalp her i nat?Vi tales ved,
Vh Peter Wang
Kan vi ikke få nogle hints om det nye Franchise? Hvad kommer det til at hedde? Hvordan har de tænkt sig at komme under cap'en? Rebuilder man, eller forsøger man at contende med Svinets leftovers?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 14:29Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkJeg vil gerne sende en tak til søens folk og Pau Gasol for at vælge at sidde årets VM over. Han ser ud til at være frisk til at tage en endnu større rolle i år = endnu mere crazy stats
29 pts 11 rbs 2 ast 2 blk
Jeg vil gerne sende en tak til søens folk og Pau Gasol for at vælge at sidde årets VM over. Han ser ud til at være frisk til at tage en endnu større rolle i år = endnu mere crazy stats
29 pts 11 rbs 2 ast 2 blk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 15:09Oprindeligt skrevet af: KnatLouieHvad filan.. så er man væk fra nettet i 2 dage, og så går verden da helt af lave... der kan da ikke være 2 managers med samme navn i samme liga... (det gælder også de mange Jens'er og Mads'er).. men okay, så længe den anden Peter holder sig i D1, så går det nok... eller.. 😛
Men herligt at sæsonen er igang, og at Celtics gav Heat tørt på... håber de kan gøre det igen når playoffs kommer!
Hvad filan.. så er man væk fra nettet i 2 dage, og så går verden da helt af lave... der kan da ikke være 2 managers med samme navn i samme liga... (det gælder også de mange Jens'er og Mads'er).. men okay, så længe den anden Peter holder sig i D1, så går det nok... eller.. 😛
Men herligt at sæsonen er igang, og at Celtics gav Heat tørt på... håber de kan gøre det igen når playoffs kommer!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 16:51Oprindeligt skrevet af: madsberggreenKnatLouie skrev:
men okay, så længe den anden Peter holder sig i D1, så går det nok... eller.. 😛Ja, for du skal da nok blive i 2.div 🙂
KnatLouie skrev:
men okay, så længe den anden Peter holder sig i D1, så går det nok... eller.. 😛
Ja, for du skal da nok blive i 2.div 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 16:57Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
KnatLouie skrev:
men okay, så længe den anden Peter holder sig i D1, så går det nok... eller.. 😛Ja, for du skal da nok blive i 2.div 🙂
Ja, lige præcis. :@
madsberggreen skrev:
KnatLouie skrev:
Ja, lige præcis. :@