NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2010, 9:42Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg tror at Jes Dorph bliver den nye GM.. Han har hele pakken!
Jeg tror at Jes Dorph bliver den nye GM.. Han har hele pakken!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2010, 9:51Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSkal vi nu høre om Jes Dorphs pakke igen!?!
Skal vi nu høre om Jes Dorphs pakke igen!?!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2010, 9:57Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesBurde vi ikke give denne nuttede sag Jes Dorph koden? :hug: bør komme når man skriver :dorph: .
Et andet frækt bud kunne Thomas Helmig, Tonja Kjærgård eller Sting?
Burde vi ikke give denne nuttede sag Jes Dorph koden? :hug: bør komme når man skriver :dorph: .
Et andet frækt bud kunne Thomas Helmig, Tonja Kjærgård eller Sting?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2010, 10:30Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesEr Peter Wang den nye GM? Han har vidst været på tale før, og da jeg lige var inde og tjekke oversigten for at skrive til et par GM's, stod hans navn i bunden af NBAiKL gruppen 😮 : http://www.nbainfo.dk/profile.php?group_id=2
Kurt, kom lige på banen. Har vi fundet den nye GM, og har jeg afsløret årtiets største hemmelighed? Skal jeg nu fyres? Får vi en kold vinter? Kommer Darko til at snitte en double double?
Er Peter Wang den nye GM? Han har vidst været på tale før, og da jeg lige var inde og tjekke oversigten for at skrive til et par GM's, stod hans navn i bunden af NBAiKL gruppen 😮 : http://www.nbainfo.dk/profile.php?group_id=2
Kurt, kom lige på banen. Har vi fundet den nye GM, og har jeg afsløret årtiets største hemmelighed? Skal jeg nu fyres? Får vi en kold vinter? Kommer Darko til at snitte en double double?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2010, 12:41Oprindeligt skrevet af: PacersKurt, kom lige på banen. Har vi fundet den nye GM, og har jeg afsløret årtiets største hemmelighed? Skal jeg nu fyres? Får vi en kold vinter? Kommer Darko til at snitte en double double?
Som svarpå dine spørgsmål 😉 :
ved det ikke... B)
JA - du skal da helst fyres 😀
JA - frygter desvære en kold vinter 😐
HELL NO... Det kommer aldrig til at ske 😮
Som svarpå dine spørgsmål 😉 :
ved det ikke... B)
JA - du skal da helst fyres 😀
JA - frygter desvære en kold vinter 😐
HELL NO... Det kommer aldrig til at ske 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2010, 12:45Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg skulle hilse fra Peter Mygind og sige, at salt er gulligt for den der bærer vaniljen i hjertet.
Jeg skulle hilse fra Peter Mygind og sige, at salt er gulligt for den der bærer vaniljen i hjertet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2010, 23:38Oprindeligt skrevet af: WangJeg er den nye GM.
Glæder mig til at være med. Håber vi ses på dk4 her i nat. Og mon ikke Celtics snupper første LeBron-skalp her i nat?Vi tales ved,
Vh Peter Wang
Jeg er den nye GM.
Glæder mig til at være med. Håber vi ses på dk4 her i nat. Og mon ikke Celtics snupper første LeBron-skalp her i nat?
Vi tales ved,
Vh Peter Wang
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 0:00Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenWang skrev:
Jeg er den nye GM.
Glæder mig til at være med. Håber vi ses på dk4 her i nat. Og mon ikke Celtics snupper første LeBron-skalp her i nat?Vi tales ved,
Vh Peter Wang
Velkommen til, Peter!
Spændende med en ny GM i ligaen. Glæd dig til en god sæson ...
Vi "ses" på DK4 kl. 1:30 - Klar til NBA!
Wang skrev:
Jeg er den nye GM.
Vh Peter Wang
Velkommen til, Peter!
Spændende med en ny GM i ligaen. Glæd dig til en god sæson ...
Vi "ses" på DK4 kl. 1:30 - Klar til NBA!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 0:00Oprindeligt skrevet af: madsberggreenVelkommen til, Peter 🙂
Jo, selvfølgelig skal vi alle sammen se basket i nat, og selvfølgelig bliver det spændende - men vi er mere spændte på at se hvad du vil gøre for at komme under cap'en!
NBA er da en spændende liga, men sammenlignet med NBAinfoKL er er det jo det rene vand!
Velkommen til, Peter 🙂
Jo, selvfølgelig skal vi alle sammen se basket i nat, og selvfølgelig bliver det spændende - men vi er mere spændte på at se hvad du vil gøre for at komme under cap'en!
NBA er da en spændende liga, men sammenlignet med NBAinfoKL er er det jo det rene vand!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2010, 0:18Oprindeligt skrevet af: Miller31NBAiKL er bomben!
Du får det hårdt, men jeg synes det tæller på positiv-siden at jeg ikke længere er eneste Skovbakken-mand i ligaen!
NBAiKL er bomben!
Du får det hårdt, men jeg synes det tæller på positiv-siden at jeg ikke længere er eneste Skovbakken-mand i ligaen!