Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 529 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

KnatLouie skrev:
Så ingen onde ord om Kerb-Krawlers sæson, som var meget velspillet.. men hvis Rondo/Howard havde været ude med en skade, så havde det hele set meget anderledes ud

Mjooo, men sjovt nok - med fare for at jinxe - så har Rondo/Howard samlet spillet 805 ud af 820 kampe i deres karriere...

Havde du haft LeBron og Wade, var du nok heller ikke rykket ned. Men dem havde du sjovt nok ikke.

KnatLouie skrev:Jo, Odom er skam en dejlig dreng, og jeg ærger mig også over, at jeg skilte mig af med ham i sin tid (mener det var for Michael Redd og/eller Richard Jefferson..gyys), men han er trods alt ikke helt ung længere, så det er nok begrænset hvor meget produktion man kan forvente fra hans side fremover..

Alt andet lige, så hellere en 30 år gammel Odom, der sidste år snittede 10,8 - 9,8 - 3,3 - 0,9 - 0,7 og koster halvdelen af Elton Brand, end netop Brand og Jamison (der vidst nok er lidt ældre?) ;).

KnatLouie skrev:

Det var nu også mest set ift. Rondo/Howard, at han ikke var så meget værd... bevares. Men udover de tre, så er dit hold ikke det dybeste i verden.. medmindre man er overbevist om, at Anthony Morrow og Darko Milicic er klar til at overtage ligaen... :hug:

Mnæææ, men det kan hurtigt vende, hvis eksempelvis Gortat trades og bliver starter (hvilket jeg forventer - han bliver ikke All-Star, men kan give gode stats), og så er Marvin Williams og Darko vidst ikke meget værre end hvad dit hold byder på. Anthony Morrow kan blive god for mig, da jeg kommer til at mangle point - og han kommer til at starte som SG, og kunne udvikle sig. Får jeg mere end point ud af ham, er det bare en bonus.

Det er ikke for at køre en hetz mod dig, men det klinger lidt hult, når du kaster en sten efter mig, grundet manglende bredde, når det mest attraktive på dit hold er dit 2012 pick, fordi man ved at det ender med at være et top pick ;)...

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Sjovt i Snakker som om gamle spillere ikke har nogen værdi, jeg kan kun ryste på hovedet Kidd er 37 og laver næsten det samme som Rondo minus lidt point måske, han holder nok ikke så længe som Rondo, men har dog været ude og sige han vil spille til hab er i 40 erne, kan jo også være ligemeget med om en spiller er dyr eller ej, det handler vel mere om man har råd til ham eller ej,

Og Odom kunne helt sikkert gøre en forskel på mange af holdene i vores liga, specielt når man ser hvor mange store lønninger der er rundt omkring, store lønninger mener jeg i forhold til produktion

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Stefan Nellemoes skrev:

Mjooo, men sjovt nok - med fare for at jinxe - så har Rondo/Howard samlet spillet 805 ud af 820 kampe i deres karriere...
Havde du haft LeBron og Wade, var du nok heller ikke rykket ned. Men dem havde du sjovt nok ikke.

Ja, de har været rimelig meget ironmen i deres karriere... altså, indtil du lige fik jinxet dem begge nu B)

Og grunden til at jeg ikke havde hverken LeBron eller Wade er vel også mest, at jeg hverken har numsenappet nogen, eller tradet hele mit hold væk på een gang, sådan som jeg erindrer at du erhvervede dig hhv. Howard og Rondo 😉

Tvivler dog på, at jeg kan erhverve mig en lignende spiller med den roster jeg sidder inde med nu.. men hvem ved.. crazier things have happened!

Stefan Nellemoes skrev:
Alt andet lige, så hellere en 30 år gammel Odom, der sidste år snittede 10,8 - 9,8 - 3,3 - 0,9 - 0,7 og koster halvdelen af Elton Brand, end netop Brand og Jamison (der vidst nok er lidt ældre?) ;).

Sandt nok, men nu er både Brand og Jamison gamle drenge der spiller på sidste vers, som enten kan overraske alle, og spille røven ud af bukserne, eller også bliver de waivet ved første lejlighed.. det er ikke lige de to jeg har tænkt mig at bygge mit hold op omkring.. men hvem det så er, det ved jeg sgu ikke helt endnu.. det er nok mit 1.runde-pick i 2012, haha.. 😀

Stefan Nellemoes skrev:
hvis eksempelvis Gortat trades og bliver starter (hvilket jeg forventer - han bliver ikke All-Star, men kan give gode stats), og så er Marvin Williams og Darko vidst ikke meget værre end hvad dit hold byder på. Anthony Morrow kan blive god for mig, da jeg kommer til at mangle point - og han kommer til at starte som SG, og kunne udvikle sig. Får jeg mere end point ud af ham, er det bare en bonus.

Tjah, spørgsmålet er bare, om Orlando har tænkt sig at trade ham overhovedet.. de finder jo nok ikke en bedre back-up til Dwight Howard lige med det samme.. selvom Ryan Anderson er fin nok, så har Gortat dog spillet som en D-12 klon i enkelte kampe..

Om Starvin' Marvin og Darko er meget bedre/dårligere end spillerne på mit hold, det vil tiden vise.. men vil da nok mene at der er mere potentiale i Taj Gibson, Ty Lawson, Jason Thompson & co. end der er i de to førnævnte... men det er vel en smagssag. Morrow derimod, han ku godt udvikle sig til at blive et steal.. bare ærgerligt vi ikke tæller 3-pointere med i vores liga 😉

Stefan Nellemoes skrev:
Det er ikke for at køre en hetz mod dig, men det klinger lidt hult, når du kaster en sten efter mig, grundet manglende bredde, når det mest attraktive på dit hold er dit 2012 pick, fordi man ved at det ender med at være et top pick ;)...

Synes det føles lidt hetz-agtigt.. og desuden var det da vistnok dig der smed den første sten :spank:

Oprindeligt skrevet af: Crick

Det bliver spændende at se hvem der bliver ledig på markedet....

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg har hørt et rygte om, at der allerede er en ny manager klar i kulissen...

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

madsberggreen skrev:
Jeg har hørt et rygte om, at der allerede er en ny ma[censored] klar i kulissen...

Tror vidst liiiiige vi skal have kigget på den censur ting der...

Jeg synes det er tarveligt at censuren udstiller mine stavefejl på den måde :@

Og hvad sker der for at man ikke må skrive n.eger på et NBA-forum?!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

:hug: neger :hug:

Edit:

Se, man kan godt. Det kræver bare en god portion kram og kærlighed

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Kan man mærke at sæsonstarten er i nat 🙂 Begynder at krible lidt nu... Synes der er mange spørgsmål der skal besvares 🙂 også især fantasy-mæssigt 😀

Pacers skrev:
Kan man mærke at sæsonstarten er i nat 🙂 Begynder at krible lidt nu... Synes der er mange spørgsmål der skal besvares 🙂 også især fantasy-mæssigt 😀

Ja, det bliver spændende at få løftet sløret for de sidste offseason-detaljer før vi går igang. Især hvem folk har waivet, men også hvem den nye GM bliver...

ReferencerSide 529 af 635Reference