Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 550 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Svupper

Awesome.. Joe Johnson ude 4-6 uger :/

Wow for en sørgelig nat.. JoJo er som sagt ude 4-6 uger, Noah har spillet 25min uden en rebound, Rose har kun 3 ast og Granger er 2-10 indtil videre..

For lige at spice det op så bliver Bulls os taget analt af Magic..
December er helt sikkert ikk min månede!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Svupper skrev:
Wow for en sørgelig nat.. JoJo er som sagt ude 4-6 uger, Noah har spillet 25min uden en rebound, Rose har kun 3 ast og Granger er 2-10 indtil videre..

For lige at spice det op så bliver Bulls os taget analt af Magic..
December er helt sikkert ikk min månede!

Husk mit mantra. Du kan altid kigge på The Jenx, det går med garanti værre. Devin Harris misser en kamp som pt. er i triple OT 😀

Og Kap har startet Boozer, det kan os trøste mig en smule..
Men seriøst Noah uden en eneste rebound, det er mig en gåde hvordan kan lade sig gøre :/

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Bolden blev vel bange for hans fjæs?

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Kan så sige peacocks nok havde den bedste aften i deres korte historie rent rebound mæssigt, Z-Bo 19- Chandler 18, Westbrook 15, Jordan 13, Jordan var så desværre på bænken : (

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Så kom den runde Baron Davis endelig på banen, og gjorde det udemærket (taget i betragtning af at det var hans første kamp).

Baron Davis (knee) returned from a 10-game absence Wednesday and hit 2-of-6 shots for seven points, 10 assists and a 3-pointer as the Clippers shocked the Spurs in L.A., snapping an 18-game losing streak to them in the process.

Davis not only looked good passing the ball, but seemed to have some instant chemistry with Blake Griffin, which might be enough for him to get his starting job back from Eric Bledsoe. He is still the back up PG until further notice, but should be picked up in any leagues in which he was dropped. Just beware that he could easily land in Vinny Del Negro's doghouse at any time and that the Clippers aren't suddenly going to become a playoff team. The Spurs rested many starters down the stretch tonight.

- Så er det godt at JailBlazers har fundet en yderst kompetent backup i DJ Agustin.

ENDELIG virker det som at hele holdet er friskt, selvom at Shaq's stats ikke så sådanne ud i nat.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Damn yahoo er langsomme med deres opdateringer

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

madsberggreen skrev:

Stefan Nellemoes skrev:
Smider lidt mit indlæg fra Sydhavns holdtråd. Troede det var snakketråden, og vil ikke bashe i holdtrådene...

Stefan Nellemoes, the perfect gentleman!

Hahaha, ja tak for det... det betyder virkelig meget for mig at du stikker kniven i øjet på mig, og ikke i øret.. same difference 😉

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Damn Calderon er begyndt at spille godt lige pludselig... siden Jack smuttede har han snittet 10.6ppg, 3.4rpg, 7.8apg og 2.0spg... ikke dårligt! Ærgerligt at jeg ikke har brug for endnu en PG, og ikke lige har 9 mil capspace, ellers havde jeg klart nappet ham... B)

ReferencerSide 550 af 635Reference