NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2006, 23:21Oprindeligt skrevet af: JennerNogen der ved hvor mange ændringer der er lavet hos NBA i forhold til hos yahoo ?
For så vidt jeg kan se er der ikke mange....
Nogen der ved hvor mange ændringer der er lavet hos NBA i forhold til hos yahoo ?
For så vidt jeg kan se er der ikke mange....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2006, 23:26Oprindeligt skrevet af: MartanicJeg ved ikke hvor mange decideret ændringer der er lavet, udover nba er under konstant udvikling.
Men den helt store forskel er jo den, at ligaen automatisk fortsætter år efter år, hvilket sparer vores kære kommision for en hel masse unødigt arbejde.
Jeg ved ikke hvor mange decideret ændringer der er lavet, udover nba er under konstant udvikling.
Men den helt store forskel er jo den, at ligaen automatisk fortsætter år efter år, hvilket sparer vores kære kommision for en hel masse unødigt arbejde.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2006, 23:33Oprindeligt skrevet af: JennerOK, men var det sådan at det kunne diskuteres med spiller eligibilitys osv ? eller bliver det først senere hen ?
OK, men var det sådan at det kunne diskuteres med spiller eligibilitys osv ? eller bliver det først senere hen ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2006, 1:00Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenTjaa... Give it a try! Hvis en af dine spillere spiller på den position ofte, så burde det være muligt at få gennemført 🙂
Tjaa... Give it a try! Hvis en af dine spillere spiller på den position ofte, så burde det være muligt at få gennemført 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2006, 8:29Oprindeligt skrevet af: PacersDet er ikke dig selv der har indflydelse på eligibility'en. ifølge forfatningen er det udelukkende yahoo der bestemmer og indtil der bliver ændret i forfatningen er det fortsat den vi går efter. der står således i forfatningen:
De enkelte spilleres frihed til at indtage de forskellige pladser i startopstillingen er alene afhængige af de kategoriseringer som Yahoo tildeler dem, man skal således være opmærksom på at denne ”elegibility” kan ændres for de enkelte spillere fra sæson til sæson og i visse tilfælde endda under sæsonen.
Det er ikke dig selv der har indflydelse på eligibility'en. ifølge forfatningen er det udelukkende yahoo der bestemmer og indtil der bliver ændret i forfatningen er det fortsat den vi går efter. der står således i forfatningen:
De enkelte spilleres frihed til at indtage de forskellige pladser i startopstillingen er alene afhængige af de kategoriseringer som Yahoo tildeler dem, man skal således være opmærksom på at denne ”elegibility” kan ændres for de enkelte spillere fra sæson til sæson og i visse tilfælde endda under sæsonen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2006, 8:31Oprindeligt skrevet af: Pacersharrington har fået C nu på yahoo 😀 !!!! YEAH
harrington har fået C nu på yahoo 😀 !!!! YEAH
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2006, 11:02Oprindeligt skrevet af: Miller31To mand i kamp...
Baron Davis havde lige små 36 points, 8 rebs, 18 ast(!) og 3 steals.
Ron Artest havde som svar på dette 20, 12, 5, 4, 1.Ja, det giver alt i alt en fantastisk nat:hug:
To mand i kamp...
Baron Davis havde lige små 36 points, 8 rebs, 18 ast(!) og 3 steals.
Ron Artest havde som svar på dette 20, 12, 5, 4, 1.
Ja, det giver alt i alt en fantastisk nat:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2006, 12:44Oprindeligt skrevet af: Jenner@Pacers
Jo Tak 😉
Murphy har fået center på Yahoo, men han har det jo ikke hos nba.com. Hvornår får vi ændret det ?
@Pacers
Jo Tak 😉
Murphy har fået center på Yahoo, men han har det jo ikke hos nba.com. Hvornår får vi ændret det ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2006, 12:55Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJenner skrev:
@PacersJo Tak 😉
Tjek NBAiKL siden:
http://www.nbainfo.dk/readarticle.php?article_id=111
Og send så PBs til forretningsudvalget med specifikke forskelle mellem Yahoo og NBA.com.
:hug:
EDIT: T.Murph og Al.Harrington er rettet...
Jenner skrev:
@PacersJo Tak 😉
Tjek NBAiKL siden:
http://www.nbainfo.dk/readarticle.php?article_id=111
Og send så PBs til forretningsudvalget med specifikke forskelle mellem Yahoo og NBA.com.
:hug:
EDIT: T.Murph og Al.Harrington er rettet...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2006, 13:47Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOg så må jeg vel selvom om jeg gider rette D12 til som C også... har egentlig ikke brug for ham der alligevel med Bosh i storform (ligaens 2 bedste reboundere Yii-haa), så GM Ravn er for doven til at agere 😆
Og så må jeg vel selvom om jeg gider rette D12 til som C også... har egentlig ikke brug for ham der alligevel med Bosh i storform (ligaens 2 bedste reboundere Yii-haa), så GM Ravn er for doven til at agere 😆