Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 54 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Nogen der ved hvor mange ændringer der er lavet hos NBA i forhold til hos yahoo ?
For så vidt jeg kan se er der ikke mange....

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Jeg ved ikke hvor mange decideret ændringer der er lavet, udover nba er under konstant udvikling.

Men den helt store forskel er jo den, at ligaen automatisk fortsætter år efter år, hvilket sparer vores kære kommision for en hel masse unødigt arbejde.

OK, men var det sådan at det kunne diskuteres med spiller eligibilitys osv ? eller bliver det først senere hen ?

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Tjaa... Give it a try! Hvis en af dine spillere spiller på den position ofte, så burde det være muligt at få gennemført 🙂

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Det er ikke dig selv der har indflydelse på eligibility'en. ifølge forfatningen er det udelukkende yahoo der bestemmer og indtil der bliver ændret i forfatningen er det fortsat den vi går efter. der står således i forfatningen:

De enkelte spilleres frihed til at indtage de forskellige pladser i startopstillingen er alene afhængige af de kategoriseringer som Yahoo tildeler dem, man skal således være opmærksom på at denne ”elegibility” kan ændres for de enkelte spillere fra sæson til sæson og i visse tilfælde endda under sæsonen.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

harrington har fået C nu på yahoo 😀 !!!! YEAH

Oprindeligt skrevet af: Miller31

To mand i kamp...

Baron Davis havde lige små 36 points, 8 rebs, 18 ast(!) og 3 steals.
Ron Artest havde som svar på dette 20, 12, 5, 4, 1.

Ja, det giver alt i alt en fantastisk nat:hug:

@Pacers

Jo Tak 😉

Murphy har fået center på Yahoo, men han har det jo ikke hos nba.com. Hvornår får vi ændret det ?

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jenner skrev:
@Pacers

Jo Tak 😉

Murphy har fået center på Yahoo, men han har det jo ikke hos nba.com. Hvornår får vi ændret det ?

Tjek NBAiKL siden:

http://www.nbainfo.dk/readarticle.php?article_id=111

Og send så PBs til forretningsudvalget med specifikke forskelle mellem Yahoo og NBA.com.

:hug:

EDIT: T.Murph og Al.Harrington er rettet...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Og så må jeg vel selvom om jeg gider rette D12 til som C også... har egentlig ikke brug for ham der alligevel med Bosh i storform (ligaens 2 bedste reboundere Yii-haa), så GM Ravn er for doven til at agere 😆

ReferencerSide 54 af 635Reference