NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2006, 10:51Oprindeligt skrevet af: MartanicMine spillere må efterhånden være kendt for standard nætter, bortset fra at bænken pludselig også rører lidt på sig.
Udoka - 14p, 6r, 4a
Nate - 4p, 5r, 3a, 2sLyder selvfølgelig ikke af meget, men klage vil jeg nu heller ikke, jo kun over at Udoka ikke kunne gøre det, da han var starter for mit hold 🙂
Mine spillere må efterhånden være kendt for standard nætter, bortset fra at bænken pludselig også rører lidt på sig.
Udoka - 14p, 6r, 4a
Nate - 4p, 5r, 3a, 2s
Lyder selvfølgelig ikke af meget, men klage vil jeg nu heller ikke, jo kun over at Udoka ikke kunne gøre det, da han var starter for mit hold 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. november 2006, 10:00Oprindeligt skrevet af: HrNilssonHvad skal jeg sige...Golden State duoen fortsætter deres stærke spil.
The Baron måtte sætte sig på bænken, så my man Ellis tog over og dominerede kampen med 31-7-7
Biedrins ser ud til at han nu er den suveræne starter. Han fik små 31 minutter og gav 8 points og 13 rebounds.
Andre Miller, Morrison og Carter var alle hæderlige omend lidt under forventet.
Hvad skal jeg sige...Golden State duoen fortsætter deres stærke spil.
The Baron måtte sætte sig på bænken, så my man Ellis tog over og dominerede kampen med 31-7-7
Biedrins ser ud til at han nu er den suveræne starter. Han fik små 31 minutter og gav 8 points og 13 rebounds.
Andre Miller, Morrison og Carter var alle hæderlige omend lidt under forventet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. november 2006, 20:58Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJa, jeg er godt tilfreds med mine spillere 😀
Kun Kaman som skuffede, men ellers må man sige at STAT, Rip, Iggy og Gomes var nice i nat!
Ja, jeg er godt tilfreds med mine spillere 😀
Kun Kaman som skuffede, men ellers må man sige at STAT, Rip, Iggy og Gomes var nice i nat!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. november 2006, 11:16Oprindeligt skrevet af: Miller31Sådan Diaw.
10-9-9-2-3
Det var en pæn lille line han leverede i nat, så mon ikke han er tilbage i vanlig stil igen.. Eneste minus herfra, er at han ikke havde en reb og en ast mere, så han havde sikret farmand 750 kr.
Sådan Diaw.
10-9-9-2-3
Det var en pæn lille line han leverede i nat, så mon ikke han er tilbage i vanlig stil igen.. Eneste minus herfra, er at han ikke havde en reb og en ast mere, så han havde sikret farmand 750 kr.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. november 2006, 12:28Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesPå en nat hvor jeg samlet set fik bæ, viste Antoine Wright heldigvis gode takter igen - med 11 point, 11 rebounds og 2 steals :hug: .
På en nat hvor jeg samlet set fik bæ, viste Antoine Wright heldigvis gode takter igen - med 11 point, 11 rebounds og 2 steals :hug: .
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. november 2006, 14:36Oprindeligt skrevet af: JennerI denne tid hvor mit hold er MEGET skadesplaget (har jeg overtaget rollen som glasknæ holdet ?) har jeg svært ved at stille med bare 3 startere :p
Brandon Roy, Josh Childress, Steve Nash, Troy Murphy, min tidlligere spiller David West samt Primoz Brezec har alle siddet ude med skadet...
Men hvad gør det når jeg har Kyle Lowry 😀
16-5-6-5-0 i nat ! Det er sku en dejlig lille statline :clap:
I denne tid hvor mit hold er MEGET skadesplaget (har jeg overtaget rollen som glasknæ holdet ?) har jeg svært ved at stille med bare 3 startere :p
Brandon Roy, Josh Childress, Steve Nash, Troy Murphy, min tidlligere spiller David West samt Primoz Brezec har alle siddet ude med skadet...
Men hvad gør det når jeg har Kyle Lowry 😀
16-5-6-5-0 i nat ! Det er sku en dejlig lille statline :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. november 2006, 14:41Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMan kan jo altid ærgres over Mekka's 8 låg... :shaq:
...men man kan jo også vælge at sige... 3 uger ind i sæsonen, og D12 har allerede tre 20-20 kampe bag sig :hug:
Man kan jo altid ærgres over Mekka's 8 låg... :shaq:
...men man kan jo også vælge at sige... 3 uger ind i sæsonen, og D12 har allerede tre 20-20 kampe bag sig :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. november 2006, 16:08Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin24 pts, 8 reb, 1 ast, 1 stl, 5 blk
Nope... ikke en Mekka-stat-line (i havde allerede spottet det - for få rebounds og blocks)... men en fuuckn Michael Pietrus line 😮
24 pts, 8 reb, 1 ast, 1 stl, 5 blk
Nope... ikke en Mekka-stat-line (i havde allerede spottet det - for få rebounds og blocks)... men en fuuckn Michael Pietrus line 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. november 2006, 17:22Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenOg ham havde jeg i min starting lineup 😀
Og ham havde jeg i min starting lineup 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. november 2006, 23:41Oprindeligt skrevet af: Gaflenmå heller skrive et eller andet i denne tråd det har jeg jo ikke været få go til så hej hej heh
må heller skrive et eller andet i denne tråd det har jeg jo ikke været få go til så hej hej heh