Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 53 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Der er kun en Baron, that's all!:clap::clap:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Nej hov... der er jo kun ½ Baron :nanana:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Ja, egentlig en skuffende morgen, men hov.. Så faldt man sq lige over Balkmans statline:clap:

21 min, 18 pts, 7 rebs og 2 blks.. Det er jo ren og skær klasse, den mand har seriøse skills!

Yeah, I'm a believer:hug:

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Det må jeg sige ...

Var inde og se 76'ers @ Sonics, og lagde selvfølgelig ekstra mærke til André Iguodala - OG hvilket show han gav mig 😀

12 pts. 8 rbs. 9 ast. 3 stl. 1 blk.

Ja, jeg brokker mig ikke! 😀 Bekræftede bare endnu mere min tro på ham!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Det er fandme da uhyggeligt som Mekka møver om sig her i opstarten.. 5blk 5stl ... må håbe Brezec snart vender tilbage (Mekka snitter væsentlig mindre i block når han spiller F end når han spiller C).

Han skriger lidt på en artikel om hvordan han ligner en Big Ben med offensive skills ... mangler lige lidt vildskab og hårdhed som Ben - så er han jo direkte skræmmende.

....ps.. godt at D12 stadig har 3 år og 3 mdr. extra at løbe på - skal nok nakke ham :nanana:

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ja Mekka har været en seriøst DPY kandidat her fra starten, pt står vel mellem ham og Artest....

Ikke det store for mig i nat i KL.

Zach Randolph gjorde det forventede med 26-11 og sin fantastiske ene assist 😀

Til gengæld viste et af vores fremtidskort Kyle Lowry sine fantasy talenter: 7-3-8-2 på blot 19 minutter.

Så det meste af den kamp... Lowry så god ud, men kampen var godt nok det værste [censored].

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

11 point, 8 rebounds og 3 steals af Antoine Wright i nat.. Han bliver god :hug: .

Du ved det jo godt... egentlig er han min :@

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Ladies and gentlemen. Det kan godt være det har været en rædselsstart på sæsonen for Århus City Royals, men nu kan jeg da have lidt håb.

J-Rich med SF eligbility 🙂

Ja ok, der skal ikke så meget til, for at få en royal til at smile for tiden 😐

ReferencerSide 53 af 635Reference