NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2006, 15:06Oprindeligt skrevet af: Miller31Der er kun en Baron, that's all!:clap::clap:
Der er kun en Baron, that's all!:clap::clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2006, 18:19Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNej hov... der er jo kun ½ Baron :nanana:
Nej hov... der er jo kun ½ Baron :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2006, 8:19Oprindeligt skrevet af: Miller31Ja, egentlig en skuffende morgen, men hov.. Så faldt man sq lige over Balkmans statline:clap:
21 min, 18 pts, 7 rebs og 2 blks.. Det er jo ren og skær klasse, den mand har seriøse skills!
Yeah, I'm a believer:hug:
Ja, egentlig en skuffende morgen, men hov.. Så faldt man sq lige over Balkmans statline:clap:
21 min, 18 pts, 7 rebs og 2 blks.. Det er jo ren og skær klasse, den mand har seriøse skills!
Yeah, I'm a believer:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2006, 9:33Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDet må jeg sige ...
Var inde og se 76'ers @ Sonics, og lagde selvfølgelig ekstra mærke til André Iguodala - OG hvilket show han gav mig 😀
12 pts. 8 rbs. 9 ast. 3 stl. 1 blk.
Ja, jeg brokker mig ikke! 😀 Bekræftede bare endnu mere min tro på ham!
Det må jeg sige ...
Var inde og se 76'ers @ Sonics, og lagde selvfølgelig ekstra mærke til André Iguodala - OG hvilket show han gav mig 😀
12 pts. 8 rbs. 9 ast. 3 stl. 1 blk.
Ja, jeg brokker mig ikke! 😀 Bekræftede bare endnu mere min tro på ham!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2006, 10:38Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet er fandme da uhyggeligt som Mekka møver om sig her i opstarten.. 5blk 5stl ... må håbe Brezec snart vender tilbage (Mekka snitter væsentlig mindre i block når han spiller F end når han spiller C).
Han skriger lidt på en artikel om hvordan han ligner en Big Ben med offensive skills ... mangler lige lidt vildskab og hårdhed som Ben - så er han jo direkte skræmmende.
....ps.. godt at D12 stadig har 3 år og 3 mdr. extra at løbe på - skal nok nakke ham :nanana:
Det er fandme da uhyggeligt som Mekka møver om sig her i opstarten.. 5blk 5stl ... må håbe Brezec snart vender tilbage (Mekka snitter væsentlig mindre i block når han spiller F end når han spiller C).
Han skriger lidt på en artikel om hvordan han ligner en Big Ben med offensive skills ... mangler lige lidt vildskab og hårdhed som Ben - så er han jo direkte skræmmende.
....ps.. godt at D12 stadig har 3 år og 3 mdr. extra at løbe på - skal nok nakke ham :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2006, 10:54Oprindeligt skrevet af: JennerJa Mekka har været en seriøst DPY kandidat her fra starten, pt står vel mellem ham og Artest....
Ikke det store for mig i nat i KL.
Zach Randolph gjorde det forventede med 26-11 og sin fantastiske ene assist 😀
Til gengæld viste et af vores fremtidskort Kyle Lowry sine fantasy talenter: 7-3-8-2 på blot 19 minutter.
Ja Mekka har været en seriøst DPY kandidat her fra starten, pt står vel mellem ham og Artest....
Ikke det store for mig i nat i KL.
Zach Randolph gjorde det forventede med 26-11 og sin fantastiske ene assist 😀
Til gengæld viste et af vores fremtidskort Kyle Lowry sine fantasy talenter: 7-3-8-2 på blot 19 minutter.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2006, 11:23Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå det meste af den kamp... Lowry så god ud, men kampen var godt nok det værste [censored].
Så det meste af den kamp... Lowry så god ud, men kampen var godt nok det værste [censored].
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2006, 12:03Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes11 point, 8 rebounds og 3 steals af Antoine Wright i nat.. Han bliver god :hug: .
11 point, 8 rebounds og 3 steals af Antoine Wright i nat.. Han bliver god :hug: .
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2006, 12:16Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDu ved det jo godt... egentlig er han min :@
Du ved det jo godt... egentlig er han min :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2006, 18:09Oprindeligt skrevet af: MartanicLadies and gentlemen. Det kan godt være det har været en rædselsstart på sæsonen for Århus City Royals, men nu kan jeg da have lidt håb.
J-Rich med SF eligbility 🙂
Ja ok, der skal ikke så meget til, for at få en royal til at smile for tiden 😐
Ladies and gentlemen. Det kan godt være det har været en rædselsstart på sæsonen for Århus City Royals, men nu kan jeg da have lidt håb.
J-Rich med SF eligbility 🙂
Ja ok, der skal ikke så meget til, for at få en royal til at smile for tiden 😐