NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2006, 10:13Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
Men i øvrigt... hvad laver du med dine beskidte fingre på min man Antoine Wright. Ham ville jeg da ha Stefan :@Hvad er svinets holdning i øvrigt til AK47?
Kapitalistsvin skrev:
Men i øvrigt... hvad laver du med dine beskidte fingre på min man Antoine Wright. Ham ville jeg da ha Stefan :@
Hvad er svinets holdning i øvrigt til AK47?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2006, 10:28Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinAK47 tager lige en tur på bagsædet mens Butler og Villanueva folder sig ud... det kommer jo ikke som nogen overraskelse at AK tager et lille hvil. I øjelibkket ligger holdet også så fint i blocks at det kan være udmærket at flytte noget firepower over mod rebounds og points.
Håber dog på en hurtig tilbagevenden for spilleren med sidste sæsons bedste output per kamp. :hug:
AK47 tager lige en tur på bagsædet mens Butler og Villanueva folder sig ud... det kommer jo ikke som nogen overraskelse at AK tager et lille hvil. I øjelibkket ligger holdet også så fint i blocks at det kan være udmærket at flytte noget firepower over mod rebounds og points.
Håber dog på en hurtig tilbagevenden for spilleren med sidste sæsons bedste output per kamp. :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2006, 11:57Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKapitalistsvin skrev:
Men i øvrigt... hvad laver du med dine beskidte fingre på min man Antoine Wright. Ham ville jeg da ha Stefan :@:hug: - du kan få ham for.. say..- Yao...?
Kapitalistsvin skrev:
Men i øvrigt... hvad laver du med dine beskidte fingre på min man Antoine Wright. Ham ville jeg da ha Stefan :@
:hug: - du kan få ham for.. say..- Yao...?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. november 2006, 9:12Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJaaa... så er der endelig en oversigt over hvor mange kampe man har brugt per position:
Jaaa... så er der endelig en oversigt over hvor mange kampe man har brugt per position:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. november 2006, 11:06Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOg så kan man jo lige kigge lidt på oversigten over brugte kampe, og så sammenholde det med stillingen...
Færrest kampe -med afstand- er brugt af BeerGuzzlers og forklarer dermed også hvorfor han er så langt efter (27 kampe).
Derimod har PopCats brugt vildt løs af sine kampe, med 57!! eller mere end dobbelt så mange som GM Kofoed.
En anden rookie GM (Hr.Nilsson) ligger på 50 kampe, mens resten ligger i spændet 34-45.
Snittet for alle 16 hold ligger på 40,13 kampe... og medianen på 37 (hvor også 4 GM'ere står for nuværende).
Husk at være påpasselige med jeres kampe... starter jeres 6 bedste spillere generelt, så hold reserverne på bænken, ellers æder de starter der kunne være brugt på jeres topspillere. Og på den anden side så skal man også passe på med at lade en position komme FOR langt bagud hvis ikke man har 2 fornuftige valg der kan samle de tabte kampe op for sig.
Og så kan man jo lige kigge lidt på oversigten over brugte kampe, og så sammenholde det med stillingen...
Færrest kampe -med afstand- er brugt af BeerGuzzlers og forklarer dermed også hvorfor han er så langt efter (27 kampe).
Derimod har PopCats brugt vildt løs af sine kampe, med 57!! eller mere end dobbelt så mange som GM Kofoed.
En anden rookie GM (Hr.Nilsson) ligger på 50 kampe, mens resten ligger i spændet 34-45.
Snittet for alle 16 hold ligger på 40,13 kampe... og medianen på 37 (hvor også 4 GM'ere står for nuværende).
Husk at være påpasselige med jeres kampe... starter jeres 6 bedste spillere generelt, så hold reserverne på bænken, ellers æder de starter der kunne være brugt på jeres topspillere. Og på den anden side så skal man også passe på med at lade en position komme FOR langt bagud hvis ikke man har 2 fornuftige valg der kan samle de tabte kampe op for sig.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. november 2006, 11:23Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMan undrer sig over at Darko ikke får mere spilletid..
I nat: 19 minutter, 4-5FG, 4 rebounds og 3 blocks.
Nå men, jeg kunne godt bruge de 3 blocks - og så er det ganske lækkert, at en spiller kan have 29 point, 4 rebounds, 6 assist, 2 steals og 1 block - og så bagefter kan den kære GM Nellemoes konstatere, at det trods alt næsten var under vanligt niveau.
Man undrer sig over at Darko ikke får mere spilletid..
I nat: 19 minutter, 4-5FG, 4 rebounds og 3 blocks.
Nå men, jeg kunne godt bruge de 3 blocks - og så er det ganske lækkert, at en spiller kan have 29 point, 4 rebounds, 6 assist, 2 steals og 1 block - og så bagefter kan den kære GM Nellemoes konstatere, at det trods alt næsten var under vanligt niveau.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2006, 11:35Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinRespekt til Tyson Chandler... endnu en monsternat som rebounder - 15 stk.
Sean May - 18 pts, 11 reb, 2 blk - not bad
Manu, med en stille omgang til hele linien - 18 pts, 5 reb, 2 ast, 1 stl, 1 blk
TJ Ford - 16 pts, 7 reb, 6 ast, 1 stl 1 blk
Andre Miller - 29 pts, 8 reb, 10 ast, 3 stl 😮
Mourning - 9 pts, 7 reb, 1 ast, 0 stl, 1 blk 😆Ikke et ord om de danske ulve... de sniger sig endnu engang 2 points op i placeringen...
Respekt til Tyson Chandler... endnu en monsternat som rebounder - 15 stk.
Sean May - 18 pts, 11 reb, 2 blk - not bad
Manu, med en stille omgang til hele linien - 18 pts, 5 reb, 2 ast, 1 stl, 1 blk
TJ Ford - 16 pts, 7 reb, 6 ast, 1 stl 1 blk
Andre Miller - 29 pts, 8 reb, 10 ast, 3 stl 😮
Mourning - 9 pts, 7 reb, 1 ast, 0 stl, 1 blk 😆
Ikke et ord om de danske ulve... de sniger sig endnu engang 2 points op i placeringen...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2006, 11:41Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHvad sker der for mine Bobcats drenge?
Brevin Knight: 4 point, 3 rebounds, 3 assist og 1 steal.
G-Force: 1 point, 1 rebound, 2 assist, 0 steals og 0 blocks.Nå men.. Boozers sædvanlige 16 point, 15 rebounds og 7 assist pyntede da lidt...
Hvad sker der for mine Bobcats drenge?
Brevin Knight: 4 point, 3 rebounds, 3 assist og 1 steal.
G-Force: 1 point, 1 rebound, 2 assist, 0 steals og 0 blocks.
Nå men.. Boozers sædvanlige 16 point, 15 rebounds og 7 assist pyntede da lidt...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2006, 12:04Oprindeligt skrevet af: JennerEn til dels udemærket nat for GM Døssing, specielt i point og rebs:
Childress med 21-7 og en assist og et block
Luol Deng fortsætter sin gang mod Fantasy superstar med 24-10-4 og et block, huskede jeg at sige at han kun er 21 !!!
Zach Randolph fik sin debut for Fistfighters
og leverede solide 26 og 9...Sam Cassell lavede ikke det store, 12-5-5, men 5 rebounds for en gammel alien er vi fint tilfredse med...
Til gengæld havde vi også Eddie Griffin i spil, hulk hulk, gider ikke engang kigge på den grimme boxscore igen 🙁
En til dels udemærket nat for GM Døssing, specielt i point og rebs:
Childress med 21-7 og en assist og et block
Luol Deng fortsætter sin gang mod Fantasy superstar med 24-10-4 og et block, huskede jeg at sige at han kun er 21 !!!
Zach Randolph fik sin debut for Fistfighters
og leverede solide 26 og 9...
Sam Cassell lavede ikke det store, 12-5-5, men 5 rebounds for en gammel alien er vi fint tilfredse med...
Til gengæld havde vi også Eddie Griffin i spil, hulk hulk, gider ikke engang kigge på den grimme boxscore igen 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2006, 14:41Oprindeligt skrevet af: HrNilssonFremragende nat for Sølvrævene:
Andre Miller med sin næsten triple-double: 29-8-10 og 3 steals!!
Adam Morrison fandt sit shooting touch med 21 point og 7 rebounds
De to Golden State drenge var rigtig gode, Ellis med 14 point og 7 assists
og Biedrins som starter med 14 point, 12 rebounds og 2 blocks på kun 24 minutter. B)
Fremragende nat for Sølvrævene:
Andre Miller med sin næsten triple-double: 29-8-10 og 3 steals!!
Adam Morrison fandt sit shooting touch med 21 point og 7 rebounds
De to Golden State drenge var rigtig gode, Ellis med 14 point og 7 assists
og Biedrins som starter med 14 point, 12 rebounds og 2 blocks på kun 24 minutter. B)