NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2006, 16:38Oprindeligt skrevet af: Miller31Ikke nogen super-nat, nærmest tværtimod, dog med enkelte lyspunkter.
Barbosa havde en double-double, krydret med 4 steals.
Granger spiller for tiden fantastisk hos Indy, hvilket er et godt tegn mod fremtiden, 5-6 3FG, det er jo nærmest Reggie-like.
Ikke nogen super-nat, nærmest tværtimod, dog med enkelte lyspunkter.
Barbosa havde en double-double, krydret med 4 steals.
Granger spiller for tiden fantastisk hos Indy, hvilket er et godt tegn mod fremtiden, 5-6 3FG, det er jo nærmest Reggie-like.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2006, 18:05Oprindeligt skrevet af: bozzyJa, han vejer dog 30 kg for meget 😆
Ja, han vejer dog 30 kg for meget 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2006, 18:32Oprindeligt skrevet af: Miller31bozzy skrev:
Ja, han vejer dog 30 kg for meget 😆Øhh?? Hvem snakker du om?
Men i det mindste har jeg da ingen skadede spillere på rosteren - endnu:hug::hug::hug:
bozzy skrev:
Ja, han vejer dog 30 kg for meget 😆
Øhh?? Hvem snakker du om?
Men i det mindste har jeg da ingen skadede spillere på rosteren - endnu:hug::hug::hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2006, 18:37Oprindeligt skrevet af: JennerTror Bo mener at Granger vejer 30 kg for meget til at kunne minde om Reggie 😉
Men Christian du har jo masser af skades/suspension potentialle med Baronen, og dine Gangstars Ron Ron og S-Jax 😉
Tror Bo mener at Granger vejer 30 kg for meget til at kunne minde om Reggie 😉
Men Christian du har jo masser af skades/suspension potentialle med Baronen, og dine Gangstars Ron Ron og S-Jax 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2006, 19:42Oprindeligt skrevet af: Miller31Arh, troede han mente Granger var overvægtig, ligesom han påstod med Diaw forleden, Diaw der spillede rigtig god i nat, når man ser ift. antal minutter..
Og ja, hvis jeg både kan vinde ligaen i suspensioner og steals, så er der ingen der nogensinde kan sige, det ikke var en succesfuld sæson for GangStars..
Sikken lys fremtid:D
Arh, troede han mente Granger var overvægtig, ligesom han påstod med Diaw forleden, Diaw der spillede rigtig god i nat, når man ser ift. antal minutter..
Og ja, hvis jeg både kan vinde ligaen i suspensioner og steals, så er der ingen der nogensinde kan sige, det ikke var en succesfuld sæson for GangStars..
Sikken lys fremtid:D
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2006, 19:47Oprindeligt skrevet af: bozzy"han" - det må så være mig 😐 Diaw er overvægtig og ude af form, derfor har han slet ikke spillet på samme niveau som sidste år.
Granger derimod er storspillende og en kommende stjerne i ligaen, og en yderst vigtig brik for Pacers (og sikkert også dit hold).
"han" - det må så være mig 😐 Diaw er overvægtig og ude af form, derfor har han slet ikke spillet på samme niveau som sidste år.
Granger derimod er storspillende og en kommende stjerne i ligaen, og en yderst vigtig brik for Pacers (og sikkert også dit hold).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2006, 23:53Oprindeligt skrevet af: MartanicSå kunne Martin være tilfreds med indsatsen fra de første par spillere i dag.
Brand: 22p, 10r, 4a, 3st, 2bl
Chandler gjorde også det man kunne forvente, hvilket er et stort fremskridt for de royal gutter: 8p, 13r, 2bl
Så kunne Martin være tilfreds med indsatsen fra de første par spillere i dag.
Brand: 22p, 10r, 4a, 3st, 2bl
Chandler gjorde også det man kunne forvente, hvilket er et stort fremskridt for de royal gutter: 8p, 13r, 2bl
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2006, 2:37Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDet blev kun til et enkelt block, men jeg er tilfreds med mine Bobcats drenge:
Gerald Wallace: 20 point, 7 rebounds, 4 assist, 1 steal, 1 block
Brevin Knight: 21 point, 6 rebounds, 7 assist og 4 steals.
Det blev kun til et enkelt block, men jeg er tilfreds med mine Bobcats drenge:
Gerald Wallace: 20 point, 7 rebounds, 4 assist, 1 steal, 1 block
Brevin Knight: 21 point, 6 rebounds, 7 assist og 4 steals.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2006, 7:58Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinBobcats... klapklapklap... Bobcats... klapklapklap...
The real deal hedder dog Emeka Okafor: 22 pts, 15 reb, 2 ast, 1 stl, 3 blk... klapklapklap... Mekka... klapklapklap...
:clap:
Bobcats... klapklapklap... Bobcats... klapklapklap...
The real deal hedder dog Emeka Okafor: 22 pts, 15 reb, 2 ast, 1 stl, 3 blk... klapklapklap... Mekka... klapklapklap...
:clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2006, 9:45Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMen i øvrigt... hvad laver du med dine beskidte fingre på min man Antoine Wright. Ham ville jeg da ha Stefan :@
Men i øvrigt... hvad laver du med dine beskidte fingre på min man Antoine Wright. Ham ville jeg da ha Stefan :@