Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 50 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Nåhhh, så var Stefan vist ikke andet end tomme ord 😉

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Og jeg kan hermed oplyse om, at Xtian er ved at udvikle en Stefan/Darko-lignende tendens mht. Balkman 😀

SKRÆMMENDE!

Arh, det bliver vist aldrig det samme. Også uforståeligt at Darko er på vores forside. Hvis ikke en legende som Zo kan komme på, men Darko godt kan :rip:

Når begge deres karrierer er overstået (bliver vel samtidig) er der vist ingen tvivl om Zo har haft den største karriere af de to B)

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Så har jeg sat Darko ind på UTI pladsen istedet for Okur i nat, da jeg tror på gode blocks og rebounds i nat fra Darko..

Skal vi gætte på at jeg ender med at få absolut ingenting fra ham, samtidig med at Okur hiver en 25-12-2-2 hjem?

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Darko får en MVP-nat... så var den jinxed B)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

En 10'er på Darkos stats i nat er Balkmans i går, bare 6 gange bedre..

Så er det vist ordnet sammen med svinet..(en sætning jeg aldrig troede sku komme herfra).

Men nej, jeg er ikke Balkman-believer på Stefans Darko niveau.. Langt fra, forskellen er egentlig, at Balkman nok skal få en stor karriere mens Darkos vel mere vil blive husket for hans evner til at springe og se sjov ud på billeder.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Darko havde så en ganske ok nat:

15 point (6-9 FG), 5 rebounds, 1 steal og 1 block.

Derudover var Boozer igen super med 32 point, 10 rebounds og 3 assist, LeBron gav 38 point, 8 rebounds, 5 assist og 3 steals og foruden 8 point, 4 assist og en enkelt steal gav Big Ben 18 rebounds i nat.

Jeg mangler stadig at få gang i Bens og Geralds steal/blocks - men det kommer :hug: .

BeerGuzzlers kunne vist godt have brugt Redd i nat... :nanana:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

:love: D12 :love:

....også selv om han ejede KG i nat :hmm

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Så er Luol Deng ved at komme igang

21-12-2-3-1

Glæder mig dog til at [censored]e Dwayne Casey finder ud af at Wolves faktisk vinder når de har Griffin på banen i mere end 5 minutter !!! Men mon han nogensinde finder ud af det 🙁

GM Bo Hansen tilbyder disse spillere :

Richard Jefferson, Speedy Claxton, Brad Miller og Anthony Parker. Jeg specielt ude efter center og SG.

ReferencerSide 50 af 635Reference