NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2010, 8:49Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDet var sådan set også Svinet jeg gættede på, da det blev gjort klart at en GM var på vej ud.
Spændende hvilken ny GM Komiske Kurt hiver frem.
Tak for denne gang Svin - vi ses igen om et par år :hug: .
Det var sådan set også Svinet jeg gættede på, da det blev gjort klart at en GM var på vej ud.
Spændende hvilken ny GM Komiske Kurt hiver frem.
Tak for denne gang Svin - vi ses igen om et par år :hug: .
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2010, 10:05Oprindeligt skrevet af: JennerJa sørgeligt at vi må sige farvel til Svinet. Tak for mange gode år!
Lidt skidt når holdet er over cappen og der ikke findes en løsning før deadlinen, men vi må se hvad der sker.
Ja sørgeligt at vi må sige farvel til Svinet. Tak for mange gode år!
Lidt skidt når holdet er over cappen og der ikke findes en løsning før deadlinen, men vi må se hvad der sker.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2010, 10:09Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJenner skrev:
Ja sørgeligt at vi må sige farvel til Svinet. Tak for mange gode år!Lidt skidt når holdet er over cappen og der ikke findes en løsning før deadlinen, men vi må se hvad der sker.
Jeg kan godt nuppe Paul - så er det problem løst.
Jenner skrev:
Ja sørgeligt at vi må sige farvel til Svinet. Tak for mange gode år!Lidt skidt når holdet er over cappen og der ikke findes en løsning før deadlinen, men vi må se hvad der sker.
Jeg kan godt nuppe Paul - så er det problem løst.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2010, 10:57Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSkal lige siges at i det her tilfælde bliver der dispenseret fra roster restriction reglen indtil holdets fremtid er sikret... I tilfælde af at der ikke dukker en GM op, så vil forretningsudvalget vælge en spiller der holdes fast på bænken (for at bringe holdet under cap) og så sætte holdets starting 6 og lade det kører indtil en overtagelse er på plads.
Skal lige siges at i det her tilfælde bliver der dispenseret fra roster restriction reglen indtil holdets fremtid er sikret... I tilfælde af at der ikke dukker en GM op, så vil forretningsudvalget vælge en spiller der holdes fast på bænken (for at bringe holdet under cap) og så sætte holdets starting 6 og lade det kører indtil en overtagelse er på plads.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2010, 13:28Oprindeligt skrevet af: Miller31Ja, tak for mange gode år med Svinet og mange sjove msn-samtaler i tidernes løb.
Forhåbentlig bliver det til et comeback senere hen!
Ja, tak for mange gode år med Svinet og mange sjove msn-samtaler i tidernes løb.
Forhåbentlig bliver det til et comeback senere hen!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2010, 14:05Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesBare man havde lidt at handle med, hvis jeg ikke snart får handlet, går jeg A + MOK :spank: ..
Kom til mig, så kan vi handle! :shake
Bare man havde lidt at handle med, hvis jeg ikke snart får handlet, går jeg A + MOK :spank: ..
Kom til mig, så kan vi handle! :shake
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2010, 14:08Oprindeligt skrevet af: Miller31Haha, så går Stefan emoticon-amok, jeg elsker det!
Haha, så går Stefan emoticon-amok, jeg elsker det!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2010, 14:12Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNår man, inden klokken er 14.00, allerede har brugt 6 timer på at rette koder til den nye NBAinfo, trænger man til at lave lidt andet..- noget nemt.
Giv mig Rubio for Bill Walker, så får du alle de emoticons du ønsker!
Når man, inden klokken er 14.00, allerede har brugt 6 timer på at rette koder til den nye NBAinfo, trænger man til at lave lidt andet..- noget nemt.
Giv mig Rubio for Bill Walker, så får du alle de emoticons du ønsker!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2010, 14:21Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDanish TWolf skrev:
Skal lige siges at i det her tilfælde bliver der dispenseret fra roster restriction reglen indtil holdets fremtid er sikret... I tilfælde af at der ikke dukker en GM op, så vil forretningsudvalget vælge en spiller der holdes fast på bænken (for at bringe holdet under cap) og så sætte holdets starting 6 og lade det kører indtil en overtagelse er på plads.Burde vi egentlig ikke følge § 6.15 af forfatningen i dette tilfælde? Eller har jeg overset noget andet i forfatningen der omtaler denne situation? Jeg kan selvfølgelig godt se, at det ikke er vildt hensigtsmæssigt at fritstille spillere som Eric Gordon uden kompensation for holdet, men det er samtidig problematisk hvis den slags situationer skal løses via ad hoc-undtagelser.
Sker det ved sæsonopstart, at et hold befinder sig over salary cap, vil GM’en efter en advarsel fra Commish ha’ 5 dage til at komme under cap’en. Sker dette ikke vil Commish fjerne spillere fra hans hold indtil holdet er under salary cap (spilleren med den laveste løn fjernes først og Commish arbejder sig så vej op mod den dyreste spiller indtil holdet er under cap’en).
Danish TWolf skrev:
Skal lige siges at i det her tilfælde bliver der dispenseret fra roster restriction reglen indtil holdets fremtid er sikret... I tilfælde af at der ikke dukker en GM op, så vil forretningsudvalget vælge en spiller der holdes fast på bænken (for at bringe holdet under cap) og så sætte holdets starting 6 og lade det kører indtil en overtagelse er på plads.
Burde vi egentlig ikke følge § 6.15 af forfatningen i dette tilfælde? Eller har jeg overset noget andet i forfatningen der omtaler denne situation? Jeg kan selvfølgelig godt se, at det ikke er vildt hensigtsmæssigt at fritstille spillere som Eric Gordon uden kompensation for holdet, men det er samtidig problematisk hvis den slags situationer skal løses via ad hoc-undtagelser.
Sker det ved sæsonopstart, at et hold befinder sig over salary cap, vil GM’en efter en advarsel fra Commish ha’ 5 dage til at komme under cap’en. Sker dette ikke vil Commish fjerne spillere fra hans hold indtil holdet er under salary cap (spilleren med den laveste løn fjernes først og Commish arbejder sig så vej op mod den dyreste spiller indtil holdet er under cap’en).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2010, 14:27Oprindeligt skrevet af: JennerMen nu er der jo ingen GM for holdet og selv om du med alt din cap space sikkert gerne vil samle Svinets dyre drenge op, så er det her en lidt speciel situation. Jeg synes det er helt fint der bare vælges en 6. mand og at den nye GM så får lidt hjælp til at løse problemet.
Men nu er der jo ingen GM for holdet og selv om du med alt din cap space sikkert gerne vil samle Svinets dyre drenge op, så er det her en lidt speciel situation. Jeg synes det er helt fint der bare vælges en 6. mand og at den nye GM så får lidt hjælp til at løse problemet.