NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. oktober 2010, 3:33Oprindeligt skrevet af: SvupperNu er det ved at være sæson start, kommer der egentlig Commish Corner i år? 🙂
Nu er det ved at være sæson start, kommer der egentlig Commish Corner i år? 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. oktober 2010, 9:18Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn1) regner med at smide D1 op i dag (D2 har været på længe)
2) Komiske Hjørne er droppet... meget lidt respons på dem alligevel, og ingen tid i disse dage desværre
3) - ikke just de stats jeg har mest brug for, men nyeste mand i TWolf flokken, James Harden, har nu i sine 5 pre-season kampe noteret sig for over 3 spg (5-1-4-5-1) - det er sq da meget godt for en fætter der angiveligt ikke kan dække skilpadde på 2 ben.
1) regner med at smide D1 op i dag (D2 har været på længe)
2) Komiske Hjørne er droppet... meget lidt respons på dem alligevel, og ingen tid i disse dage desværre
3) - ikke just de stats jeg har mest brug for, men nyeste mand i TWolf flokken, James Harden, har nu i sine 5 pre-season kampe noteret sig for over 3 spg (5-1-4-5-1) - det er sq da meget godt for en fætter der angiveligt ikke kan dække skilpadde på 2 ben.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. oktober 2010, 9:51Oprindeligt skrevet af: JennerNoooooooooooooo intet commish corner? øv bøv, ellers altid sjovt. Men ok du jinxede mig sidste år så jeg ikke rykkede op, så måske bedst for mig at der ikke kommet mere jinx end jeg selv laver!
Noooooooooooooo intet commish corner? øv bøv, ellers altid sjovt. Men ok du jinxede mig sidste år så jeg ikke rykkede op, så måske bedst for mig at der ikke kommet mere jinx end jeg selv laver!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. oktober 2010, 13:15Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg synes det er lidt synd der intet commish coner kommer i år 🙁
Jeg synes det er lidt synd der intet commish coner kommer i år 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. oktober 2010, 13:44Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesThe coach also revealed four of his five starters for the opener: Devin Harris at point guard, Anthony Morrow at shooting guard, Travis Outlaw at small forward and Brook Lopez at center.
😀
The coach also revealed four of his five starters for the opener: Devin Harris at point guard, Anthony Morrow at shooting guard, Travis Outlaw at small forward and Brook Lopez at center.
😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. oktober 2010, 13:48Oprindeligt skrevet af: madsberggreenStefan Nellemoes skrev:
The coach also revealed four of his five starters for the opener: Devin Harris at point guard, Anthony Morrow at shooting guard, Travis Outlaw at small forward and Brook Lopez at center.
😀
Før du bliver for begejstret, så husk lige at manden snittede 10/3/1/1/0 i preseason, selvom han spillede 28 mpg. Han får nok næppe flere minutter i regular season med Terrence Williams som konkurent til SG-pladsen, og i en liga hvor vi ikke tæller 3'ere, ser jeg ikke Morrow som en værdig starter, selvom han måske er det i NBA.
Stefan Nellemoes skrev:
😀
Før du bliver for begejstret, så husk lige at manden snittede 10/3/1/1/0 i preseason, selvom han spillede 28 mpg. Han får nok næppe flere minutter i regular season med Terrence Williams som konkurent til SG-pladsen, og i en liga hvor vi ikke tæller 3'ere, ser jeg ikke Morrow som en værdig starter, selvom han måske er det i NBA.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. oktober 2010, 13:53Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDårlige preseason stats gør mig ikke det store. Jeg er bare glad for at han starter, forventer trods alt ikke ligefrem 20-5-5 fra ham. Jeg skal bare overleve med Dwight, Rondo og Odom - alt andet er bonus.
Dårlige preseason stats gør mig ikke det store. Jeg er bare glad for at han starter, forventer trods alt ikke ligefrem 20-5-5 fra ham. Jeg skal bare overleve med Dwight, Rondo og Odom - alt andet er bonus.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. oktober 2010, 13:55Oprindeligt skrevet af: Miller31Morrow kan jo spille herfra og til nytår uden at samle gode stats op, men godt du glæder dig Stefan!
Og intet commish corner er nu ret trist 🙁
Morrow kan jo spille herfra og til nytår uden at samle gode stats op, men godt du glæder dig Stefan!
Og intet commish corner er nu ret trist 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. oktober 2010, 19:54Oprindeligt skrevet af: PacersJa - det er da lidt trist... Godt være der ikke var så meget respons på Commish Corner - men tror da vi alle elsker at læse det.
Men det er jo helt fair hvis tiden bare ikke tillader den slags luksus for en far til tvillinger med hådt fuldtids-arbejde ved siden af... Det kan jeg sagtens sætte mig ind i 🙂
Ja - det er da lidt trist... Godt være der ikke var så meget respons på Commish Corner - men tror da vi alle elsker at læse det.
Men det er jo helt fair hvis tiden bare ikke tillader den slags luksus for en far til tvillinger med hådt fuldtids-arbejde ved siden af... Det kan jeg sagtens sætte mig ind i 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2010, 8:17Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSå er der sgu nyheder på indgangssiden....
Farvel til Svinet, og tak for turen.
Så er der sgu nyheder på indgangssiden....
Farvel til Svinet, og tak for turen.