NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2010, 11:10Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
Det er nu ikke så svært Jan, det er jo bare den omvendte rækkefølge af slutstillingen fra sidste sæson 😉Okay jeg troede det var en liste som også var "løbende"...
Danish TWolf skrev:
Det er nu ikke så svært Jan, det er jo bare den omvendte rækkefølge af slutstillingen fra sidste sæson 😉
Okay jeg troede det var en liste som også var "løbende"...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2010, 11:29Oprindeligt skrevet af: JennerDet er den også, men fra sæsonstart kører man omvendt rækkefølge af slutstillingen. Samler man så en spiller op ryger man bag i køen, og lægger så som nr 20.
Og listen "re-settes" så efter hver sæson.
Det er den også, men fra sæsonstart kører man omvendt rækkefølge af slutstillingen. Samler man så en spiller op ryger man bag i køen, og lægger så som nr 20.
Og listen "re-settes" så efter hver sæson.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2010, 11:33Oprindeligt skrevet af: Miller31http://www.nbainfo.dk/articles.php?article_id=110
§5.
http://www.nbainfo.dk/articles.php?article_id=110
§5.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2010, 18:16Oprindeligt skrevet af: FlonsterSå har jeg fået sendt mit første tradeforslag afsted - og er åben for forhandlinger, hvis folk skulle have lyst. Jeg ønsker dog ikke at handle med Kurt, da utroværdige kilder (hej Stefan) siger at man skal holde sig fra ham :).
Så har jeg fået sendt mit første tradeforslag afsted - og er åben for forhandlinger, hvis folk skulle have lyst. Jeg ønsker dog ikke at handle med Kurt, da utroværdige kilder (hej Stefan) siger at man skal holde sig fra ham :).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2010, 22:24Oprindeligt skrevet af: Miller31Det er eneste gang i verdenshistorien at Stefan har ret. Så hold du dig langt fra Kurt 🙂
Det er eneste gang i verdenshistorien at Stefan har ret. Så hold du dig langt fra Kurt 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. oktober 2010, 7:07Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOh yeah, be afraid... be wwvveeeeervy afraiiiid. I'm the Champ, I'm the best, nobody can handle me... I RUUUUUULE.
Oh yeah, be afraid... be wwvveeeeervy afraiiiid. I'm the Champ, I'm the best, nobody can handle me... I RUUUUUULE.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. oktober 2010, 13:58Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Oh yeah, be afraid... be wwvveeeeervy afraiiiid. I'm the Champ, I'm the best, nobody can handle me... I RUUUUUULE.*whistle!* - technical foul for taunting and being sarcastic.
Danish TWolf skrev:
Oh yeah, be afraid... be wwvveeeeervy afraiiiid. I'm the Champ, I'm the best, nobody can handle me... I RUUUUUULE.
*whistle!* - technical foul for taunting and being sarcastic.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. oktober 2010, 19:06Oprindeligt skrevet af: Miller31Og teknisk til KnatLouie for at fortælle dommerne hvad de skal dømme.
Og teknisk til KnatLouie for at fortælle dommerne hvad de skal dømme.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. oktober 2010, 22:08Oprindeligt skrevet af: Dossingjeg ka godt lide Roy Hibbert i pre season.. han er ved at være en flot fyr
jeg ka godt lide Roy Hibbert i pre season.. han er ved at være en flot fyr
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. oktober 2010, 1:29Oprindeligt skrevet af: Miller31Skal vi ikke snart have vores spillere hos Yahoo? Immervæk kun en uges tid til sæsonstart og hvis man ikke lige er online i dagene op til, skal man vel også kunne sætte hold.
Skal vi ikke snart have vores spillere hos Yahoo? Immervæk kun en uges tid til sæsonstart og hvis man ikke lige er online i dagene op til, skal man vel også kunne sætte hold.