NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. oktober 2010, 2:39Oprindeligt skrevet af: SvupperMen tror os bare du skal være glad for West var skadet, for NO blev taget dybt analt af Magic..
Og så længe små skaderne rammer dem her i preseason, så er det vel til at leve med 😀
Men tror os bare du skal være glad for West var skadet, for NO blev taget dybt analt af Magic..
Og så længe små skaderne rammer dem her i preseason, så er det vel til at leve med 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. oktober 2010, 10:26Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Sker der snart noget med den nye manager der skal ind i ligaen, sæsonen starter jo om 2 uger
Sker der snart noget med den nye manager der skal ind i ligaen, sæsonen starter jo om 2 uger
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. oktober 2010, 10:28Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesOg endnu vigtigere - hvilken rotte forlader nu den synkende skude?
Og endnu vigtigere - hvilken rotte forlader nu den synkende skude?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. oktober 2010, 14:10Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHar haft 3 mand inde over men alle er hoppet fra i sidste ende, så er løbet tom... Kom endelig frem med salgstalerne til bekendte!
Har haft 3 mand inde over men alle er hoppet fra i sidste ende, så er løbet tom... Kom endelig frem med salgstalerne til bekendte!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. oktober 2010, 14:19Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMå vi stadig ikke høre hvem der er på vej ud? Ved vedkommende det overhovedet selv, eller er der nogen der skal være nervøse for en forestående fyringsrunde?
Må vi stadig ikke høre hvem der er på vej ud? Ved vedkommende det overhovedet selv, eller er der nogen der skal være nervøse for en forestående fyringsrunde?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. oktober 2010, 14:46Oprindeligt skrevet af: SvupperOg hvis vi skal holde salgstale for bekendte, så kunne det os være rart at kunne vide hva spillere de får at rode rundt med 🙂
Og hvis vi skal holde salgstale for bekendte, så kunne det os være rart at kunne vide hva spillere de får at rode rundt med 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. oktober 2010, 17:02Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnman kan ALDRIG vide sig sikker Mads... ku' være jeg så mit snit til at nuppe KD på den hårde måde 😉
Og nej Jesper, hvis en GM skal ind, skal han ville det uanset hvilket hold han overtager.... ellers så doubler jeg op som GM og nupper to hold 🙂
man kan ALDRIG vide sig sikker Mads... ku' være jeg så mit snit til at nuppe KD på den hårde måde 😉
Og nej Jesper, hvis en GM skal ind, skal han ville det uanset hvilket hold han overtager.... ellers så doubler jeg op som GM og nupper to hold 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2010, 10:12Oprindeligt skrevet af: CrickBlev der ikke posted en liste sidste år, så man kunne se sin placering hvis man ligger en billet en på en spiller der er FA?
Blev der ikke posted en liste sidste år, så man kunne se sin placering hvis man ligger en billet en på en spiller der er FA?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2010, 10:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet er nu ikke så svært Jan, det er jo bare den omvendte rækkefølge af slutstillingen fra sidste sæson 😉
Det er nu ikke så svært Jan, det er jo bare den omvendte rækkefølge af slutstillingen fra sidste sæson 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2010, 11:01Oprindeligt skrevet af: reignmannr1og hvor ser man så stillingen henne, synes ikke der kommer noget frem når jeg klikker på stillings siden
og hvor ser man så stillingen henne, synes ikke der kommer noget frem når jeg klikker på stillings siden