Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 523 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jenner skrev:
Så satte Devin sig også ned. Allerede indenfor 2 dages preseason kan fistfighters nu prale med at halvdelen af starting line uppen er skadet! Gad vide om jeg overhovedet kan sætte hold når sæsonen starter...

[Billede]

Oprindeligt skrevet af: Crick

Så røg Jerebko også i svinget....

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Så ser det ud til Troy går glip af åbningskampen. Pokkers!

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Så er sæsonen så småt i gang, med fastlåsning af lønningerne i dag. Det bliver spændende når Qrt får opdateret waiver-siden - Mon ikke der er et par nye FA's på vej?

Oprindeligt skrevet af: Crick

Med fastlåsningen af lønningerne betyder det så at man fra imorgen ikke kan waive sine "nye" kontrakter uden at skulle betale waiver fee?

Står der ikke i forfatningen at man kan waive gratis helt op til sæsonstart?

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Jo du kam waive de nye kontrakter op til sæsonstart medmindre det er nye kontrakter du har tradet dig til, mener jeg

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

yup yup, indtil sæsonstart... jeg skal nok råve højt.

Jeg har taget dump af de 30 hoopshype sider, men det bliver nok ikke før næste weekend jeg får tid til at uploade dem (har formodentlig 12 timers arbejdsdage hele ugen -er budget tid- og så hjem til ungerne).

Hvorfor er mit hold blevet smittet med The Jenx?

West, JO, Troy og Hawes sidder alle ude. Pt. er GangStars' front court mere ramt end FistFighters' og Trailblazers' tilsammen.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Så vidt jeg ved så har JO da spillet i dag 🙂

Ja, han vendte så tilbage.. Men vi ved jo alle at The Drain snart rammer den næste skade.

ReferencerSide 523 af 635Reference